פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 
המרכז הלוגיסטי של שטראוס בשוהם / צילום: Shutterstock, Igal Vaisman

מה קרה למוקד שירות הלקוחות של תמי 4 בעקבות הקרב עם ערוץ 14?

שטראוס הפסיקה לפרסם בערוץ 14 והפיצה אמנה לכלל ספקיה • בערוץ מאיימים לפנות לערכאות, ועיתונאים שונים קוראים לחרם בעיקר על מוצרי תמי 4 • איך זה ייגמר? שטראוס: "מספר הביטולים זניח"

נבו טרבלסי 02.08.2023
עופרה שטראוס, בעלת קבוצת שטראוס, גיל אגמון, מבעלי דלק מוטורס / צילומים: איל יצהר

שטראוס ודלק רכב הפסיקו את הפרסום בערוץ 14. בשוק מנתחים את ההשלכות

בצעד יוצא דופן הודיעו שתיים מהחברות הגדולות במשק כי הן מקפיאות את הפרסום בערוץ 14 בעקבות התבטאויות פוגעניות שנשמעו בו • המהלך עורר סערה בשוק, כשעל הפרק עומדת השאלה האם חברות נוספות ילכו בעקבותיהם, או שמדובר במהלך מסוכן מדי

שירה ספיר, נבו טרבלסי וגלית חתן 01.08.2023
הפקולטה לניהול. מחקר בדק אילו פרסומות הן המשפיעות ביותר על קהל הצרכנים / צילום: Shutterstock

סקס, הומור, פחד או היגיון: מחקר בדק אילו פרסומות הן המשפיעות ביותר על קהל הצרכנים

ניתוח השוואתי מקיף בדק את אסטרטגיות השכנוע הנפוצות בפרסום ואת ההשפעה שלהן על הצרכנים • התוצאה אולי לא תפתיע אותכם, אבל כן, סקס מוכר • הפקולטה - מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב 

פרופ' יעקב הורניק 19.07.2023
שר התקשורת, שלמה קרעי / צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

צמצום רגולוציה, מהפכה בחדשות ומה יקרה לתאגיד: חוק השידורים החדש של שר התקשורת נחשף

בין השינויים שמתכנן השר שלמה קרעי בחוק השידורים החדש: סגירת הרשות השנייה ומועצת הכבלים והלוויין ופתיחת רגולטור חדש בעל סמכויות פחותות; מודל עסקי חופשי ללא התערבות בפרסומות והגבלתן; ושימוש חופשי בתכני התאגיד • אגודת העיתונאים בתגובה: "קרעי מנסה לחסל את העיתונות" • רשת, קשת והתאגיד: "שלב נוסף במהלך הכולל לריסוק התקשורת החופשית"

נבו טרבלסי 17.07.2023
קמפיין ה־AI של המכללה למינהל / צילום: יוטיוב

המכללה למינהל משקיעה מיליוני שקלים בקמפיין ה־AI הטלוויזיוני הראשון בארץ

בחודשים האחרונים תופסים תאוצה פרסומות שנוצרו בעזרת AI • השבוע עלה לראשונה בטלוויזיה קמפיין שלם שצולם באמצעות בינה מלאכותית, השייך למכללה למינהל, בהשקעה של מיליוני שקלים

גלית חתן 04.07.2023
הפרסומת של האניבוק

תחילתה של מגמה? האניבוק הישראלית עולה בקמפיין טלוויזיה בארה"ב

חברת הפינטק HoneyBook, שפיתחה טכנולוגיה לניהול פיננסי ועסקי לעצמאים ועסקים קטנים, יוצאת השבוע לראשונה בקמפיין מותגי נרחב בהשקעה של כמה מיליוני דולרים • את המהלך מוביל משרד הפרסום האמריקאי Performance Art, שהקשר עמו נוצר בעזרת מקאן טק הישראלי שגם היה שותף בגיבוש האסטרטגיה

גלית חתן 28.03.2023
שר התקשורת, שלמה קרעי, במסיבת העיתונאים, היום (ג') / צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

קרעי מציג את התוכנית שלו למשרד התקשורת: התאגיד יורד מהפרק, בינתיים

שר התקשורת מעוניין להוביל מהלכים שקודמיו בתפקיד ניסו להתניע ללא הצלחה, ובהם סגירת הגופים הרגולטוריים הקיימים וחיוב השחקניות הבינלאומיות בהפקות מקור • קרעי: "נפחית למינימום את ההתערבות בתוכן, במודל העסקי, בסוג ההכנסות ובלוח השידורים"

נבו טרבלסי 21.03.2023
הפרסומת של טובי בסופרבול / צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

