אברמוב שימשה בעבר כסמנכ"לית המסחר והשיווק בערוץ 10, כמשנה למנכ"ל סחר ושיווק ב"מעריב" וכמנכ"לית שפ"א
משרדי הפרסום ואנשי התקשורת מאשימים את כל העולם ואשתו במשבר שנחת עליהם
שוק הטלוויזיה המסחרית חווה את המשבר החמור ביותר מאז קומו: הפרסום בשפל, והפקות מתבטלות ונדחות ■ איך זה קרה, ומה יוציא את הזכייניות מהתסבוכת?
זו עלייה משמעותית לעומת השנה שעברה, אז שילמו המפרסמות 3 מיליון דולר לספוט
לדברי יו"ר איגוד חברות הפרסום, מודי כידון, סגירת ערוץ 10 תביא לעלייה דרמטית במחירי הספוטים בטלוויזיה ולכיווץ השוק - דבר שישפיע על מאות עובדים
עפ"י "אד אייג'", המחיר הממוצע של ספוט של 30 שניות בתוכניות אלה הוא 468-640 אלף דולר
אוקטובר אמנם הדביק את הישראלים אל המסך בשל האירועים החדשותיים - אך הרחיק את המפרסמים ■ ההשלכות יובילו את הזכייניות להפסד של עד 200 מיליון שקל בסוף השנה
גל ההקפאות של תוכניות טלוויזיה מביא לפיטורי עשרות עובדים ■ חלק מבכירי התעשייה תולים את האשמה במחאה שהבהילה את המפרסמים, ויש הטוענים כי המצב דווקא יביא לשפיות בשוק
"הדור הבא" של ערוץ 10, טאבלטים, שינוי שיטת הרייטינג ופרשות מרגול ושלדון אדלסון - אלה מקצת האירועים בתשע"א שהשפיעו על המסך ועל הצופים וגם על המתרחש מאחורי הקלעים
התקופה שלפני ראש השנה, שלרוב מסמנת גאות בפרסום, מצביעה השנה על כיוון שונה לגמרי ■ בתקופה שלפני החג היקפי הפרסום ירדו בכ-8%, והמפרסמים הגדולים מורידים את הווליום
הדחייה היא בין היתר בעקבות ההאטה בפרסום שמשפיעה על הפקות רבות בשוק הטלוויזיה
חברות רבות לקחו השנה חסות על משדרי ה-11 בספטמבר. האמריקנים כבר בשלים לכך
למרות שיאי הרייטינג האחרונים, זכיינית ערוץ 2 קשת תסיים את הרבעון בהפסד עקב ההאטה בפרסום ■ במסגרת הקיצוצים עשויה הפקת "האח הגדול" להידחות לתחילת השנה הבאה
אחרי עשור שבו שילוב של פרסומות בתוכניות ובכתבות סביב יום השנה לאסון התאומים נחשב כחילול הקודש, אובדן ההכנסות מפרסומות מתחיל להציק לגופי המדיה בארה"ב
אחרי שבמשך שנים סימנו המפרסמים את שידורי ה-11 בספטמבר באיקס שחור, הם צפויים השנה להפגין נוכחות, ובתוכניות הזיכרון והתעודה ישולבו חסויות ומקבצי פרסומות
אני מודה: גם אני זע באי-נוחות על הספה מול הטלוויזיה כשמופיע תוכן שיווקי מסוג מסוים
9 מיליוןFREE TVבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרטנרפרסוםפרסומות