במבחן של כוונות הקנייה, כלומר עד כמה הפרסומת הניעה את הצרכן לרצון לקנות את המותג, דורגה מקדונלד'ס במקום הראשון
ויקטוריה'ס סיקרט קנתה זמן פרסום בטלוויזיה במהלך המשחק, והיא תקדם את המותג לקראת וולנטיין דיי
שנה חלפה מאז שקבע הממונה על ההגבלים כי חלקה של חברת המדיה יוניברסל מקאן בפריים-טיים, שהוגדר עד השעה 23:00, לא יעלה על 25% ■ האם החברה הגיעה לרף הנדרש, או שמשהו השתנה ביחסי הגומלין בשוק?
למרות המכה ב"צוק איתן", שוק הפרסום שמר ב-2014 על היקף הוצאה של 3.6 מיליארד שקל, זהה ל-2013 - כך עפ"י יפעת בקרת פרסום ואיגוד השיווק ■ הפרסום בדיגיטל מזנק, והטלוויזיה עדיין מרכזת את רוב ההוצאה על פרסום
התמורה תאפשר לערוץ 10 לייצר תזרים כספי ■ למרות האישור המוגבל בזמן שקיבל הערוץ, המו"מ מול חברות המדיה הוא על עסקאות לתקופה של שנה
רכשה ספוט של 60 שניות באחד מאירועי המדיה הגדולים והיקרים בעולם
תלמה בירו במכתב למנכ"ל הרשות השנייה: "הדעת אינה סובלת שדווקא בעת הזאת, כשהערוץ סוף סוף מתחיל לעמוד על רגלים יציבות כלכלית, לא יימצא פתרון ישים ומקובל להמשך פעילותו של הערוץ, והוא, חלילה, יוחשך"
החברה, שמספקת פלטפורמה לבניית אתרים, תהיה החברה הישראלית השנייה אחרי סודהסטרים שתעלה ספוט בליגת הפוטבול האמריקאית
מחיר ספוט של 30 שניות בסופרבול 2015 עומד על 4.5 מיליון דולר - עלייה לעומת נתוני השנה שעברה ■ המשחק ייערך ב-1 בפברואר
בחודש הבא תקיים תחרות בין יזמים ישראליים, כשהפרס יהיה חבילת פרסום בהיקף של 7 מיליון אירו בערוצי הטלוויזיה שבבעלות החברה הגרמנית
המפרסמים בארה"ב אוהבים תוכניות איחוד עם דמויות מוכרות ואהובות, שלא צריכות לשכנע את הצופים לחזור לצפות ■ אילו עוד סדרות יעשו צעד דומה?
הרשות השנייה אמנם אישרה לזכייניות להגדיל את הגדלת דקות הפרסום, אך הן לא מצליחות למלא אפילו את המכסה המותרת ■ נבו כרמי, המשנה למנכ"ל יהושע TBWA: "חלק מהקמפיינים שבוטלו ביולי כבר איבדו את המומנטום"
אחרי "צוק איתן" החליטה מועצת הרשות השנייה לאפשר היעדר מגבלה של פרסום בפריים-טיים כפיצוי לזכייניות, וכעת מבקש יו"ר ועדת הטלוויזיה דיון מחודש
מתנגדים לפיצוי שמועצת הרשות השנייה החליטה לתת לזכייניות בעקבות מבצע "צוק איתן" ■ החשש בקשת ובערוץ 10 הוא שהעלאת כמות דקות הפרסום בטלוויזיה עלולה לגרום לעודף היצע שיביא לירידת מחירים משמעותית
לאן נעלמו הקמפיינים של רשתות השיווק, יצרניות המזון והבנקים
כבר הערב, בשעת צפיית השיא, צפויה תפוסה של 75% מזמן הפרסומות, שמשמעותה כ-30 דקות פרסום
9 מיליוןגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותהרשות השנייהערוץ 14פרסוםפרסומותרייטינג שטראוסתאגיד השידור "כאן"