בין כל הפרסומות המושקעות של גמר הסופרבול, 15 שניות בלטו במיוחד

הומור, שירים קליטים וסלבריטאים שמשחקים את עצמם או את הדמויות שהכי מזוהות עמם הובילו את הפרסומות בגמר הסופרבול השנה, אך לרוב לא נרשמו הברקות קריאטיביות • המפרסמת הגדולה ביותר הייתה יצרנית הבירה אנהאוזר־בוש, עם אורך מצטבר של 3 דקות

גלית חתן 13.02.2023
מירית רבינוביץ' מנכ''לית Dentsu ישראל, ומשה שרף, מייסד פרטו / צילום: שי הנסב

שותפות חדשה תאפשר לחברות ישראליות לשלב פרסומות בנטפליקס

ענקית הפרסום היפנית Dentsu וסוכנות הפרפורמנס-קריאייטיב Pareto Solutions משתפות פעולה ומשיקות תוכנית פרסום בשירות הסטרימינג הגדול בעולם

גלית חתן 08.02.2023
המשחק הראשון במונדיאל 2022. סעד אל שיב, שוער נבחרת קטאר, עושה עבירה על אנר ולנסיה מנבחרת אקוודור / צילום: Associated Press, Hassan Ammar

המונדיאל בקטאר יצא לדרך: כמה רייטינג רשם משחק הפתיחה?

מלבד הרייטינג של המונדיאל, גם מהדורת החדשות של ערוץ "כאן 11" הגדילה את הנתח שלה, מ-5.2% צפייה בשיא בחודש האחרון ל-6.2% אמש • בתאגיד השידור צופים כי ההכנסות מפרסום במונדיאל יגיעו ל-17 מיליון שקל

נבו טרבלסי 21.11.2022
גולן יוכפז / צילום: איל יצהר

גולן יוכפז נכנס למנכ"לות התאגיד. על השולחן: מכרז הפרסום החדש

כתב לעובדים: "עלינו לחזק את אתוס התאגיד - לא רק כארגון תוכן מצטיין ומשפיע, נטול פניות וחדשני, אלא גם כארגון מופת, המכבד ומעצים את העובדות והעובדים שלו" • בתוך כך, התאגיד פרסם את מכרז הפרסום שלו, הנאמד בכ-100 מיליון שקל לשנה ובכ-600 מיליון שקל לתקופת המכרז המלאה

נבו טרבלסי 06.11.2022
נטפליקס / צילום: Shutterstock, Daniel Avram

ענקית הסטרימינג מקדימה את כניסתה לעולם הפרסום, והשוק נערך בהתאם

בעוד שבועיים תשלב נטפליקס לראשונה פרסומות בתכניה, כחלק ממגמה עולמית שצוברת תאוצה • עד כמה האסטרטגיה החדשה תאפשר לה להגדיל את ההכנסות בשנים הבאות?

גד פרץ 19.10.2022
אבישי אברהמי, מנכ''ל WIX / צילום: שלומי יוסף

מיזם הטלוויזיה החדש ומבוסס הפרסומות של מנכ"ל וויקס

מיזם click.tv מנסה לשכפל מודלים מהעולם המציעים ערוצים פתוחים לצפייה דרך האינטרנט בנוסף לתוכן בינלאומי • התכנים מוצעים בחינם בתמורה לפרסומות

גד פרץ 10.08.2022
רן דנקר בקמפיין סלקום TV / צילום: צילום מסך
סלקום | בלעדי

מחפשת מנוע הכנסות: סלקום נכנסת לעולם הפרסום בסטרימינג

הפעילות הטלוויזיונית של חברות הסלולר מסבה להם הפסדים, אך גם מסייעת בגיוס לקוחות אינטרנט • האם בשלו התנאים לכך שהמגעים ביניהן יתחדשו?

גד פרץ 03.08.2022
הטורטלים (עלמה זק ואסי כהן) בקמפיין מאוחדת / צילום: צילום מסך

קטגוריה כבדה, מסר קליל: השיטה של קופות החולים למשוך את תשומת הלב

האהדה לקמפיינים של מאוחדת ומכבי שירותי בריאות, בכיכובים של הטורטלים ואדיר מילר בהתאמה, עומדת על שיעור דומה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הקמפיין של בזק מתרחק מתכני "קופה ראשית", אבל זוכה לאהדה גבוהה

ענת ביין-לובוביץ' 07.07.2022
נועה קירל / צילום: צילום מסך מיוטיוב

בהיעדר קריאטיב מבריק, גם הפרזנטוריות המפורסמות ביותר זוכות לאהדה מוגבלת

ההומור של אודי כגן וחברת הביטוח 9 מתקבל היטב אצל הצופים, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הבחירה של רשת אופטיקנה לתת לפרזנטור עומר אדם להקריא את התגובות נגדו עדיין לא מוכיחה את עצמה

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2022

   123456789101112131415   

   נמצאו 360 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 23