פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 

יוצאים מהמשבר? עוגת הפרסום ב-2013 תפחה ב-4%

הוצאות הפרסום בישראל עמדו ב-2013 על 3.6 מיליארד שקל ■ הטלוויזיה התחזקה והפכה לכלי משמעותי יותר, העיתונות נחלשה, והאינטרנט צמח מאד

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2014

מחקר: 80% מהפרסומות בסופרבול לא מביאות לגידול במכירות

במחקר נטען כי עקב הדגש על הקריאייטיב הייחודי של הפרסומות בסופרבול, הצרכן אינו מקשר ביניהן לבין המוצר

אדוורטייזינג אייג' 07.01.2014
הרשות השנייה | לפני כולם

המלצה להגבלת פרסום חברות המדיה בטלוויזיה

חברי ועדת שחם לא הצליחו להגיע לרף הגבלה מוסכם וגלגלו את הכדור למועצת הרשות השנייה: ההגבלה תיגזר מתוך הכנסה של כל זכיין וזכיין ולא מתוך מלאי הרייטינג

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2013

"תוכן שיווקי הוא אחד המודלים שיחזיקו את התקשורת הקורסת"

ד"ר תהילה שוורץ-אלטשולר מהמכון הישראלי לדמוקרטיה גיבשה דוח המלצות לגבי תוכן שיווקי, אשר עשוי לשנות את פני התעשייה ■ לדבריה, הפתרון טמון בחינוך של הציבור לדעת לזהות פרסום בכל מקום שבו הוא נמצא

לי-אור אברבך 19.12.2013

בכירי ענף המדיה והפרסום יגיעו מחר לשימוע בוועדת שחם

עד כה הביעו בכירים בענף התנגדות למסקנות המתגבשות של הוועדה

ענת ביין-לובוביץ' 15.12.2013

זכייניות הטלוויזיה המסחרית יופיעו היום בפני ועדת שחם

הוועדה, שבוחנת את הגבלת נתח השוק בטלוויזיה שבו יכולה להחזיק חברת מדיה, הזמינה לשבוע הבא את חברות המדיה ובכירים בענף הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 09.12.2013

מתכוננים לסופרבול 2014: כל מלאי הפרסום נמכר

רשת השידור FOX: מחיר ספוט של 30 שניות בזמן האירוע יעמוד על 4 מיליון דולר

אדוורטייזינג אייג' 05.12.2013

הקרב על שוק הפרסום בטלוויזיה: ניתוח מסקנות ועדת שחם

עפ"י המסתמן, ועדת שחם תגמיש מעט את הרף ותאפשר לחברות המדיה להגיע כל אחת לנתח של 20% משוק הפרסום בטלוויזיה ■ האם הבריתות שנרקמו בין המשרדים יחזיקו מעמד, ומה האינטרס של כל אחד מהשחקנים בשוק?

ענת ביין-לובוביץ' 05.12.2013

גילה: "במכירת זמן פרסום נותר מרווח לא מבוטל בידי יוניברסל מקאן"

‎‎הממונה אישר את שיתוף-הפעולה בין יוניברסל מקאן לגליקמן, אך רק בתנאי שיוניברסל לא תעבור רף של 25% מרכישת המדיה בזמן שיא ■ הפורמולה תחושב על-פי שיעור נקודות הרייטינג המשוקללות בזמן צפיית השיא שתרכוש יוניברסל ‏‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 01.12.2013

גילה מאשר את שת"פ יוניברסל-גליקמן - אך במגבלות

‎‎התנאים למתן הפטור קובעים רף של 25% מכלל רכש המדיה בשעות פריים-טיים, שאותו נאסר על יוניברסל מקאן לחצות‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 28.11.2013
הרשות השנייה | לפני כולם

הרשות השנייה מאריכה את מנדט ועדת שחם עד סוף ינואר

‎‎מספר משרדי פרסום במכתב לפני הליכים: "לשחם יש אינטרס ישיר, היוצר פגם בעבודת הוועדה ומחייב את פסילתה" ■ שחם: "האיומים רק מחזקים את דרכי" ‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 21.11.2013
חברות מדיה | לפני כולם

קשת ורשת נגד המלצות ועדת שחם: "יפגעו בטלוויזיה"

זכייניות ערוץ 2 טוענות כי אישור ההמלצות להגבלת רכישת זמן האוויר בטלוויזיה עלול להביא לקריסת המודל העסקי של הטלוויזיה ולפגיעה קשה בפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 20.11.2013
אופנת זברה | לפני כולם

מדוע סירבה קשת לשדר פרסומת של אופנת זברה?

זכיינית ערוץ 2 קשת לא מאשרת לרשת האופנה זברה להעלות פרסומת בכיכובה של הזמרת קרן פלס, שבה מדובר על פרסומות כגורם מפריע

ענת ביין-לובוביץ' 14.11.2013

האם פרסומת בסופרבול באמת שווה 4 מיליון דולר?

הוא מרתק יותר מ-100 מיליון צופים וכולל ברייק פרסומות מיתולוגי שאף צופה לא רוצה לפספס ■ גם המפרסמים יודעים שפרסום בגמר ליגת הפוטבול האמריקאית הוא מתכון בטוח להצלחה ■ ניתוח מיוחד של הפסקת הפרסומות המדוברת בעולם

אדוורטייזינג אייג' 12.11.2013

ועדת שחם אישרה את ההמלצות להגבלת רכישת הפרסום בטלוויזיה

הוועדה אישרה המלצות להגביל ל-10%-15% את האפשרות של זכייני הטלוויזיה למכור מדיה לחברות המדיה ■ הממונה על ההגבלים, שבוחן אף הוא את שוק המדיה ושוקל להגביל את חברות המדיה ב-25%: המגבלה המחמירה היא שתחול

ענת ביין-לובוביץ' 11.11.2013
הרשות השנייה | לפני כולם

מסתמן: שחם ימליץ להגביל את חברות המדיה לרף של 10%-15%

‎‎על-פי ההמלצות המתגבשות של ועדת שחם, במקרים מסוימים תתאפשר הגעה לרף של 15%, ובמקרים נדירים יועלה הרף מעט יותר‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 07.11.2013

   111213141516171819202122232425   

   נמצאו 413 כתבות   |   עמוד 18 מתוך 26