תקציב בנק יהב יוצא למכרז עקב החלטתו של משרד הפרסום דרורי-שלומי, המטפל בתקציב מזה מספר שנים, להתמודד על תקציב הפרסום של בנק אגוד
7 עובדים במשרד הפרסום פוטרו, ונערך קיצוץ של עד 3%-5% בשכר העובדים
צור-להב שימשה עד לאחרונה כמנכ"לית מקאן רומניה, ובמסגרת תפקידה טיפלה במותגים בינלאומיים כמו וודאפון, נסטלה וקוקה-קולה
למרות התאוששות קלה ברבעון השני, מדד הפרסום לרבעון השלישי של 2012 מעיד על מצבו הבעייתי של הענף ■ היקפי הפרסום ירדו ב-3% ל-342 מיליון דולר
משרדי פרסום נופלים ומפילים לקוחות בגלל אסטרטגיית הכוח ■ התחום הדיגיטלי למשל חייב להיות מחוץ למשרדי הפרסום - וכך גם תחום המיתוג
מתחילת השנה פרסמה הסוכנות היהודית בהיקף של 275 אלף דולר במחירי מחירון
ל"גלובס" נודע כי הקבוצה מחזירה את תקציב הפרסום שלה לארועטי-ברמן GPS
תקציב הפרסום של רשת השיווק של המשביר יעמוד על 10 מיליון שקל בשנה
עד היום טופל תקציב הפרסום של החברה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ■ בשנת 2012 פרסמה רב-בריח בהיקף של 1.4 מיליון דולר במחירי מחירון
שקד בראיון למגזין "פירמה": "היום הפאן נגמר. הגיע הזמן לעבוד" ■ רמי לוי זה מותג חזק מאוד, טוב יותר משופרסל או ממגה, והוא נבנה בכלל בלי פרסום"
מקיים מזה חודשים ארוכים פעילות מתחת לפני השטח בניסיון לקבל הזדמנות להתמודד על התקציב ■ המצגת הוצגה גם בפני יעקב קדמי, סמנכ"ל השיווק הפורש
כיום משמש הר-טוב כמנכ"ל משותף בחברת הייעוץ BBDO IM ■ יוביל במסגרת תפקידו פיתוח כלים תקשורתיים ושיווקיים חדשים לטובת לקוחות הקבוצה
לפני מספר חודשים עברה הבעלות על הרשת לידי ג'ואי שוובל, בעלי גוטקס ■ היקף הפרסום של גאפ עמד מתחילת השנה על 125 אלף דולר במחירי מחירון
על-פי נתוני יפעת, משרד הפרסום מקאן-אריקסון ירד ב-17% בהיקפי הפרסום במחצית 2012 לעומת התקופה המקבילה אשתקד
רשת SCOOP מעבירה את תקציב הפרסום למשרד קטן בשם S.T.ART UP
לדברי יובל ארד, יישום המיתוג החדש בישראל יבוצע בשבועות הקרובים ויבוא לידי ביטוי בשינוי שמה של סוכנות Euro RSCG Israel ל-Havas WW Israel
גיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםפרסומותקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום