הקמפיין להשקת המותג פיוז טי בישראל נוצר ע"י משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ מקאן-אריקסון ואדלר-חומסקי זכו במרב הפרסים בתחרות
אורי מרק יחליף את לבני, שכיהן כמנהל קריאייטיב ושותף ■ לאחרונה פנה המשרד לאנשי הקראייטיב יורם לוי, נדב פרסמן וגיא בר, בהצעה להחליף את לבני
באיגוד מבקשים מהוועדה לתת למשרדי הפרסום זכות להישמע בהקדם ■ ועדת שחם בוחנת נושאים כגון עמלות הפרסום, כוחן של חברות המדיה וכו'
גבר בהתמודדות על מספר משרדי פרסום, בהם באומן-בר-ריבנאי, y&r ישראל ועוד
התקציב מטופל כעת במשרד הפרסוםJWT ישראל ■ קבוצת הביטוח הראל פרסמה בשנה שעברה בהיקף של 17.3 מיליון דולר במחירי מחירון
תקציב רקיט הגיע כנדוניה של הסכם הייצוג עם HAVAS, אך רוב הקמפיינים הקרובים כבר הופקו ■ עם זאת, תקציב המדיה יועבר לענבר-מרחב-ניסן כבר עתה
בני ברונסקי, שניהל את הקריאייטיב במשרד בשנה וחצי האחרונות, פורש מתפקידו
היקף הפרסום של האוניברסיטה עמד ב-2012 על כ-4.3 מיליון דולר במחירי מחירון
ועדת שחם "להצלת הטלוויזיה המסחרית" עוררה ויכוח על העמלות שמשלמים הזכיינים לחברות המדיה ■ "גלובס" חושף תכתובות בין פרסומאים לחברי הוועדה
לאחר חצי שנה בלבד במקאן-אריקסון ישראל החליטה צור-להב לשוב למקאן רומניה, שם שימשה כמנכ"לית
אדלר-חומסקי היה היחיד שניגש למכרז, לאחר שהשאר העדיפו לוותר עקב התנאים המסחריים ■ ב-2012 פרסמה חברת החשמל בפחות ממיליון דולר במחירי מחירון
יטפל בתקציב המותג גרונדינג שיושק מחדש בארץ לאחר היעדרות של מספר שנים
גליקמן יטפל גם ב-CRANERGY - משקה האנרגיה החדש של החברה המרכזית
תקציב הפרסום של רנו, שעמד בשנה החולפת על 9.9 מיליון דולר במחירי מחירון, יעבור כעת למשרד פרסום קטן בשם Four
בין המתמודדים: משרדי הפרסום מקאן-אריקסון, באומן-בר-ריבנאי, y&r ישראל ועוד
ב-2012 עמד היקף התקציב של רשת הרמוניה על כ-5.3 מיליון דולר במחירי מחירון
גיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםפרסומותקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום