פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 

הפרסום בסופרבול עובד? הבאזז סביב פפסי עלה אחרי המחצית

במבחן של כוונות הקנייה, כלומר עד כמה הפרסומת הניעה את הצרכן לרצון לקנות את המותג, דורגה מקדונלד'ס במקום הראשון

אדוורטייזינג אייג' 05.02.2015
סופרבול 2014 NFL / צלם: רויטרס

פייסבוק תציע פרסום ממוקד סביב סטטוסים על הסופרבול

ויקטוריה'ס סיקרט קנתה זמן פרסום בטלוויזיה במהלך המשחק, והיא תקדם את המותג לקראת וולנטיין דיי

אדוורטייזינג אייג' 22.01.2015
פרופ' דיויד גילה / צילום: יונתן בלום

מנפחים את הפריים-טיים: סיכום שנה בשוק רכש המדיה

שנה חלפה מאז שקבע הממונה על ההגבלים כי חלקה של חברת המדיה יוניברסל מקאן בפריים-טיים, שהוגדר עד השעה 23:00, לא יעלה על 25% ■ האם החברה הגיעה לרף הנדרש, או שמשהו השתנה ביחסי הגומלין בשוק?

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2015

עוגת הפרסום 2014: קיפאון בהוצאות, זינוק נוסף בדיגיטל

למרות המכה ב"צוק איתן", שוק הפרסום שמר ב-2014 על היקף הוצאה של 3.6 מיליארד שקל, זהה ל-2013 - כך עפ"י יפעת בקרת פרסום ואיגוד השיווק ■ הפרסום בדיגיטל מזנק, והטלוויזיה עדיין מרכזת את רוב ההוצאה על פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2015
חברות מדיה | לפני כולם

ערוץ 10 במו"מ למכירה מראש של זמני פרסום

התמורה תאפשר לערוץ 10 לייצר תזרים כספי ■ למרות האישור המוגבל בזמן שקיבל הערוץ, המו"מ מול חברות המדיה הוא על עסקאות לתקופה של שנה

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2015

אחרי 18 שנות היעדרות: יצרנית הרכב ניסאן תפרסם בסופרבול

רכשה ספוט של 60 שניות באחד מאירועי המדיה הגדולים והיקרים בעולם

רועי גולדנברג 03.12.2014
תלמה בירו / צילום: איל יצהר

איגוד השיווק הישראלי לרשות השנייה: הצילו את ערוץ 10

תלמה בירו במכתב למנכ"ל הרשות השנייה: "הדעת אינה סובלת שדווקא בעת הזאת, כשהערוץ סוף סוף מתחיל לעמוד על רגלים יציבות כלכלית, לא יימצא פתרון ישים ומקובל להמשך פעילותו של הערוץ, והוא, חלילה, יוחשך"

לי-אור אברבך 01.12.2014

עוברת למגרש של הגדולים: WIX תעלה פרסומת בסופרבול

החברה, שמספקת פלטפורמה לבניית אתרים, תהיה החברה הישראלית השנייה אחרי סודהסטרים שתעלה ספוט בליגת הפוטבול האמריקאית

שירי חביב-ולדהורן 12.11.2014
סופרבול 2014 NFL / צלם: רויטרס

רשת NBC מכרה 90% מזמן הפרסום בסופרבול 2015

מחיר ספוט של 30 שניות בסופרבול 2015 עומד על 4.5 מיליון דולר - עלייה לעומת נתוני השנה שעברה ■ המשחק ייערך ב-1 בפברואר

אדוורטייזינג אייג' 11.11.2014

תאגיד המדיה פרוזיבן יעניק חבילת פרסום לסטארט-אפים ישראליים

בחודש הבא תקיים תחרות בין יזמים ישראליים, כשהפרס יהיה חבילת פרסום בהיקף של 7 מיליון אירו בערוצי הטלוויזיה שבבעלות החברה הגרמנית

רועי גולדנברג 05.11.2014

"צער גידול בנות" חוזרת: המפרסמים לא רוצים לפספס את הפוטנציאל

המפרסמים בארה"ב אוהבים תוכניות איחוד עם דמויות מוכרות ואהובות, שלא צריכות לשכנע את הצופים לחזור לצפות ■ אילו עוד סדרות יעשו צעד דומה?

אדוורטייזינג אייג' 03.09.2014

זכייניות הטלוויזיה לא מצליחות למכור את כל מלאי הפרסום

הרשות השנייה אמנם אישרה לזכייניות להגדיל את הגדלת דקות הפרסום, אך הן לא מצליחות למלא אפילו את המכסה המותרת ■ נבו כרמי, המשנה למנכ"ל יהושע TBWA: "חלק מהקמפיינים שבוטלו ביולי כבר איבדו את המומנטום"

ענת ביין-לובוביץ' 20.08.2014

האם הרשות השנייה תחזיר את מגבלת הפרסום בפריים-טיים?

אחרי "צוק איתן" החליטה מועצת הרשות השנייה לאפשר היעדר מגבלה של פרסום בפריים-טיים כפיצוי לזכייניות, וכעת מבקש יו"ר ועדת הטלוויזיה דיון מחודש

לי-אור אברבך 17.08.2014

קשת וערוץ 10 מתנגדים לעוד פרסומות בפריים-טיים

מתנגדים לפיצוי שמועצת הרשות השנייה החליטה לתת לזכייניות בעקבות מבצע "צוק איתן" ■ החשש בקשת ובערוץ 10 הוא שהעלאת כמות דקות הפרסום בטלוויזיה עלולה לגרום לעודף היצע שיביא לירידת מחירים משמעותית

לי-אור אברבך 11.08.2014
חדשות 2

הפקירו את התקשורת תחת אש

לאן נעלמו הקמפיינים של רשתות השיווק, יצרניות המזון והבנקים

ליאת זנד 07.08.2014

הפסקת האש נכנסה לתוקף - והמפרסמים חוזרים למסך

כבר הערב, בשעת צפיית השיא, צפויה תפוסה של 75% מזמן הפרסומות, שמשמעותה כ-30 דקות פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 05.08.2014

   5678910111213141516171819   

   נמצאו 355 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 23