זאת, בעקבות לחץ ממשרדי הפרסום שלה ■ שטראוס היא המפרסמת הגדולה בישראל ■ לחברה מדיניות של הפרדת הקריאייטיב והמדיה, אך כעת נעשים לחצים מצד אדלר ובאומן לשנות את המצב
גם כשהיה חלק מהמשרדים הגדולים, אסי שביט - איש הקריאייטיב המוכשר אך שנוי במחלוקת - לא חסך ביקורת מהענף ■ היום, כשותף במשרד בינוני-קטן, הביקורת שלו חריפה מתמיד ■ "יש עדיין כמה לקוחות מספיק אינטליגנטיים"
גיא בר כבר היה סגור בתפקיד מנכ"ל גיתם, אבל פניית פרסה ברגע האחרון הביאה אותו לאתגר אחר: מנכ"ל משותף במשרד המשתקם y&r ישראל ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר מדוע ענף הפרסום נמצא בשפל תדמיתי, ואיך המשרד שלו מנסה לתת פייט למשרדים הגדולים: "פרסום זה להמציא דברים - לא רק פרסומת"
הבעלים החדשים של הרשת, קבוצת ריטייל 3000, ביקשה פרזנטציות, בין היתר ממשרדי הפרסום שטרית מדיה גרופ ומארועטי-ברמן GPS
על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של מרכנתיל דיסקונט עמד אשתקד על כ-1.6 מיליון דולר
לפני כחודשיים פיטרה חברת החשמל את מקאן מטיפול בחלק קטן של התקציב שלה, וזאת בעקבות ציוץ של אילן שילוח, יו"ר מקאן, נגד החברה ומנהליה
יניב ויצמן, המנכ"ל המשותף של חברת הפרסום Teenk, מנצח על להקת מוחות של אלפי נערים ונערות ומסייע למותגים לקלוע לטעמו של קהל בני העשרה ■ היעד הבא: להוציא גם את אנשי הקהילה העיסקית מהארון, ואז להוציא מהם כסף
עם המשרדים שייגשו למכרז נמנים גליקמן-נטלר-סמסונוב, ראובני-פרידן, ליאו ברנט, דרורי-שלומי, שטרית מדיה גרופ, y&r ישראל ו-JWT ישראל
פרטנר גנזה בזעם מכרז לשפה תקשורתית חדשה ובחרה במקומו בסרט מיובא, פלאפון העבירה ביקורת על אדלר-חומסקי כי "לא סיפק את הסחורה" במשך תקופה ארוכה, ובסלקום מתכננים ומבטלים מהלכים בזה אחר זה
החברה, שתישא את השם Ocean, תנסה לנגוס מנתח השוק של מקאן אריקסון ששולטת בתחום
גיא קלנר מסיים שנה ראשונה בתפקיד מנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט, ולאחר שהשלים בהצלחה את המיזוג עם רגב-קויצקי הוא מתפנה לסמן את היעדים הבאים ■ מה לגבי העתיד שלו? "אני לא צריך לצאת לפנסיה מענף הפרסום"
משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב הציע במכרז שהשחקנית והדוגמנית סנדי בר תשמש כפרזנטורית לכרטיס האשראי החדש, ואף הציג סרטון בכיכובה
משרד הפרסום יהושע TBWA מטפל בתקציב חברת הביטוח מאז שנת 2003
הגיוס נעשה עקב גידול בתקציבים ב-2013, במסגרתם הצטרפו לטיפול המשרד רשת הסופרמרקטים קוסט 365 ורשת צים סנטר
החברה כמעט לא פרסמה בשנתיים האחרונות ■ בעבר פרסמה זוגלובק בהיקפים של כ-7 מיליון דולר בשנה במחירי מחירון
מקאן ואלי, משרד הפרסום של קבוצת מקאן במצפה רמון, הוא הדבר היחיד שהצליח להוציא לאור הזרקורים את חנה רדו, הדמות החזקה במקאן-אריקסון ■ בראיון ל"גלובס" היא מתארת את הקשיים שעומדים בפני הפרויקט השאפתני
גיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםפרסומותקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום