פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 
צביקה נטר / צילום: איל יצהר

אינוביד גייסה 30 מיליון דולר; "היתרון שיש לנו על גוגל רק יגדל"

החברה הישראלית, שמפתחת פלטפורמת פרסום בווידאו, השלימה את סבב הגיוס השישי שלה • אינוביד מתכוונת לשכור כ-70 עובדים נוספים, מתוכם כ-30 למשרד הפיתוח בישראל

יסמין יבלונקו 07.01.2019
חברות מדיה | בלעדי

לאחר רכישת חברת החדשות: קשת תעלה את מחירי הפרסום החל מחודש ינואר

חברות המדיה התבשרו על ייקור זמן הפרסום בחדשות וצמצום משמעותי בבונוסים • ל"גלובס" נודע כי ההתייקרות תגיע לכ-15% - תלוי בתמהיל המדיה של המפרסם

ענת ביין-לובוביץ' 17.12.2018

לקראת המיזוג: קשת מייקרת את הפרסום של חסויות מזג-האוויר

בקשת טוענים כי המחיר לנקודת רייטינג נשמר, אך בחברות המדיה טוענים כי המחירון החדש משקף עלייה משמעותית ומחזיר את מחיר החסויות לימים של טרום פיצול ערוץ 2

ענת ביין-לובוביץ' 10.12.2018
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר

מיכל הלפרין חושפת: מי חונק את ערוצי הטלוויזיה

המסמך שהוציאה לאחרונה הממונה על ההגבלים העסקיים, שבו נימקה את התנגדותה למיזוג בין שתי חברות רכש מדיה, כולל כמה קביעות חשובות בנוגע לזרימת הכסף בשוק הטלוויזיה, חושף את העיוותים בשוק הזה ויכול להיות אחד הנימוקים החזקים לאישור המיזוג בין רשת וערוץ 10 • פרשנות

אלי ציפורי 05.08.2018
יוסי ורשבסקי/ צילום: תמר מצפי

"מיזוג רשת-ערוץ 10 - בשורה רעה למשרדי פרסום וחברות מדיה"

בכיר בשוק: "אם המיזוג יאושר - קשת תהפוך למונופול באופן מיידי" • בכיר אחר: "יהיה גרוע יותר ממה שהיה לפני פיצול ערוץ 2"

ענת ביין-לובוביץ' 13.06.2018
אורי נצר. עוד לא ברור מי ישלם עבור המערכת / צילום: תמר מצפי

זכיינית הפרסום של תאגיד השידור מעלה את המחירים

כמעט שנה לאחר שזכתה במכרז לשיווק חבילות הפרסום של תאגיד השידור הציבורי, ולאחר שתקלה לא איפשרה לה לשבץ פרסומות במשך 3 חודשים - ל"גלובס" נודע כי חברת טרגט ספיריט תעלה את המחירים כבר עם סיום המונדיאל בחודש יולי

ענת ביין-לובוביץ' 12.06.2018
יין / צילום: שאטרסטוק

אם שותים, כן מפרסמים: עולם היין גילה את עולם הפרסום

תעשיית היין כבשה את ברייק הפרסומות, וההוצאה לפרסום הוכפלה לעומת אשתקד והגיעה לכ-22 מיליון שקל • מנכ"לי יקבים ופרסומאים מסבירים איך מוצאים דרכים לפרסם מוצר שאסור להציג בקמפיין

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2018
קמפיין יס / צילום מסך

שובם של המפרסמים: הטלוויזיה חוזרת למשחק

הדיגיטל איבד מזוהרו בעקבות בעיות מדידה, אמינות וחשש לערך המותג, והטלוויזיה הייתה שם כדי להחזיר לעצמה את כבודה האבוד ■ הפיצול בערוץ 2 עורר את שוק הפרסום, למרות שזה לא מעודד את הערוצים עצמם, שמתמודדים עם עלויות הפקה גדולות ■ השאלה שנותרה - האם מדובר בשינוי מגמה או רק בעצירה של הנפילה? ■ כתבה זו התפרסמה במוסף פירמה של ״גלובס״ שהופק בשיתוף פעולה מסחרי עם ״קשת״

ענת ביין 08.03.2018
גביע העולם בגמר המונדיאל לשנת 2018 / צילום: מוחמד המד, רויטרס

