ענף הפרסום

כתבות אחרונות

 
מיקי בר ושוני ריבנאי / צילום: יוסי כהן

פרס מפעל חיים לשוני ריבנאי ומיקי בר, מייסדי באומן-בר-ריבנאי

הפרס יינתן לשניים במסגרת טקס פרס האפי, וזאת על היותם מעמודי התווך של תעשיית הפרסום בישראל ותרומתם הרבה לקידום ופיתוח הענף במשך למעלה מ-25 שנים

ענת ביין-לובוביץ' 26.06.2018
פרסום דיגיטלי/ צילום: שאטרסטוק

המערכת החדשה של פורטוויז'ן רוצה לייעל את הפרסום המקוון

חברת הפרסום המקוון השיקה פלטפורמה שמאפשרת לכל מפרסם ויצרן תוכן לשלוט על כל הקו של ייצור המסר והפצתו

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2018
קמפיין יס / צילום מסך

שובם של המפרסמים: הטלוויזיה חוזרת למשחק

הדיגיטל איבד מזוהרו בעקבות בעיות מדידה, אמינות וחשש לערך המותג, והטלוויזיה הייתה שם כדי להחזיר לעצמה את כבודה האבוד ■ הפיצול בערוץ 2 עורר את שוק הפרסום, למרות שזה לא מעודד את הערוצים עצמם, שמתמודדים עם עלויות הפקה גדולות ■ השאלה שנותרה - האם מדובר בשינוי מגמה או רק בעצירה של הנפילה? ■ כתבה זו התפרסמה במוסף פירמה של ״גלובס״ שהופק בשיתוף פעולה מסחרי עם ״קשת״

ענת ביין 08.03.2018
פרסום ברשת / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

פיצול ערוץ 2 ומשק החלב: כך יצא שוק הפרסום מהקיפאון

היקף הפרסום גדל ב-2017 לראשונה זה שנים ■ אילו מלחמות שיווק עומדות מאחורי הגידול, מי המפרסמים שהפתיעו והגדילו את ההשקעה - ומי אכזבו?

ענת ביין-לובוביץ' 22.01.2018
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר

ענף הפרסום יוצא למאבק על כ"א איכותי בקמפיין חדש

איגוד חברות הפרסום נלחם בתדמית הנשחקת של הענף ובתחרות על כוח-האדם מצד חברות הטכנולוגיה והדיגיטל

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2018
פרסום ברשת / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

2017: הפרסום צמח ב-100 מ' ש'; הרוויחו בגדול - פייסבוק וגוגל

הגידול המשמעותי בדיגיטל אינו בשורה משמחת לענף הפרסום, כי הוא פחות רווחי ■ אמנם יותר כסף הגיע לטלוויזיה לאחר פיצול ערוץ 2, אך התוספת אינה מספיקה לתמוך ב-3 ערוצים ■ הרדיו רשם ירידה של 18% אחרי 4 שנים של גידול רצוף, בעיקר בשל התקלה במערכת הפרסום בתאגיד השידור

ענת ביין-לובוביץ' 09.01.2018
יהלי סהר / צילום: אמיר מאירי

החברה שרוצה לעשות לפרסום מה ש-WIX עשתה לבניית אתרים

טיילור ברנדס עשויה להפוך לסיוט של ענף הפרסום המסורתי: האלגוריתמים שפיתחו המייסדים - יהלי סער, תום להט ונדב שץ - יודעים לייצר קריאטיביות שמחקה את היצירתיות האנושית ■ בראיון ל"גלובס" מספר סער למה החברה שלו יכולה להפוך למעצמת הפרסום החמישית בעולם

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2017
קריירה לבוגרים אקדמאיים / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

סקר: פערי השכר בדיגיטל מתרחבים; השכר הממוצע בענף עלה

סקר שערכה סוכנות פיאלקוב מדיה בקרב מאות עובדים בתעשיית הדיגיטל מגלה: השכר הממוצע בענף עלה ב-7% בשנה ■ ביקוש גבוה במיוחד למנהלים צעירים בדרגי הביניים ■ רק 7% מהנשים מרוויחות מעל 20 אלף שקל, לעומת 23% מהגברים

ענת ביין-לובוביץ' 29.08.2017
אמיר גיא, יגאל בר־און, / צילום: איל יצהר, תמר מצפי

מסתמן: כהונת ההנהלה ויו"ר איגוד הפרסום תוארך בשנה

על רקע האתגרים בענף הפרסום, באיגוד מתקשים למצוא יו"ר חדש ■ כיום ההנהלה והיו"ר נבחרים לשנתיים, ובכוונת מנכ"ל האיגוד להביא לכך שהבחירות ייערכו אחת ל-4 שנים ■ התנאי של אמיר גיא, היו"ר המכהן, להארכה: החלטה מראש על זהות המחליף שלו

ענת ביין-לובוביץ' 21.08.2017
פרסומת למרכז האקדמי רופין / צילום מסך

לא בכל מחיר: משרדי פרסום גדולים מתחילים לסרב למכרזים קטנים

האם שיטת "ישחקו הנערים לפנינו" מתקרבת לקצה? משרדי הפרסום החלו להימנע ממכרזים לתקציבים של מיליוני שקלים בודדים עמוסי משתתפים ודרישות להשקעות גדולות רק לצורך השתתפות, ולקוחות כמו מכללת רופין והסוכנות היהודית הודיעו כי ישלמו למשתתפים במכרז

ענת ביין-לובוביץ' 08.08.2017
מליס  אלוביץ  תאומים  לובטון  באומן  וחומסקי/ צילומים: יוסי כהן תמר מצפי ואיל יצהר

איך תשפיע ההסתבכות של שאול אלוביץ' על ענף הפרסום?

אחרי שנים של המתנה, ענף הפרסום ניצב לפני שינויים כתוצאה מאירועים שלא כולם קשורים אליו ישירות: אובדן השליטה המסתמן של שאול אלוביץ' בבזק, מעורבותו המחודשת של מושיק תאומים בתנובה ועזיבתו הצפויה של יורם באומן את פובליסיס

ענת ביין-לובוביץ' 04.08.2017
לוגו יפעת בקרת פרסום

איגוד חברות הפרסום ליפעת: חדלו לפרסם את דירוג הפרסום

האיגוד טוען כי נתוני דירוג הפרסום של יפעת בקרת פרסום רחוקים מהאמת - ומאיים לפנות לביהמ"ש בשל לשון הרע ופגיעה בתחרות ■ יפעת: "מספר משרדים, הפעילים מאוד באיגוד, לא היו מרוצים מתוצאותיהם השנה"

ענת ביין-לובוביץ' 07.03.2017
פרסום דיגיטלי אייפד טכנולוגיה / צילום: shutterstock

קיפאון בענף הפרסום: השוק כמעט לא גדל יחסית לשנה שעברה

10 מיליון שקל - זה הסכום הזעום בו צמח היקף ההוצאות לפרסום ב-2016 לעומת 2015 ■ הדיגיטל המשיך להתחזק, הפרינט המשיך להידרדר, ושילוט החוצות ספג מכה כואבת ■ גם הטלוויזיה נאלצת לצאת לקרב מול האיום הדיגיטלי

ענת ביין-לובוביץ' 02.01.2017
שיווק דיגיטלי / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

ברבורים שחורים מעל משרדי הפרסום: המצב חמור, לא סופני

אתם עדיין עובדים עם משרד פרסום? כנראה שבקרוב מאוד תגידו לו שלום, "זה לא אתה, זה אנחנו", ותיפרדו כידידים ■ ולא, זה לא בגלל שאתם לא מעריכים את החברים המוכשרים שם

גיא עמיעד 08.11.2016
יורו 2016 / צילום: רויטרס

אפקט היורו: 10% עלייה בביקוש לפרסום בטלוויזיה בפריים-טיים

חלק מהמפרסמים חיכו עם הקמפיינים עד לאחר סיום המשחקים, ולכן הרבה קמפיינים עלו לאוויר בבת-אחת ■ מדי ערב נשארות מחוץ למסך הרבה דקות פרסום שאי-אפשר לשבץ

ענת ביין-לובוביץ' 25.07.2016

מהו סוד ההצלחה של סוכנויות הפרסום המצליחות בעולם?

אלכס ג'נקינגס, עורך מגזין הפרסום והשיווק "Contagious", ישתתף בוועידת MAD של "גלובס" בהרצאת אורח מיוחדת בנושא "סוד ההצלחה של סוכנויות הפרסום המובילות"

שירות גלובס 06.07.2016

   123456789101112131415   

   נמצאו 265 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 17