אדלר-חומסקי היה היחיד שניגש למכרז, לאחר שהשאר העדיפו לוותר עקב התנאים המסחריים ■ ב-2012 פרסמה חברת החשמל בפחות ממיליון דולר במחירי מחירון
יטפל בתקציב המותג גרונדינג שיושק מחדש בארץ לאחר היעדרות של מספר שנים
גליקמן יטפל גם ב-CRANERGY - משקה האנרגיה החדש של החברה המרכזית
תקציב הפרסום של רנו, שעמד בשנה החולפת על 9.9 מיליון דולר במחירי מחירון, יעבור כעת למשרד פרסום קטן בשם Four
בין המתמודדים: משרדי הפרסום מקאן-אריקסון, באומן-בר-ריבנאי, y&r ישראל ועוד
ב-2012 עמד היקף התקציב של רשת הרמוניה על כ-5.3 מיליון דולר במחירי מחירון
אחרי הפרישה מבאומן-בר-ריבנאי, יורם לוי, אחד הטאלנטים המחוזרים בתעשיית הפרסום המקומית, מתפנה לדבר ■ על המשבר בענף כתוצאה משיטת התגמול, על הלקוחות שמתחילים לחפש אלטרנטיבות למשרדים הגדולים ועוד
שימשה קודם לכן כמנכ"לית רגב-קויצקי וכמנכ"לית מקאן דיגיטל ■ מקאן ואלי הוא פרויקט חדש במצפה רמון שיציע שירותי דיגיטל וניו-מדיה לעסקים קטנים ובינוניים
מדובר בתקציב לא גדול - פחות ממיליון דולר במחירי מחירון - אך הוא בעל אפיל בשל חוזק המותג הבינלאומי ■ תקציב המדיה מופרד ומטופל ביהושע TBWA
היקף התקציב של הקבוצה כולה עמד ב-2012 על 3.3 מיליון דולר במחירי מחירון
תקציב המחלבות של שטראוס עבר לאדלר-חומסקי לפני כחצי שנה ■ משרד הפרסום "לעומק התודעה" קיבל את תקציב הדיגיטל והקד"מ של המותג תפוצ'יפס
שוק הפרסום ממשיך להתכווץ, אך אם אנשי הענף מחפשים נקודת אור, היא נמצאת ככל הנראה בתקציבי הרכב ■ היקף הפרסום הריאלי המשוער התכווץ רק ב-3%
היקף התקציב השנתי של הקופה עומד על כ-25 מיליון דולר במחירי מחירון, ובשנים האחרונות טיפל בחלק הארי שלו משרד הפרסום מקאן-אריקסון
הדרך להבנת התנהגות הצרכנים בעידן הניו-מדיה עוברת דרך סטארט-אפים שמנטרים, עוקבים ובעיקר מבינים מיהו הצרכן החדש ■ באילו מיזמים משקיעות חברות הפרסום העולמיות, ומה קורה בחממות שהקימו אנשי הפרסום בארץ?
זאת למרות שרק משרד אחד - אדלר-חומסקי - ניגש למכרז ■ ההחלטה התקבלה לאחר בדיקה משפטית, בה נקבע כי אין מניעה לקיים את המכרז במצב הנוכחי
היקף התקציב: מאות אלפי דולרים בודדים ■ עד כה טופל התקציב בפרסום דחף
אדלר חומסקיבינה מלאכותיתגיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםקריאייטיבתקציב פרסום