חברת הרכב פרסמה ב-2013 בהיקף של 15.7 מיליון שקל במחירי מחירון
משרד הפרסום הממוזג צפוי להיות דרורי-ארועטי-ברמן והוא ינוהל על-ידי אלה גולדשטיין כמנכ"לית ושחר פילר כסמנכ"ל קריאייטיב
אוכלוסיית הגיל השלישי בישראל עדיין אינה קהל מטרה פופולרי: המשווקים אינם רוצים שמותגיהם יהיו מזוהים עם זקנה, וגם משרדי הפרסום מפחדים להיתפס כ"משרד של זקנים" ■ מי שבכל זאת ירים את הכפפה עשוי לגרוף קהל נאמן וכסף רב
(עדכון) - אדלר-חומסקי & ורשבסקי GREY הוא משרד הפרסום המוביל של שנת 2014 בדירוג "פירמה" ■ איל חומסקי: "אנחנו מטומטמים. רוב התעשייה בקושי חיה, המדיות גוססות"
רון כחלילי, האיש שמאחורי הסדרה "ערסים ופרחות - האליטות החדשות", טוען כי יש כלכלה וצרכנות מזרחיות שהפרסומות מתעלמות מהן
היקף התקציב עומד על כ-2.5 מיליון שקל ■ התקציב טופל עד כה בפוגל-אוגילבי
על התקציב של יבואנית שארפ וזנוסי, בהיקף של כ-5 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים, יתמודדו y&r ישראל, שמעוני-פינקלשטיין-ברקי, פוגל-אוגילבי וזרמון DDB
יבואנית מוצרי אפל בישראל פנתה למספר משרדי פרסום, בהם מקאן ת"א ו-LEAD
היקף התקציב נאמד ב-12 מיליון שקל בשנה, והמכרז יהיה על הקריאייטיב בלבד
המשרד ייקח חלק במיתוג מחדש לקו מוצרים שלם הבנוי על נייר ממוחזר
התקציב יעבור למשרד הפרסום הניו-יורקי McKinney, שימשיך לעשות שימוש בסיסמה "Find Your Fun" שמלווה את המותג בשנים האחרונות
שלומי אבנון, יו"ר קבוצת WPP ישראל, מנסה לקדם את העסקה, אך הדרך למימושה עוד ארוכה
בשנה האחרונה שימש דרייזן כמנכ"ל משרד הפרסום ענבר-מרחב
ירכוש 33% מהמניות במשרד, וזאת כדי להתחזק בתחום הדיגיטל ■ במהלך נוסף מגדילה קבוצת G גרופ את אחזקותיה בענבר-מרחב מ-25% ל-33%
תקציב הפרסום של החברה, המפתחת ומשווקת את המכשיר בי קיור לייזר, יעמוד על 4-6 מיליון שקל
סורל, מנכ"ל WPP: "רכישת Sapient ע"י פובליסיס נראית כמו התנהגות של אהוב שנזרק" ■ לוי, מנכ"ל פובליסיס: "לא ידעתי שסורל מבין באהבה"
גיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםפרסומותקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום