הוצאות הפרסום בישראל עמדו ב-2013 על 3.6 מיליארד שקל ■ הטלוויזיה התחזקה והפכה לכלי משמעותי יותר, העיתונות נחלשה, והאינטרנט צמח מאד
במחקר נטען כי עקב הדגש על הקריאייטיב הייחודי של הפרסומות בסופרבול, הצרכן אינו מקשר ביניהן לבין המוצר
חברי ועדת שחם לא הצליחו להגיע לרף הגבלה מוסכם וגלגלו את הכדור למועצת הרשות השנייה: ההגבלה תיגזר מתוך הכנסה של כל זכיין וזכיין ולא מתוך מלאי הרייטינג
ד"ר תהילה שוורץ-אלטשולר מהמכון הישראלי לדמוקרטיה גיבשה דוח המלצות לגבי תוכן שיווקי, אשר עשוי לשנות את פני התעשייה ■ לדבריה, הפתרון טמון בחינוך של הציבור לדעת לזהות פרסום בכל מקום שבו הוא נמצא
עד כה הביעו בכירים בענף התנגדות למסקנות המתגבשות של הוועדה
הוועדה, שבוחנת את הגבלת נתח השוק בטלוויזיה שבו יכולה להחזיק חברת מדיה, הזמינה לשבוע הבא את חברות המדיה ובכירים בענף הפרסום
רשת השידור FOX: מחיר ספוט של 30 שניות בזמן האירוע יעמוד על 4 מיליון דולר
עפ"י המסתמן, ועדת שחם תגמיש מעט את הרף ותאפשר לחברות המדיה להגיע כל אחת לנתח של 20% משוק הפרסום בטלוויזיה ■ האם הבריתות שנרקמו בין המשרדים יחזיקו מעמד, ומה האינטרס של כל אחד מהשחקנים בשוק?
הממונה אישר את שיתוף-הפעולה בין יוניברסל מקאן לגליקמן, אך רק בתנאי שיוניברסל לא תעבור רף של 25% מרכישת המדיה בזמן שיא ■ הפורמולה תחושב על-פי שיעור נקודות הרייטינג המשוקללות בזמן צפיית השיא שתרכוש יוניברסל
התנאים למתן הפטור קובעים רף של 25% מכלל רכש המדיה בשעות פריים-טיים, שאותו נאסר על יוניברסל מקאן לחצות
מספר משרדי פרסום במכתב לפני הליכים: "לשחם יש אינטרס ישיר, היוצר פגם בעבודת הוועדה ומחייב את פסילתה" ■ שחם: "האיומים רק מחזקים את דרכי"
זכייניות ערוץ 2 טוענות כי אישור ההמלצות להגבלת רכישת זמן האוויר בטלוויזיה עלול להביא לקריסת המודל העסקי של הטלוויזיה ולפגיעה קשה בפרסום
זכיינית ערוץ 2 קשת לא מאשרת לרשת האופנה זברה להעלות פרסומת בכיכובה של הזמרת קרן פלס, שבה מדובר על פרסומות כגורם מפריע
הוא מרתק יותר מ-100 מיליון צופים וכולל ברייק פרסומות מיתולוגי שאף צופה לא רוצה לפספס ■ גם המפרסמים יודעים שפרסום בגמר ליגת הפוטבול האמריקאית הוא מתכון בטוח להצלחה ■ ניתוח מיוחד של הפסקת הפרסומות המדוברת בעולם
הוועדה אישרה המלצות להגביל ל-10%-15% את האפשרות של זכייני הטלוויזיה למכור מדיה לחברות המדיה ■ הממונה על ההגבלים, שבוחן אף הוא את שוק המדיה ושוקל להגביל את חברות המדיה ב-25%: המגבלה המחמירה היא שתחול
על-פי ההמלצות המתגבשות של ועדת שחם, במקרים מסוימים תתאפשר הגעה לרף של 15%, ובמקרים נדירים יועלה הרף מעט יותר
9 מיליוןFREE TVבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרטנרפרסוםפרסומות