משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 

שני תקציבים חדשים למשרד הפרסום מומה

המשרד זכה בתקציב הפרסום של חברת האשראי קרדיט יוניון, הנאמד ב-5 מיליון שקל; ובתקציב של חברת אליטל, הנאמד ב-2 מיליון שקל

שירות גלובס 23.02.2014

תקציב הפרסום של קופת-חולים לאומית יוצא למכרז

‎‎היקף תקציב הפרסום של הקופה עומד על כ-7 מיליון שקל במחירים ריאליים‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2014
Y&R | לפני כולם

המגעים למיזוג y&r ישראל ודרורי-שלומי נקלעו למבוי סתום

בין הצדדים לא הושגו הסכמות מסחריות לגבי התשלום שישלם y&r על רכישת המניות של דרורי-שלומי

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2014
אל על | לפני כולם

פובליסיס גייסה מומחה תעופה בינלאומי לסיוע במכרז אל-על

גליקמן-נטלר-סמסונוב ופובליסיס ישראל הם המתמודדים המובילים במכרז על תקציב הפרסום של כרטיס האשראי של אל-על

ענת-ביין-לובוביץ' 20.02.2014

"אני אומר ללקוח: 'הנה רעיון, שלם לי'; והוא שואל: 'למה?'"

אמיר גיא, היו"ר החדש של איגוד חברות הפרסום, נחוש להחזיר את היוקרה לענף, כדי שמפרסמים יבינו אחת ולתמיד את ערכו האמיתי של קריאייטיב משובח ■ והוא כבר לא מסתיר את השאיפה לעבור סוף-סוף את מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 19.02.2014

5 משרדים השתתפו במכרז מכללת אשקלון - והמכללה חזרה לסטודיו הקודם

היקף התקציב במכרז של מכללת אשקלון עמד על כמיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 18.02.2014
אילן שילוח | לפני כולם

חח"י מפטרת את מקאן בשל ציוץ בוטה של שילוח

‎‎למרות שמקאן-אריקסון מטפל בנתח קטן מתקציב חברת החשמל, בכירי החברה לא אהבו את התבטאותו של יו"ר מקאן אילן שילוח נגד תשדיר פרסום שלה, בה טען: "יפתח רון-טל, בתשדיר פתטי, חושב שהוא בצבא"

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2014

מדד הפרסום לרבעון האחרון של 2013: מתאוששים אבל לאט

ברבעון הרביעי של 2013 ההוצאה לפרסום ירדה ב-3%, הפרסום באינטרנט התכווץ ב-15%, וזכייני הטלוויזיה לא הצליחו להעלות את מחירי הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 12.02.2014

"לעומק התודעה" יטפל בתקציב הפרסום של רשת BBB

היקף תקציב הפרסום של רשת בורגוס בורגר בר עומד על כ-2.5 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2014
אל על | לפני כולם

Lead יתמודד על תקציב פרסום כרטיס האשראי של אל-על

נכנס במקומו של ראובני-פרידן, שפרש מהמכרז בשל התמודדותו על תקציב כרטיס האשראי של מזרחי-טפחות

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2014

תקציב קבוצת הביטוח הראל עובר לפובליסיס ישראל

בשנה החולפת פרסמה הקבוצה בהיקף של 16 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 09.02.2014

זרמון DDB יטפל בתקציב הפרסום של חן ואיתי גינדי

‏בשבועות הקרובים יחל שיווק פרויקט הדגל של החברה, "IRAANNA", שיושק באמצעות קמפיין בהיקף של כ-2 מיליון דולר

‎‎שירות גלובס 09.02.2014

המגזר הדתי: שטראוס - המפרסמת הגדולה; בולטון - המשרד המוביל

היקף הפרסום של 10 המשרדים הגדולים במגזר הדתי אשתקד: 84 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2014
זנלכל | לפני כולם

ליאו ברנט יטפל בתקציב הפרסום של המותג יכין

‎היקף התקציב יעמוד על כ-3 מיליון שקל ■ הקמפיין הקרוב יעלה תחת סיסמה חדשה: "יכין - בעיניים עצומות"

ענת ביין-לובוביץ' 29.01.2014

מחכים לסורל: האם מנכ"ל WPP יעשה סדר באחזקותיו בישראל?

מרטין סורל, מנכ"ל קבוצת הפרסום WPP, הוא האיש שמחזיק את הקלפים לגבי עתיד משרדי הפרסום של הקבוצה בישראל ■ האם המינוי של שלומי אבנון למנהל הפעילות בארץ מרמז כי סורל החליט שהגיע הזמן לעשות פה סדר?

ענת ביין-לובוביץ' 28.01.2014
מקאן תל-אביב | לפני כולם

תקציב הפרסום של מנו ספנות יטופל במקאן-אריקסון

היקף תקציב הפרסום של חברת מנו ספנות עומד על כ-5 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 23.01.2014

   464748495051525354555657585960   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 53 מתוך 114