ענף הפרסום

כתבות אחרונות

 

נחתם המיזוג בין סוכנויות הפרסום הבינלאומיות אומניקום ופובליסיס

שתי החברות ייצרו יחד את קבוצת הפרסום הגדולה בעולם בשווי 23 מיליארד דולר ■ עדיין לא ברור מה יהיו ההשלכות של המיזוג על ענף הפרסום בישראל

ענת ביין-לובוביץ' ואדוורטייזינג אייג' 28.07.2013

מחצית 2013: הפער בין אדלר למקאן מצטמצם דרמטית

דירוג משרדי הפרסום: גליקמן-נטלר-סמסונוב מצליח להיכנס לראשונה לחמישייה המובילה, רגב-קויצקי בעידן ליאו ברנט מתמקם במקום שמיני, ו-LEAD מתקדם בצעדי ענק לכיוון העשירייה ■ גיתם, פובליסיס ישראל ו-y&r מאבדים גובה

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2013

"אינטואיציה ותחושות בטן הניעו שנים את עולם הפרסום - אבל זה נגמר"

אלון ברנר היה סמנכ"ל האסטרטגיה במקאן-אריקסון, והיום הוא מנכ"ל K Logic ■ לדבריו, את המעבר ממשרד הפרסום המסורתי לסוכנות השיווק הדיגיטלי יעשו בקרוב גם הלקוחות. כלומר, אלה שיהיו מספיק מתוחכמים

שירות גלובס 08.07.2013

מה יהיה ההרכב החדש של הנהלת איגוד חברות הפרסום?

הבחירות ייערכו באמצע יולי ■ רוב המתמודדים הם בכירים מהדור הצעיר של הענף

ענת ביין-לובוביץ' 26.06.2013

התאוששות קלה: ענף הפרסום בארה"ב צמח ב-2.8% ב-2012

‎‎המפרסמת הגדולה היא פרוקטר אנד גמבל שפרסמה ב-2012 ב-9.3 מיליארד דולר ■ הקרב בין סמסונג לאפל הביא לגידול בהוצאה על פרסום בתחום הטכנולוגיה‏

‎‎אדוורטייזינג אייג'‏ 24.06.2013

יורם באומן לא יתמודד על תפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום

אמיר גיא, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, נותר המתמודד היחיד על תפקיד יו"ר האיגוד, ואם לא יהיה שינוי מפתיע הוא צפוי להיבחר פה-אחד

ענת ביין-לובוביץ' 03.06.2013

אמיר גיא יתמודד מול יורם באומן על יו"ר איגוד חברות הפרסום

גיא, מנכ"ל משרד הפרסום אדלר-חומסקי, מבקש להעביר את מושכות הענף לדור הצעיר ■ בעבר מונה לתפקיד יו"ר האיגוד מתמודד יחיד שעליו הוסכם מראש

ענת ביין-לובוביץ' 20.05.2013

מדד הפרסום לרבעון הראשון של 2013 מראה נתונים מעודדים

ההוצאה הכללית לפרסום עלתה, הפרסום באינטרנט זינק, ומספר הפקות הטלוויזיה גדל - אך בענף מעריכים כי מדובר בהתאוששות זמנית הנובעת מאירועים נקודתיים

ענת ביין-לובוביץ' 19.05.2013

רובי ניסן: "אנחנו דור העצמאים שבזיעת אפו אוכל לחם"

הוא מאוכזב מהמשרדים הגדולים, מבקר בחריפות את הקריאייטיב בענף הפרסום המקומי, לא מאמין בטאלנטים ומפרגן לרמי לוי ■ רובי ניסן עובר לקדמת הבמה, בשאיפה להיות "המשרד שיוביל את הדור הבא של משרדי הפרסום"

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2013

לאן נעלמו הסטארים הגדולים של ענף הקריאייטיב?

צמרת ענף הקריאייטיב עוזבת את משרדי הפרסום הגדולים: חלק מהטאלנטים רצו מניות ולא קיבלו, אחרים חשו שהם נתקלים בתקרת זכוכית ■ האם באמת הסטארים הגדולים נעלמו - או שפשוט משרדי הפרסום איבדו עניין בלטפח אותם?

ענת ביין-לובוביץ' 13.03.2013

דיון מכריע בענף הפרסום: "שיטת העמלות גוססת לאט"

ענף הפרסום מחפש אלטרנטיבה לשיטת העמלות ששחקה את הרווחיות ■ בכנס מיוחד שנערך היום בחנו הצדדים: האם כדאי לעבור לתשלום לפי שעות? האם שיטת הריטיינר עדיפה? ואולי השיטה הקיימת היא המתאימה ביותר לענף המקומי?

ענת ביין-לובוביץ' 24.02.2013

בצל המשבר: איגוד חברות הפרסום יקיים כנס בנושא העמלות

יו"ר האיגוד, מודי כידון: "ענף הפרסום מצוי במשבר המאיים על קיומו; יום העיון יטפל בסוגיה הבוערת - שיטת התגמול של משרדי הפרסום והתמורות שיחולו בה"

שירות גלובס 19.02.2013

"פשרה היא הסיבה ש-80% ממה שרואים בטלוויזיה גרוע"

"זה הזמן להיכנס לעולם הפרסום. זה אחד המקומות היחידים שבהם אפשר לחולל שינוי" ■ כוכב הקריאייטיב האוסטרלי דיוויד דרוגה נפגש בניו-יורק עם יוסי לובטון, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי, לשיחה שכל איש פרסום חייב לקרוא

יוסי לובטון, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי 14.02.2013

CBS ליהקה את רובין וויליאמס לסדרה חדשה על ענף הפרסום

זאת אחרי ההצלחה של הסדרה "Mad Man" ■ הסדרה בכיכובו של וויליאמס, "The Crazy Ones", תהיה קומדיה על אב ובתו המנהלים יחד משרד פרסום

אדוורטייזינג אייג' 11.02.2013

המשבר מתרחב: סטגנציה בפרסום במגזר הדתי-חרדי

משרד בולטון פוטנציאל הוא הבולט במגזר, ושטראוס היא המפרסמת הגדולה

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2013

2012: משרדי הפרסום הגדולים רשמו ירידה של 9% בהיקף

יפעת בקרת פרסום: 3 משרדים התרסקו ב-2012, ומנגד משרדים כמו גליקמן ו-LEAD עלו בעשרות אחוזים ■ החמישייה הפותחת התחזקה יחסית לשאר השוק

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2013

   34567891011121314151617   

   נמצאו 260 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 17