פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 
קמפיין של ישראל קטורזה לחברת פרשקובסקי. הפרסום בנדל"ן נעשה בשלושה גלים / צילום: גבע טלמור

הצניחה שלפני העלייה? ירידה של 40% בהוצאה על פרסום נדל"ן

משבר הקורונה הקטין את הפעילות בתחום הפרסום בכמה קטגוריות, אולם פרסום הנדל"ן ירד עוד יותר מענפים אחרים • הפרסומאי רמי יהודיחה: "נראה התאוששות כבר ברבעון הראשון של השנה"

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2020
אבי בן טל, מנכ"ל רשת 13 / צילום: ינאי יחיאל

מנכ"ל רשת 13 על "האח הגדול" וחרם המפרסמים: "מדרון חלקלק"

לאחר הפרסומים על מתמודד בבית "האח הגדול" הנאשם כי תקף מאבטח מבוגר, איימו שטראוס, ביטוח ישיר וטמבור כי יפסיקו את הפרסום בתוכנית • מנכ"ל רשת אבי בן טל נמנע מלהתבטא לאורך כל תקופת המשבר, אך היום שיתף את המפרסמים בתחושותיו

ענת ביין-לובוביץ' 13.12.2020
שופטי הזמר במסכה / צילום: ערן לוי

מי הרוויח ומי הפסיד במלחמת הברייקים של קשת ורשת?

ביום שבת האחרון יצא לדרך אחת הקרבות המעניינים ביותר של הערוצים המסחריים, כאשר קשת שידרה את גמר "הזמר במסכה", ורשת השיקה את "האח הגדול" • בכדי להתמודד עם התחרות, שתי הרשתות שינו גישה בנוגע לאופן שיבוץ הפרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 11.12.2020
אלימלך קשתי / צילום: מיכה לובטון

השהיית הפרסום ב"האח הגדול": ללכת לישון עם כלבים ולקום עם פשפשים

חברה שרוצה לפרסם על תוכן "נקי", אולי לא צריכה לבחור ב"האח הגדול" ובתוכניות אחרות מהז'אנר • לבחור לפרסם בתוכנית מזן הריאליטי הנפיץ ואז להזדעק בשם המצפון והמוסר - מריח יותר כמו צביעות

ענת ביין-לובוביץ' 09.12.2020
"האח הגדול" / צילום: מיכה לובטון

שטראוס וביטוח ישיר משהות את הפרסום בתוכנית "האח הגדול"

זאת לאחר שפורסם כי נגד אחד המתמודדים בתוכנית, אלימלך קשתי, הוגש כתב אישום בגין תקיפת מאבטח מבוגר • רשת בתגובה: "אנו בודקים לעומק את המידע מהיממה האחרונה שהובא לידיעתנו. עם השלמת הבדיקה תתקבל החלטה"

ענת ביין-לובוביץ' 09.12.2020
מטה גוגל בקליפורניה / צילום: שאטרסטוק

חברי ועדת פולקמן: האם גוגל ופייסבוק יחויבו להשקיע בתוכן?

חברי הפורום טענו בוועדת פולקמן לאסדרת תחום השידורים, כי אם לא תינקט פעולה להחלת חובת השקעה בתוכן מקומי על הענקיות הזרות, תעשייה זו תימצא בסכנה • ההצעה: לגבש פתרון יעיל ומהיר שאינו מחייב חקיקה

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2020
צפייה בטלוויזיה / צילום: Shutterstock

חגי הקניות של נובמבר הקפיצו את הביקושים לפרסום בטלוויזיה ובדיגיטל

במשך חודשים סבלה הטלוויזיה מביקוש נמוך במיוחד, זאת למרות רייטינג מצוין • תוך זמן קצר השתנתה התמונה באופן כזה שמפרסמים מתקשים למצוא ספוט פנוי • הסיבות: מבצעי נובמבר והשבועות שנותרו עד לתום השנה למפרסמים כדי להציל את שורת הרווח

