ענף הפרסום

כתבות אחרונות

 

מודי כידון: "קורא לשקיפות מלאה בשוק הפרסום והטלוויזיה"

כידון, ‎‎יו"ר איגוד חברות הפרסום, אמר את הדברים בהתייחסו להאטה בשוק הפרסום‏

‎‎שירות גלובס‏ 15.01.2012

עוגת הפרסום בישראל הצטמקה בשנת 2011 ב-4.6%

מנתוני איגוד השיווק ויפעת בקרת פרסום עולה כי הרדיו הוא המדיום היחיד שהיקפי הפרסום בו גדלו ■ לראשונה לאחר 9 שנים ברציפות, היקף הפרסום באינטרנט קטן

ענת ביין-לובוביץ' 08.01.2012

"שיטות התגמול הישנות בענף הפרסום כבר לא עובדות"

שיטת העמלות בענף הפרסום יצרה כאוס, ויש המייחסים לה גם את קריסת המדיה ■ חלק מבכירי הענף סבורים כי אימוץ המודלים האלטרנטיביים כבר מעבר לפינה, ואחרים בטוחים שדבר לא ישתנה ■ האם יש סיכוי לשינוי שיטת התגמול בענף?

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2012

הפיטורים בענף הפרסום - צו השעה או טרמפ על המחאה?

ענף הפרסום היה בין הראשונים שהחלו בפיטורי עובדים ■ האם זה בגלל המפרסמים שנלחצו מהמחאה החברתית וסגרו את הברז - או שזהו לחץ לא מוצדק?

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2011

אודי פרידן: "הישראלים פיקחים אבל לא חכמים"

ראובני-פרידן זכה במקום הראשון בדירוג משרדי הפרסום של "פירמה" ■ פרידן: "אם 10 הפרסומאים הגדולים לא ירוויחו, לעם לא תהיה אפילו דירת שני חדרים"

ענת ביין לובוביץ' 16.11.2011

"סגירת ערוץ 10 תגרום לפגיעה קשה בענף הפרסום"

לדברי יו"ר איגוד חברות הפרסום, מודי כידון, סגירת ערוץ 10 תביא לעלייה דרמטית במחירי הספוטים בטלוויזיה ולכיווץ השוק - דבר שישפיע על מאות עובדים

ענת ביין-לובוביץ' 14.11.2011

מגזין "פירמה" של "גלובס" בוחר את משרד הפרסום של השנה

מגזין "פירמה" משיק גיליון מיוחד שיופץ מחר ■ מלבד הדירוג, מגזין "פירמה" יפרסם סקר מיוחד שיבדוק איך השפיעו המחאות האחרונות על הצרכן הישראלי

שירות גלובס 14.11.2011

אורי לברון, שותף בכיר באדלר-חומסקי: "היום הגשום הגיע"

לברון מסמן את ההאטה בענף הפרסום, מתמודד עם הפיכת הארץ ל"רפובליקה של צרכנים", ולא פוסל את האופציה להיות הראובן אדלר של החבר מהתיכון, יאיר לפיד ■ ראיון למגזין G

חן שליטא 05.11.2011

מדד הפרסום בישראל יורד זה הרבעון השני ברציפות

הביקוש לעובדים בחברות הפרסום נמוך, מספר ההפקות החדשות בטלוויזיה נמצא בירידה, וההוצאה על פרסום במשק מסמנת רק כיוון אחד - למטה ■ דינמיקה של תעשייה בהקפאה

ענת ביין-לובוביץ' 30.10.2011

"לעבוד במשרד פרסום נשמע סקסי, יצירתי; אז זהו, שלא"

חברי "גלובס" בפייסבוק מספרים על העבודה שלהם ■ והפעם: מיכל כזארי על ענף הפרסום

מיכל כזארי 06.10.2011

פרסום: 20% מהעובדים בענף מעדיפים את מקאן-אריקסון

השכר ואפשרויות הקידום פחות חשובים לעובדים, שמעדיפים תקציבים זוהרים עם "באזז" בשוק

יניב פוהורילס 05.10.2011

מודי כידון: בארה"ב מקדשים את האנשים המצליחים, סוגדים להם. כאן הם נדרשים להגיד 'סליחה שהצלחתי'

יו"ר איגוד חברות הפרסום מודי כידון, מבעלי גיתם BBDO: "אבא שלי אמר לי פעם: 'יותר טוב שתעמוד במרפסת ויפגינו מולך, מאשר שתעמוד למטה בין המפגינים'" ■ "אני מסתכל על האנשים שעובדים אצלי ואני משלם להם משכורת. אמא צעירה לילדים, זה פלא איך היא חיה"

ענת ביין-לובוביץ' 24.09.2011

ראש השנה 2011: ירידה חדה בהיקפי הפרסום

התקופה שלפני ראש השנה, שלרוב מסמנת גאות בפרסום, מצביעה השנה על כיוון שונה לגמרי ■ בתקופה שלפני החג היקפי הפרסום ירדו בכ-8%, והמפרסמים הגדולים מורידים את הווליום

ענת ביין-לובוביץ' 22.09.2011

מודי כידון: "מבחינת הפרסום באינטרנט אנחנו מדינת עולם שלישי"

כידון, יו"ר איגוד חברות הפרסום ומבעלי גיתם BBDO, תוקף בראיון ל"פירמה" את מי שטוען כי גיתם זוכים בתקציבים בגלל חברותו עם נוחי דנקנר: "ענף הפרסום שלנו לא קולגיאלי"

ענת ביין-לובוביץ' 19.09.2011

מדד הפרסום לרבעון השני של 2011: סימנים של האטה

מהנתונים עולה כי הרייטינג הכללי ברבעון השני צנח ואיתו מחירי הפרסום, ואילו המשווקים עברו לשבת על הגדר לאור המחאות החברתיות והביאו את המפרסמים לגייס פחות עובדים

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2011

ירידה חדה בפרסום מוצרי צריכה; תנובה צנחה ב-78%

בחודש וחצי של המחאה שוק הפרסום הכללי אמנם רשם עלייה של 8%, אך מותגים שנמצאו במוקד המחאות צמצמו משמעותית את היקפי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2011

   34567891011121314151617   

   נמצאו 260 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 17