ענף הפרסום

כתבות אחרונות

 

מקצוע נחשק? איזו קריירה אפשר לפתח בענף הפרסום

צעירים רבים חולמים על הזוהר של ענף הפרסום ■ איזו קריירה אפשר לפתח בתחום זה, אילו כישורים נדרשים, מהם מסלולי הקידום האפשריים, וכמה מרוויחים בהם?

ענת כהן 22.03.2012

ביום שאחרי שילוח: האם מקאן ימשיך להיות מלך הביצה?

מכירת מניותיו של אילן שילוח במקאן תחולל רצף שינויים שישפיעו על הענף כולו ■ האם התשתית הניהולית הקיימת במקאן תצעיד את המשרד קדימה; והאם שילוח עצמו, המחויב ללוות את המשרד ב-5 השנים הקרובות, יישאר דומיננטי עד סופן?

ענת ביין-לובוביץ' 19.03.2012

"בת 31, תקציבאית במשרד פרסום - בלי סיכוי להתקדם"

דליה, תקציבאית במשרד פרסום גדול, מתארת במדור "החברים של גלובס בפייסבוק מספרים" את התסכול שלה מהקריירה ■ "המעסיקים לא באמת נותנים לי צ'אנס"

ענת כהן 08.03.2012

הדור הבא: "גלובס" מסמן 3 משרדי פרסום קטנים שיפרצו השנה

אחרי שנים של קיפאון, ענף הפרסום עובר שינויים מהותיים: משרדים גדולים נחלשים, תקציבים משמעותיים מחליפים ידיים, והדור הצעיר מתחיל לתפוס את המושכות

ענת ביין-לובוביץ' 06.02.2012

אפקט המחאה: מדד הפרסום בישראל צנח לשפל של 5 שנים

המדד שמשקף את פעילות ענף הפרסום חזר לרמה דומה לזו שהיה בה לאחר המשבר הכלכלי ב-2008 ■ הביקוש לעובדים צנח ברבעון הרביעי ב-28%, וכל יתר הפרמטרים גם הם ירדו ■ האם ההתאוששות היחסית בדצמבר מסמנת שינוי מגמה?

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2012

מודי כידון: "קורא לשקיפות מלאה בשוק הפרסום והטלוויזיה"

כידון, ‎‎יו"ר איגוד חברות הפרסום, אמר את הדברים בהתייחסו להאטה בשוק הפרסום‏

‎‎שירות גלובס‏ 15.01.2012

עוגת הפרסום בישראל הצטמקה בשנת 2011 ב-4.6%

מנתוני איגוד השיווק ויפעת בקרת פרסום עולה כי הרדיו הוא המדיום היחיד שהיקפי הפרסום בו גדלו ■ לראשונה לאחר 9 שנים ברציפות, היקף הפרסום באינטרנט קטן

ענת ביין-לובוביץ' 08.01.2012

"שיטות התגמול הישנות בענף הפרסום כבר לא עובדות"

שיטת העמלות בענף הפרסום יצרה כאוס, ויש המייחסים לה גם את קריסת המדיה ■ חלק מבכירי הענף סבורים כי אימוץ המודלים האלטרנטיביים כבר מעבר לפינה, ואחרים בטוחים שדבר לא ישתנה ■ האם יש סיכוי לשינוי שיטת התגמול בענף?

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2012

הפיטורים בענף הפרסום - צו השעה או טרמפ על המחאה?

ענף הפרסום היה בין הראשונים שהחלו בפיטורי עובדים ■ האם זה בגלל המפרסמים שנלחצו מהמחאה החברתית וסגרו את הברז - או שזהו לחץ לא מוצדק?

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2011

אודי פרידן: "הישראלים פיקחים אבל לא חכמים"

ראובני-פרידן זכה במקום הראשון בדירוג משרדי הפרסום של "פירמה" ■ פרידן: "אם 10 הפרסומאים הגדולים לא ירוויחו, לעם לא תהיה אפילו דירת שני חדרים"

ענת ביין לובוביץ' 16.11.2011

"סגירת ערוץ 10 תגרום לפגיעה קשה בענף הפרסום"

לדברי יו"ר איגוד חברות הפרסום, מודי כידון, סגירת ערוץ 10 תביא לעלייה דרמטית במחירי הספוטים בטלוויזיה ולכיווץ השוק - דבר שישפיע על מאות עובדים

ענת ביין-לובוביץ' 14.11.2011

מגזין "פירמה" של "גלובס" בוחר את משרד הפרסום של השנה

מגזין "פירמה" משיק גיליון מיוחד שיופץ מחר ■ מלבד הדירוג, מגזין "פירמה" יפרסם סקר מיוחד שיבדוק איך השפיעו המחאות האחרונות על הצרכן הישראלי

שירות גלובס 14.11.2011

אורי לברון, שותף בכיר באדלר-חומסקי: "היום הגשום הגיע"

לברון מסמן את ההאטה בענף הפרסום, מתמודד עם הפיכת הארץ ל"רפובליקה של צרכנים", ולא פוסל את האופציה להיות הראובן אדלר של החבר מהתיכון, יאיר לפיד ■ ראיון למגזין G

חן שליטא 05.11.2011

מדד הפרסום בישראל יורד זה הרבעון השני ברציפות

הביקוש לעובדים בחברות הפרסום נמוך, מספר ההפקות החדשות בטלוויזיה נמצא בירידה, וההוצאה על פרסום במשק מסמנת רק כיוון אחד - למטה ■ דינמיקה של תעשייה בהקפאה

ענת ביין-לובוביץ' 30.10.2011

"לעבוד במשרד פרסום נשמע סקסי, יצירתי; אז זהו, שלא"

חברי "גלובס" בפייסבוק מספרים על העבודה שלהם ■ והפעם: מיכל כזארי על ענף הפרסום

מיכל כזארי 06.10.2011

פרסום: 20% מהעובדים בענף מעדיפים את מקאן-אריקסון

השכר ואפשרויות הקידום פחות חשובים לעובדים, שמעדיפים תקציבים זוהרים עם "באזז" בשוק

יניב פוהורילס 05.10.2011

   34567891011121314151617   

   נמצאו 265 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 17