משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 

באומן-בר-ריבנאי מצטרף למערך הפרסום של פרטנר

‎‎‏באומן, שטיפל עד כה בתקציב הוט,‏‎ ‎קיבל הודעה על הפסקת ההתקשרות עמו ■ תקציב המדיה של פרטנר צפוי להישאר ביוניון ‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 10.12.2012
JWT | לפני כולם

פרטנר הודיעה למשרד הפרסום JWT על הפסקת ההתקשרות

חברת הסלולר ‎‎קיימה פגישות עם משרדי הפרסום מקאן-אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי ■ ייתכן כי גם ‏ברוקנר-נטע-יער ייפלט ממערך הפרסום של החברה

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 06.12.2012
בנק אגוד | לפני כולם

משרד הפרסום LEAD זכה בתקציב בנק יהב

על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום ענבר-מרחב-ניסן ופוגל-אוגילבי ■ מתחילת 2012 פרסם בנק יהב בהיקף של כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2012

קבוצת נגב קרמיקה נפרדת ממשרד הפרסום אדלר-חומסקי

את הקמפיין הבא של נגב, שיכלול את כל סוגי המדיה, ינהל משרד הפרסום פיגמנט

ענת ביין-לובוביץ' 03.12.2012
חברות מדיה | לפני כולם

חוגלה קימברלי בוחנת יציאה למכרז על תקציב המדיה

לפני מספר חודשים החליפה החברה ידיים, כשנמכרה ללן בלווטניק מידי אי.די.בי

ענת ביין-לובוביץ' 25.11.2012

דרורי-שלומי ו-JWT ישראל מתמודדים על תקציב בנק אגוד

‎לעומק התודעה, שמטפל זמנית בתקציב, נותר ככל הנראה בחוץ ■ מתחילת השנה פרסם בנק אגוד בהיקף של כ-3.5 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 21.11.2012
לפני כולם

שוב: תקציב המכללה האקדמית ת"א-יפו יוצא למכרז

היקף התקציב: כ-3 מיליון שקל במחירים ריאליים ■ המכללה פנתה ל-5 משרדי פרסום: AVRAHAM, LEAD, זרמון DDB, לעומק התודעה ו-y&r ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 19.11.2012

האם האתגר של הפרסום הדיגיטלי קרוב לפיצוח?

שנה קשה עברה על הפרסום הדיגיטלי: משרדים ויתרו עליו, אחרים הטמיעו את המחלקות האינטראקטיביות בתוכם, ורבים פוטרו ■ אחרי ההתפכחות הכואבת, מסתמן שב-2013 הענף יצמח לכיוונים חדשים ויעמיק את פעילותו במובייל

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2012

ענף הפרסום מלקק את פצעיו מהשנה הקשה בתולדותיו

משבר עולמי חבר למשבר מקומי שחבר למשבר פרסונלי, משרדי פרסום התרסקו, ומפרסמים העבירו תקציבים וגרמו לאפקט דומינו ■ החדשות הרעות: קרב ההישרדות יהפוך קשה יותר ■ החדשות הטובות: הכוח חזר למשרדים

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2012

דירוג "פירמה": משרד הפרסום של 2012 - באומן-בר-ריבנאי

זו הייתה שנה מצוינת עבור באומן, אבל בעיני יוסי לובטון, מנכ"ל המשרד, יש מעט סיבות לחגוג ■ הרווחיות נמוכה, הקולגות מוכנים לעבוד במחירי הפסד, הלקוחות בוחרים משרד לפי הצעות המחיר, והתפתחות הדיגיטל מעמיסה עבודה ללא תשלום

ענת ביין-לובוביץ' 14.11.2012

כולם מדברים עם כולם: משרדי הפרסום הבינוניים בוחנים מיזוגים

ענף הפרסום המקומי חווה שנה קשה ■ משרדי הפרסום הבינוניים, שמצבם הוא הפגיע ביותר, מקיימים מאחורי הקלעים שיחות רבות הבוחנות מיזוגים, שיתופי-פעולה ורכישות - אך האם אלה באמת הפתרונות שיעזרו להם להרים את הראש?

ענת ביין-לובוביץ' 14.11.2012

מי יהיה משרד הפרסום של שנת 2012?

מדד משרדי הפרסום השנתי של "גלובס", בשיתוף יפעת והגל החדש, מבוסס על מדדים שמאפשרים למי שהייתה לו באמת שנה מוצלחת להתבלט

שירות גלובס 13.11.2012

גליקמן-נטלר-סמסונוב מעלה קמפיין ראשון עבור פרטנר

JWT ישראל קיבל לאחרונה הודעה על כוונת פרטנר להפסיק את ההתקשרות עמו, וכבר אז נשמעו הערכות כי מי שירוויח מכך הוא גליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 12.11.2012
מיזוגים ורכישות | לפני כולם

פרסום ענבר-מרחב-ניסן ויורו ישראל במו"מ למיזוג

ככל הנראה העסקה המתגבשת היא החלפת מניות ללא תשלום כספי ■ בשיחות לוקחים חלק גם נציגי קבוצת HAVAS הבינלאומית, בעלת השליטה ביורו ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 11.11.2012

מסתמן: דואר ישראל יפסול את מכרז הפרסום

הסיבה לפסילה היא שינויים פרסונליים בוועדת המכרזים של הדואר ■ גליקמן-נטלר-סמסונוב וזרמון DDB הם היחידים שבחרו להתמודד על התקציב

ענת ביין-לובוביץ' 05.11.2012
מכשירי שמיעה | לפני כולם

משרד הפרסום LEAD יטפל בתקציב אודיו מדיק

המכרז נערך על קמפיין להשקת מותג של מכשירי שמיעה שאודיו מדיק מייבאת

ענת ביין-לובוביץ' 01.11.2012

   575859606162636465666768697071   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 64 מתוך 114