טרגט ספיריט מתחילה בשיווק זמן האוויר של המונדיאל ב"כאן"

ההכנסות מהחסויות גבוהות ב-30% מהכנסות החסויות בשידורי המונדיאל בעבר ■ בשונה מחסויות, שבהן יכלו להשתלב חברות מסחריות, זמן הפרסום שישודר בטלוויזיה מוגבל לחברות ממשלתיות או למלכ"רים ■ התאגיד ישדר את חלק הארי של המשחקים - 46 מתוך 64

ענת ביין-לובוביץ' 28.02.2018
סופרבול/ צילום: שאטרסטוק

WIX חוזרת לפרסם בסופרבול: "הצעה שאי-אפשר לסרב לה"

WIX החלה לפרסם בסופרבול ב-2015 והמשיכה לעשות זאת במשך 3 שנים ■ מדובר באחת החברות הישראליות היחידות שמעלות פרסום באירוע

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2018
פרסום ברשת / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

2017: הפרסום צמח ב-100 מ' ש'; הרוויחו בגדול - פייסבוק וגוגל

הגידול המשמעותי בדיגיטל אינו בשורה משמחת לענף הפרסום, כי הוא פחות רווחי ■ אמנם יותר כסף הגיע לטלוויזיה לאחר פיצול ערוץ 2, אך התוספת אינה מספיקה לתמוך ב-3 ערוצים ■ הרדיו רשם ירידה של 18% אחרי 4 שנים של גידול רצוף, בעיקר בשל התקלה במערכת הפרסום בתאגיד השידור

ענת ביין-לובוביץ' 09.01.2018
אילן שילוח / צילום: תמר מצפי

כך הרוויח שילוח 300 מ' ש' מפרסום - על חשבון ערוצי הטלוויזיה

הסכומים האדירים שגלגל אילן שילוח הם תוצאה של כשל שוק, שבו חברות רכש מדיה בודדות גורפות עמלות שמנות - בעוד ערוצי הטלוויזיה מתקשים להרוויח ■ ניתוח מיוחד

אלי ציפורי 25.10.2017
"מאסטר שף". פוטנציאל רב לשיתופי פעולה מסחריים / צילום: עדי אורני

איך שורדים עם יותר ימי שידור ללא עלייה בפרסום?

ללא גידול בעוגת הפרסום, זכייניות ערוץ 2 חייבות למצוא פתרון למימון ימי השידור אחרי פיצול הערוץ ■ מה הסיכוי למיזוג בתעשייה? ■ עתיד שוק הטלוויזיה - כתבה שלישית בסדרה

יונתן כיתאין 25.10.2017
רייטינג אנשים צופים בטלוויזיה  / צלם:  טינקסטוק

לקראת פיצול ערוץ 2: המפרסמים עדיין מבולבלים - אבל פחות

שבוע לפני פיצול ערוץ 2 וחילופי הערוצים, ענף הפרסום הפנים את השינויים הצפויים בערוצים 2 ו-10 ונערך לשימוש במקורות הכנסה ובשיתופי-פעולה חדשים ■ עתיד שוק הטלוויזיה - כתבה שנייה בסדרה

ענת ביין-לובוביץ' 24.10.2017
לפני כולם

קשת מתחילה מרתון שיווקי למפרסמים ולחברות המדיה

תערוך במשך שבועיים 3 מצגות ביום ל-1,200 מפרסמים ופרסומאים, בהן תציג את האסטרטגיה שלה לחודשים שאחרי פיצול ערוץ 2

ענת ביין-לובוביץ' 04.09.2017
אילן שילוח / צילום: תמר מצפי

פקע הפטור מרשות ההגבלים שהגביל את יוניברסל מקאן

בנובמבר הסתיים הפטור שהגביל את חברת המדיה לנתח שוק של 25% בפריים-טיים ■ יוניברסל לא ביקשה פטור חדש, מאחר שהשת"פ עם גליקמן-שמיר-סמסונוב, שעבורו הוא ניתן בעבר, כבר לא קיים ■ האם לאחר שנים של מגבלה רגולטורית יחסי הכוחות התשנו?

ענת ביין-ליבוביץ' 31.07.2017

   123456789101112131415   

   נמצאו 359 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 23