ענף הפרסום

כתבות אחרונות

 

דירוג המפרסמים 2014: שטראוס היא המפרסמת הגדולה

ההוצאה לפרסום של רשתות השיווק צמחה אשתקד ב-7%, כשסופר-פארם הובילה את הקטגוריה ■ ענפי הרכב, הדיור והתקשורת הקטינו את ההוצאה לפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2015

עוגת הפרסום 2014: קיפאון בהוצאות, זינוק נוסף בדיגיטל

למרות המכה ב"צוק איתן", שוק הפרסום שמר ב-2014 על היקף הוצאה של 3.6 מיליארד שקל, זהה ל-2013 - כך עפ"י יפעת בקרת פרסום ואיגוד השיווק ■ הפרסום בדיגיטל מזנק, והטלוויזיה עדיין מרכזת את רוב ההוצאה על פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2015
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר

דירוג: אלה משרדי הפרסום הכי טובים של השנה

(עדכון) - אדלר-חומסקי & ורשבסקי GREY הוא משרד הפרסום המוביל של שנת 2014 בדירוג "פירמה" ■ איל חומסקי: "אנחנו מטומטמים. רוב התעשייה בקושי חיה, המדיות גוססות"

ענת ביין-לובוביץ' 20.11.2014

"משרדי הפרסום גזענים, מנהלים דה-לגיטימציה למזרחים 60 שנה"

רון כחלילי, האיש שמאחורי הסדרה "ערסים ופרחות - האליטות החדשות", טוען כי יש כלכלה וצרכנות מזרחיות שהפרסומות מתעלמות מהן

עינת טורס 20.11.2014
גדי מרגלית / צילום: תמר מצפי

"משרדי הפרסום הם ספינות עבדים. לא נתתי לבתי לעבוד שם"

גדי מרגלית, מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, מדבר על הכול בראיון ל"פירמה" ■ על הקמפיין השנוי במחלוקת עם אלון אבוטבול: "אם הוא היה זוכה מחר באוסקר, מיד כולם היו מזכירים כמה הוא ישראלי"

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2014
דייב כהן / צילום: תמר מצפי

השכר בפרסום: 6,000 שקל לתקציבאי, 120 אלף שקל למנכ"ל

השלכות עצירת הפרסום במבצע "צוק איתן" עדיין לא הסתיימו - ואנשי פרסום בכל הדרגים עשויים לחפש עבודה חדשה כבר בתקופה הקרובה

ענת ביין-לובוביץ' 08.10.2014

מסתמן: קקטוס הזהב ייערך בינואר ויבחן עבודות של שנתיים

‎תחרות הפרסום לא התקיימה בשנתיים האחרונות, והכוונה היא לתת הזדמנות לעבודות שנעשו במהלכן לקבל הכרה

ענת ביין-לובוביץ' 17.09.2014

הפרסום בארה"ב: צמיחה מזערית ברבעון השני של השנה

עם זאת, הפרסום באינטרנט ממשיך לצמוח וגדל ב-6.2% במהלך הרבעון

אדוורטייזינג אייג' 16.09.2014

תנו את המפתחות לקריאייטיב

משרדי הפרסום שכחו שהקריאייטיב הוא "הלב" שהלקוח באמת צריך

גיל ליבר 09.09.2014
ליאת צבי / צילום: איל יצהר

"מי שלא שואל מה המותג שלו יתרום לאנושות, יהיה בבעיה"

ליאת צבי הייתה במסלול המהיר לקריירה ארוכה בענף הפרסום, אבל אחרי שנים ארוכות בתעשייה היא עברה כמעט לצד השני של המתרס ■ היום היא בעלת משרד "הקליניקה" המתמחה בפרויקטים של נושאי סביבה וקיימות

ענת ביין-לובוביץ' 28.08.2014

גורי אלפי יוביל סדרת אינטרנט על עולם הפרסום

זאת כחלק מקמפיין לחוג לפרסום ותקשורת שיווקית של הקריה האקדמית אונו

ענת ביין-לובוביץ' 25.08.2014
יעל ברזם/ צילום: איל יצהר

"הצרכנים עברו מציפיות נכזבות מהתאגידים להיעדר ציפיות"

יעל ברזם, לשעבר סמנכ"לית לקוחות במקאן-אריקסון וכיום בעלת חברת המחקר והייעוץ וויזדום דוט קום, מזכירה שחברות מסחריות לא קמו רק בשביל רווח ■ "תמיד תוקפים יותר נשים מגברים - למשל זהבית כהן ורקפת רוסק-עמינח"

ענת ביין-לובוביץ' 18.08.2014
גיא קלנר גיל סמסונוב עידו הר טוב טל ברוקנר / צילום: איל יצהר

כיצד הושפע ענף הפרסום מ"צוק איתן" - ומה יקרה במבצע הבא?

3 שבועות של שיתוק מוחלט הותירו חותם עמוק על ענף הפרסום, אך לא כולם משוכנעים שמדובר בנזק בלתי הפיך ■ אמנם חלק מהמשרדים מדברים על שנה אבודה, אך יש גם כאלה הסבורים כי החזרה לשגרה כעת תמזער את הנזק

ענת ביין-לובוביץ' 13.08.2014
קמפיינים מחבקים בעיתונות במהלך צוק איתן

"בציבור יש ציפייה שהחברות יתגייסו - אבל שלא יתהדרו בזה"

בניגוד לעבר, במבצע "צוק איתן" נעדרים מהמסך כמעט לחלוטין קמפיינים "מחבקים" של חברות שתורמות ללוחמים ולאזרחים ■ הסיבה העיקרית: חשש של המפרסמים להיתפס כ"טרמפיסטים" על המצב ולקבל תגובה צינית מהצרכנים

ענת ביין-לובוביץ' 29.07.2014

אחרי שבועיים של לחימה: ירידה של 90% בהיקפי הפרסום

אחרי ירידה מסוימת בימים הראשונים של "צוק איתן", היקפי הפרסום בישראל צונחים, והענף משותק כמעט לחלוטין ■ המפרסמים לא מעלים קמפיינים, זכייני הטלוויזיה מיובשים, ומשרדי הפרסום וחברות המדיה נותרים חסרי עבודה

ענת ביין-לובוביץ' 21.07.2014

אילן שילוח, מבכירי הפרסומאים, מפוצץ את בועת המדיה

מהביקורת שקדמה להנפקת מטומי, דרך הערוצים המסחריים ועד לעובדי רשות השידור ש"משלמים מחיר של 20 שנות השמדת השידור הציבורי" ■ אילן שילוח קורא למדיה הישראלית לערוך חשבון נפש

שלומית לן 19.07.2014

   2345678910111213141516   

   נמצאו 265 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 17