ענת ביין-לובוביץ' 10.11.2020

ביטוח, בריאות: 9 מיליון והקורונה כובשות את טבלת הפרסומות

הפרסומת של משרד הבריאות באמצעות לפ"מ היא הזכורה ביותר • 9 מיליון - האהובה • הקמפיין של Quik - סופרמרקט אונליין הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 29.10.2020
שופטי הזמר במסכה / צילום: ערן לוי
מדיה | ניתוח

הטלוויזיה כמעט ולא נפגעה מהסגר השני. שאר ענפי המדיה מדממים

אובדן תקציבי פרסום לאתרים הגדולים, שיתוק של תחנות הרדיו והדממה מוחלטת של ענף שילוט החוצות • ומה יעלה בגורל הפרינט • ניתוח השלכות הסגר השני על אמצעי המדיה ומשרדי הפרסום לקראת מה שמסתמן כתחילת היום שאחרי, מעורר דאגה

ענת ביין-לובוביץ' 12.10.2020
פרסומות | ניתוח

יעקב התעורר: חיזוקו של הפרזנטור הנישתי וגדולתו של האסקפיזם הביתי

ניתוח הפרסומות המדוברות במדד החודשי של "גלובס" לאוגוסט מוכיח עד כמה רב כוחם של פרזנטורים לעורר שיח • וגם, האם הקמפיין השנוי במחלוקת של קסטרו הועיל לה או הזיק?

ענת ביין-לובוביץ' 11.09.2020
צפייה בטלוויזיה / צילום: Shutterstock

ארה"ב: מגפת הקורונה משנה סדרי עולם גם בתחום הפרסום בטלוויזיה

מפרסמים רבים רוצים לשנות את החוזים מול רשתות הטלוויזיה בנוגע לפרסומות בליגת הפוטובול, מחשש שזאת לא תתקיים כסדרה

וול סטריט ג'ורנל 03.09.2020

ההשקעה משתלמת: בזק אינטרנט - הקמפיין הזכור ביותר בשבוע החולף

הפרסומת לבזק אינטרנט בהשתתפות הבוזגלוס היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית •  משרד הבריאות – האהודה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 27.08.2020
מפעל קוקה קולה בבני ברק / צילום: איל יצהר

קולה בטעם מנגו ומשקה שיבולת שועל: בעולם הפרסום, הקורונה כבר בנסיגה

מניתוח הפרסומות המדוברות במדד החודשי של "גלובס" ליולי עולה שהמסרים ממש לא חייבים לדבוק בקורונה • שתיים מתוכו קשורות לפעילות שיווקית "רגילה" • גם החודש לא נרשמה קורלציה בין ההשקעה בפרסום לבין ההצלחה ביצירת אימפקט ברשת

ענת ביין-לובוביץ' 08.08.2020
ירדן סטפנסקי. להשקיע מחשבה בתפיסת המותג וייחודו ולהעביר זאת בפרסומות / צילום: Team Stefansky

הכול תלוי בתוכן - איך מותג הופך טרנדי לשנים ארוכות?

"לצד השקעה במכירות, צריך להקדיש מחשבה גם לתפיסת המותג - להביא את הצרכנים להתעניין בך לאורך זמן", אומר ירדן סטפנסקי, בעלי משרד הפקות המתמחה בתוכן וידאו פרימיום למותגים • כך תייצרו Brand Coolness ותגרמו ללקוחות לחזור אליכם

נתן סטולרו 23.07.2020
פרסומות | ניתוח

רגישות למשבר הכלכלי ושימוש נכון בפרזנטורים: המהלכים הפרסומיים המובילים של החודש

במדד חדש נבחן בכל חודש מה היו הקמפיינים שהציבור הרחב דיבר עליהם • החודש על הגריל: גלידות פלדמן, yes וקסטרו • וגם, מי המנצח בקרב המתוקשר בין נוטריליון לסמילאק

ענת ביין-לובוביץ' 03.07.2020

פרזנטורים לחיים: דביר בנדק ושני כהן מובילים את הטבלה

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורג השבוע בנק מזרחי טפחות באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG • ביטוח 9 מיליון – האהודה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 25.06.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 360 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 23