פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 
פוטבול, NFL, סופרבול / צלם: רויטרס

סופרבול 50: מחיר הפרסום בטלוויזיה - כ-166 אלף דולר לשנייה

הטירוף השנתי של אמריקה מסרב להיעצר: ב-ESPN מדווחים כי לראשונה ייחצה רף ה-5 מיליון דולר לספוט של חצי דקה, לעומת 4.5 מיליון דולר במשחק הגמר האחרון של ה-NFL

מערכת גלובספורט 10.08.2015
אילן טוביהו / צילום: דני כהן
אילן טוביהו | לפני כולם

רשת תחייב מפרסמים על הרייטינג המצטבר של תוכניות דרמה

זכיינית ערוץ 2 תאריך את טווח הזמן שהיא כוללת בחישוב נקודות הרייטינג - ל-3 ימים מרגע השידור (בצפייה נדחית), במקום יום אחד כנהוג היום

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2015
הקמפיינים למאזדה ולנורופן/ צילום מסך

"אפשר כבר להשתמש בדיגיטל כמדיה עיקרית בקמפיין"

מאזדה ונורופן העלו באחרונה קמפיינים רחבים, אבל לא קנו אף ספוט בטלוויזיה ■ האם המפרסמים הגדולים מתחילים להישען בעיקר על הדיגיטל, והאם ניתן להגיע בדיגיטל לחשיפה דומה לזו שבטלוויזיה?

ענת ביין-לובוביץ' 11.05.2015
אבי צבי אבי ניר / צילום:  איל יצהר תמר מצפי

גורמים בערוץ 2: "2014 הייתה השנה הגרועה בתולדותינו"

2014 סימנה את הטלטלה הגדולה בשוק הטלוויזיה: בעלי המניות של זכייניות ערוץ 2 מזרימים מאות מיליוני שקלים ורושמים הפסדים, המפרסמים מחפשים מדיה זולה יותר, ומעל השוק מרחפת אי-ודאות כללית

לי-אור אברבך 27.04.2015

חברות רכש המדיה צופות: ביקושים גבוהים לפרסום בטלוויזיה בקיץ

חודש אפריל מפתיע לטובה, ובשוק רכש המדיה מתכוננים לחודשים החמים של הקיץ שבדרך-כלל מצליחים להעיר את שוק הפרסום ■ האם זכייניות הטלוויזיה יקבלו פיצוי על אובדן ההכנסות במבצע "צוק איתן"?

ענת ביין-לובוביץ' 27.04.2015
טלוויזיה 'מושלגת'

אפקט הבחירות? המפרסמים הורידו ביקושים לפרסום בטלוויזיה

בניגוד לעבר, המפרסמים לא קנו השנה את כל זמן האוויר לפרסום בטלוויזיה לפני חג הפסח

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2015

קיפאון בפרסום בארה"ב: גידול של 0.7% ב-2014

הפרסום בטלוויזיה צמח ב-5.5%, בעיקר בזכות המונדיאל ואולימפאידת החורף

אדוורטייזינג אייג' 22.03.2015
פסל האוסקר / צלם: רויטרס

כמה תעלה פרסומת בטקס האוסקר שישודר הלילה בארה"ב?

פרסומת טלוויזיה של 30 שניות במהלך שידור טקס האוסקר עולה השנה 2 מיליון דולר למפרסם, לעומת 1.76 מיליון דולר בשנה שעברה

פייננשל טיימס 22.02.2015
פסל האוסקר / צלם: רויטרס

המפרסמים בארה"ב ישלמו 2 מיליון דולר על פרסומת באוסקר

קוקה-קולה תהיה נותנת החסות המרכזית לטקס שייערך ב-22 בפברואר

אדוורטייזינג אייג' 11.02.2015
פוטבול, NFL, סופרבול / צלם: רויטרס

הפרסומות ב"סופרבול היובל" צפויות להימכר ב-5 מ' ד' ל-30 שניות

"ספורטס ביזנס ג'ורנל" מפרסם כי רשת CBS בונה על שבירת שיאים חדשים במכירת פרסום לקראת משחק הגמר של ה-NFL ב-2016, שיהיה ה-50 בהיסטוריה

מערכת גלובספורט 08.02.2015

הפרסום בסופרבול עובד? הבאזז סביב פפסי עלה אחרי המחצית

במבחן של כוונות הקנייה, כלומר עד כמה הפרסומת הניעה את הצרכן לרצון לקנות את המותג, דורגה מקדונלד'ס במקום הראשון

אדוורטייזינג אייג' 05.02.2015
סופרבול 2014 NFL / צלם: רויטרס

פייסבוק תציע פרסום ממוקד סביב סטטוסים על הסופרבול

ויקטוריה'ס סיקרט קנתה זמן פרסום בטלוויזיה במהלך המשחק, והיא תקדם את המותג לקראת וולנטיין דיי

אדוורטייזינג אייג' 22.01.2015
פרופ' דיויד גילה / צילום: יונתן בלום

מנפחים את הפריים-טיים: סיכום שנה בשוק רכש המדיה

שנה חלפה מאז שקבע הממונה על ההגבלים כי חלקה של חברת המדיה יוניברסל מקאן בפריים-טיים, שהוגדר עד השעה 23:00, לא יעלה על 25% ■ האם החברה הגיעה לרף הנדרש, או שמשהו השתנה ביחסי הגומלין בשוק?

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2015

עוגת הפרסום 2014: קיפאון בהוצאות, זינוק נוסף בדיגיטל

למרות המכה ב"צוק איתן", שוק הפרסום שמר ב-2014 על היקף הוצאה של 3.6 מיליארד שקל, זהה ל-2013 - כך עפ"י יפעת בקרת פרסום ואיגוד השיווק ■ הפרסום בדיגיטל מזנק, והטלוויזיה עדיין מרכזת את רוב ההוצאה על פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2015
חברות מדיה | לפני כולם

ערוץ 10 במו"מ למכירה מראש של זמני פרסום

התמורה תאפשר לערוץ 10 לייצר תזרים כספי ■ למרות האישור המוגבל בזמן שקיבל הערוץ, המו"מ מול חברות המדיה הוא על עסקאות לתקופה של שנה

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2015

אחרי 18 שנות היעדרות: יצרנית הרכב ניסאן תפרסם בסופרבול

רכשה ספוט של 60 שניות באחד מאירועי המדיה הגדולים והיקרים בעולם

רועי גולדנברג 03.12.2014

   8910111213141516171819202122   

   נמצאו 413 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 26