מבדיקת Buzzilla עולה כי מספר הדיונים ברשת על פסטיבל קאן גבוה מהשיחה על קקטוס הזהב
תעשיית הפרסום נמצאת במגמת צמיחה כמעט רציפה מאז הרבעון הראשון של 2009 ■ הטלוויזיה ממשיכה להוביל את הטון, הרייטינג עולה, וכך גם מחירי הפרסום וההפקות החדשות
הפעילות ברבעון הרביעי של 2010 מחזירה את ענף הפרסום לימים הטובים: ההוצאה לפרסום עלתה, מספר ההפקות החדשות בטלוויזיה נמצא בעלייה, ונרשם זינוק בביקוש לעובדים בענף
הפרסומאית כותשת את הענף שבו היא פועלת: "משרדי הפרסום הגדולים הפכו לחזירים שאי-אפשר לעצור; הם שוכרים בחורות יפות כדי שיבואו בחצאית מיני לחתימה על עסקאות"
איש הפרסום הוותיק מדבר בראיון נדיר למגזין "פירמה" על חילופי הדורות בענף, על עסקת פובליסיס שלא יצאה לפועל ועל המלחמות בענף: "הן מונעות מאגו שכנראה לא ייגמר לעולם"
מחירי הפרסום בטלוויזיה ירדו ב-6.6%, מספר ההפקות החדשות על המסך צנח, והביקוש לעובדים בענף נמצא בירידה ■ החדשות הטובות: ההוצאה הכללית לפרסום נמצאת בעלייה
מנכ"לי 3 המשרדים שהובילו את דירוג "משרד הפרסום של השנה" של "פירמה" בוחרים את ההישגים של 2010 - ומדברים על האתגרים העתידיים של המשרד ושל ענף הפרסום כולו
קווים לדמותו של הענף היומרני שבין מוטת כתפיו של אילן שילוח לאחרונת התקציבאיות
שימש בעבר בתפקידים בולטים בתעשייה המקומית ואף עבד בחו"ל ■ המשרד ייקרא מעתה חברון-זלצמן-שביט ■ שביט: "יש ואקום בענף, אי-אפשר שהכול יתרכז ב-5 משרדים גדולים"
הדירוג יציג את משרדי הפרסום שעשו את פריצת הדרך המשמעותית ביותר השנה ■ עורך "פירמה", רותם דנון: "הסקרנות והמתח העצומים בקרב משרדי הפרסום רק משמחים אותנו"
סורל, אחד האנשים החזקים בעולם הפרסום, מדבר בראיון בלעדי ל"גלובס" על המדיה החדשה, מסביר למה אין לו פרופיל בפייסבוק, וכיהודי גם נותן לישראל עצות למיתוג המדינה
מושב מיוחד בוועידה ידון בהשפעת הטכנולוגיה על תעשיית הפרסום, על הקריאייטיב ועל מסך הסלולר
קקטוס הזהב, שנערך השנה לראשונה במתכונת של פסטיבל, סיפק בין חלוקות הפרסים גם כמה תובנות לגבי עולם הפרסום ב-2010 ■ נועם לניר: "אף אחד מהברנדים הגדולים באינטרנט לא נבנה מפרסום"
טייקון הפרסום התעלם במפגיע מהריכוזיות בענף, ורה"מ חזר לשווק כותרות נבובות
ורד בטש מדברת על תוכניות ההתרחבות של בית-הספר של איגוד חברות הפרסום, על אחוזי ההשמה של הבוגרים ועל המסלולים החדשים שכוללים לימודים בתחום הניו-מדיה: "יש הרבה בלגן בענף בנושא המדיה החברתית"
אדלר חומסקיאיגוד חברות הפרסוםמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםפרסוםפרסומותקריאייטיבתחרות הפרסום גרנותתנאי עבודהתקציב פרסום