פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

העוגה לא תופחת: ההוצאות לפרסום עלו ב-4% בלבד ב-2015

הפרסום בדיגיטל עושה היסטוריה ולראשונה מזנק מעל העיתונות, שממשיכה להיחלש ■ הטלוויזיה עדיין מהווה את המדיום שאליו מופנית רוב ההוצאה לפרסום בארץ ■ הרדיו רושם עלייה זו השנה השלישית ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2016
קולגייט / צילום: רויטרס

לראשונה: קולגייט קנתה זמן פרסום באירוע הסופרבול

החברה תנסה לקדם מסר סביבתי הנוגע לבזבוז מים בזמן שמצחצחים שיניים

אדוורטייזינג אייג' 27.12.2015
מטה CBS / צלם: רויטרס

הדאבל של CBS: תשדר את הגראמי ואת הסופרבול בתוך שבוע

הרשת יוצאת במהלך שיווקי לקידום השידורים, הן מול המפרסמים והן מול הצופים

אדוורטייזינג אייג' 17.12.2015
חברות מדיה | לפני כולם

קשת תגבה מחירי מחירון ממפרסמים שיעברו חברת מדיה

מפרסמים ללא הסכמים שנתיים, שיבחרו בכל זאת לעבור לחברת מדיה אחרת, עלולים לספוג עליית מחיר של עשרות אחוזים ■ קשת מבצעת את המהלך על רקע מלחמות המדיה שגררו למטה את מחירי הפרסום בטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 11.11.2015
סיאטל סיהוקס וניו אינגלנד פטריוטס בסופרבול 2015 / צילום: רויטרס

הסופרבול מתקרב: 5 מיליון דולר לספוט פרסום של 30 שניות

ברשת CBS, שתשדר את המשחק, מדווחים כי מלאי הפרסום כמעט אזל

אדוורטייזינג אייג' 04.11.2015
הרשות השנייה | לפני כולם

הרשות השנייה לזכייניות: העבירו הנתונים על חברות המדיה

הדרישה - במסגרת צעדי הרשות ליישום מסקנות ועדת שחם להגבלת כוחן של חברות המדיה כבר על שנת 2015

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2015
דונלד טראמפ / צילום: בלומברג

CNN: מחיר פרסומת בעימות המפלגה הרפובליקנית - 200 אלף דולר

אפקט דונלד טראמפ: רשת CNN הכפילה פי 40 את מחירי הפרסום במשדר העימות בין המועמדים במפלגה הרפובליקנית בארה"ב

אדוורטייזינג אייג' 16.09.2015

החגים בפתח: האם זו ההזדמנות הגדולה של המפרסמים?

תחילת הקיץ התאפיינה בביקושים יפים בענף הפרסום, אך אווירת החופש השתלטה על אוגוסט והורידה את היקפי הקמפיינים ■ כעת החלה התעוררות לקראת החגים, אך מדובר בחלון הזדמנויות צר בשל התזמון המוקדם של ראש השנה

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2015
קרן קלע

קרן קלע רכשה את ברייק הזהב ב"מאסטר שף" וב"אקס פקטור"

עפ"י ההערכה, הקרן השקיעה כ-900 אלף שקל על חבילות הפרסום בשתי זכייניות ערוץ 2, הכוללות גם פרסום בחצאי הגמר

לי-אור אברבך 31.08.2015
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
PwC | לפני כולם

ב-2016 הפרסום בדיגיטל יעבור את הפרסום בטלוויזיה

מחקר מיוחד של PwC Israel משרטט את התחזיות בשוק המדיה והפרסום ■ גופי עיתונות שישכילו לייצר פלטפורמה דיגיטלית ממותגת ומכניסה, יוכלו לשרוד את הירידה הצפויה בפרסום בפרינט

לי-אור אברבך 26.08.2015
פוטבול, NFL, סופרבול / צלם: רויטרס

סופרבול 50: מחיר הפרסום בטלוויזיה - כ-166 אלף דולר לשנייה

הטירוף השנתי של אמריקה מסרב להיעצר: ב-ESPN מדווחים כי לראשונה ייחצה רף ה-5 מיליון דולר לספוט של חצי דקה, לעומת 4.5 מיליון דולר במשחק הגמר האחרון של ה-NFL

מערכת גלובספורט 10.08.2015
אילן טוביהו / צילום: דני כהן
אילן טוביהו | לפני כולם

רשת תחייב מפרסמים על הרייטינג המצטבר של תוכניות דרמה

זכיינית ערוץ 2 תאריך את טווח הזמן שהיא כוללת בחישוב נקודות הרייטינג - ל-3 ימים מרגע השידור (בצפייה נדחית), במקום יום אחד כנהוג היום

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2015
הקמפיינים למאזדה ולנורופן/ צילום מסך

"אפשר כבר להשתמש בדיגיטל כמדיה עיקרית בקמפיין"

מאזדה ונורופן העלו באחרונה קמפיינים רחבים, אבל לא קנו אף ספוט בטלוויזיה ■ האם המפרסמים הגדולים מתחילים להישען בעיקר על הדיגיטל, והאם ניתן להגיע בדיגיטל לחשיפה דומה לזו שבטלוויזיה?

ענת ביין-לובוביץ' 11.05.2015
אבי צבי אבי ניר / צילום:  איל יצהר תמר מצפי

גורמים בערוץ 2: "2014 הייתה השנה הגרועה בתולדותינו"

2014 סימנה את הטלטלה הגדולה בשוק הטלוויזיה: בעלי המניות של זכייניות ערוץ 2 מזרימים מאות מיליוני שקלים ורושמים הפסדים, המפרסמים מחפשים מדיה זולה יותר, ומעל השוק מרחפת אי-ודאות כללית

לי-אור אברבך 27.04.2015

חברות רכש המדיה צופות: ביקושים גבוהים לפרסום בטלוויזיה בקיץ

חודש אפריל מפתיע לטובה, ובשוק רכש המדיה מתכוננים לחודשים החמים של הקיץ שבדרך-כלל מצליחים להעיר את שוק הפרסום ■ האם זכייניות הטלוויזיה יקבלו פיצוי על אובדן ההכנסות במבצע "צוק איתן"?

ענת ביין-לובוביץ' 27.04.2015
טלוויזיה 'מושלגת'

אפקט הבחירות? המפרסמים הורידו ביקושים לפרסום בטלוויזיה

בניגוד לעבר, המפרסמים לא קנו השנה את כל זמן האוויר לפרסום בטלוויזיה לפני חג הפסח

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2015

   456789101112131415161718   

   נמצאו 359 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 23