פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 
יפית גרינברג / צילום: איליה מלינקוב

אשת העסקים שידעה לזהות הזדמנויות, ולקחת אותן בשתי ידיים

הפרסומאית ואשת העסקים יפית גרינברג הלכה לעולמה בגיל 70, והותירה אחריה אימפריה עסקית רבת זרועות • המעבר מעולם הפרינט לעולם הטלוויזיה, הקמת קבוצת תקשורת ורכישת שליש ממשרד הפרסום ענבר-מרחב G, המהפך שביצעה ברשת הספרים סטימצקי וההשקעה האחרונה ברשת גולף

מיכל רז-חיימוביץ' וענת ביין לובוביץ' 30.11.2021
אולפן ערוץ 20 / צילום: איל יצהר
בלעדי

משבר זמני? לפ"מ הפסיקה לפרסם בערוץ 20

בערוץ 20 רומזים כי העלאת המחיר היא תירוץ בלבד, וכי מאחורי ההקפאה מסתתרים מניעים זרים; ואילו בלפ"מ טוענים כי הערוץ העלה את מחירי הפרסום מבלי שעדכן את אותם ומבלי לנהל על כך דיון מסחרי

ענת ביין-לובוביץ' 09.08.2021
ברק בשמי טוקיו ליד סמל האולימפיאדה / צילום: Associated Press, Kyodo News

היעדר באזז ונתוני רייטינג השפיעו על מחירי הפרסום באולימפיאדה

ישנם סיכויים גדולים שהספורטאים הישראלים יזכו במדליות, אבל הקורונה והאצטדיונים הריקים מורידים מהתרגשות - וכתוצאה מכך, גם במחירי הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 24.07.2021
עופר חדד ותמיר סטיינמן במשדר צהריים מיוחד / צילום: צילום מסך חדשות 12

התותחים רועמים, הרייטינג בשמיים, והמפרסמים בטלוויזיה יורדים מהאוויר

את נתוני הרייטינג הגבוהים של הערוצים בימים אלה לא ניתן יהיה לתרגם להכנסות • מאז התברר שיש הרוגים ישראלים בהתקפות, הקמפיינים נעצרו, והמפרסמים דיללו את הנוכחות • כעת הם ממתינים לראות את ההתפתחויות ולהחליט

ענת ביין-לובוביץ' 12.05.2021
אודי כגן בפרסומת לביטוח 9. ההומור מחלחל / צילום: יח"צ

אין קיצורי דרך: השימוש בכוכבים מפורסמים הוא לא ערובה לזכירות ואהדה

לראשונה מאז השקת הקמפיין, הפרסומת של ביטוח 9 בכיכובו של אודי כגן, היא האהודה ביותר השבוע בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • דווקא הפרסומות בכיכובם של בר רפאלי והצמד סטטיק ובן אל, עדיין לא מובילות את הדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 29.04.2021
מנכ"ל ארטימדיה עופר מילר. קו תקיף עם תג מחיר / צילום: תמר מצפי
ארטימדיה | בלעדי

ממציאה עצמה מחדש: ארטימדיה מקימה רשת פרסום אוטומטי לטלוויזיה

לגלובס נודע כי החברה חתמה על הסכם עם הוט, לפיו יוגש פרסום פרוגרמטי (ממוכן ואוטומטי) על גבי התכנים שיועברו ברשת הסיבים • פנייה רשמית להצטרף נעשתה גם ל–yes, לסלקום וליצרני טלוויזיות חכמות • ארטימדיה צפויה להשקיע במהלך כ–70–80 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 18.04.2021
בחירות 2020 מועד ג' , דיזנגוף סנטר / צילום: שירי דובר, גלובס

כמה יעלה השנה הפרסום בטלוויזיה ביום הבחירות

יום הבחירות הפך לחגיגת קניות, שתורמת לביקוש גבוה לפרסום בימים שלפני • מחירי חבילות הפרסום ברשת ובקשת עומדים על כ-100 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2021
מתוך קמפיין סלקום / צילום: צילום מסך
ניתוח

הקורונה, הבחירות ופסח: זה השילוש שהקפיץ את הביקוש לפרסום בטלוויזיה

לדברי בכירים בענף המדיה, בשבוע האחרון הוכפל זמן הפרסום בפריים-טיים לעומת ינואר, והגיע עד לכ-45 דקות • למרות הצפיפות במקבצי הפרסומות, הביקוש עדיין גבוה מההיצע - והמחירים בעלייה

ענת ביין-לובוביץ' 09.03.2021
פרסומת של Bud Light Seltzer Lemonade לסופרבול / צילום: היוטיוב הרשמי של Bud Light

5.5 מיליון דולר לחצי דקה: כך נראה הפרסום בסופרבול בתקופת הקורונה

הלילה ישודר בארה"ב הסופרבול ה-55 במספר, אך עיני רבים נשואות דווקא למקבצי הפרסומות, שמתמודדות עם אתגר הפרסום באמצע מגפה עולמית • גלובס מציג את הפרסומות שלא תרצו לפספס

פולי טובמן 07.02.2021
פרסומת הסופרבול של Gong.io / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב הרשמי Gong.io

חברת הסטארט-אפ הישראלית גונג תפרסם בגמר הסופרבול

גונג משקיעה במהלך, שעולה באמצעות סטודיו הקריאטיב PictureLab,כחצי מיליון דולר • עד היום פרסמו בסופרבול רק מספר מצומצם של חברות ישראליות הפונות לשווקים בינלאומיים, בהן סודהסטרים, פייבר ו-וויקס

ענת ביין-לובוביץ' 07.02.2021
איך תשפיע עוד שנת קורונה על יחסי משרדי הפרסום וערוצי הטלוויזיה / צילום: Shutterstock
ניתוח

איך יושפעו היחסים בין משרדי הפרסום וערוצי הטלוויזיה משנת הקורונה

למראית עין, ערוצי הטלוויזיה צלחו בשלום את שנת הקורונה, תודות לשיווק אגרסיבי, קיצוצים בכוח-האדם ובתקציבי ההפקה • במשרדי הפרסום התמונה שונה, ורובם יסיימו את השנה בשן ועין • האם יהיו לכך השלכות ארוכות-טווח?

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2021

בניגוד לכל התחזיות: הקורונה לא פגעה בהיקפי הפרסום של קשת ורשת

עוגת הפרסום אומנם קטנה אך בשיעור פחות דרמטי מהצפי הקודר • נתוני יפעת בקרת פרסום לעוגת הפרסום מראים כי אפילו השנה הצליחה הטלוויזיה לגדול בהיקפיה, וכעת היא והדיגיטל מהווים 82% מעוגת הפרסום • העיתונות, הרדיו ושילוט החוצות מתרסקים

ענת ביין-לובוביץ' 01.02.2021
אולפן ערוץ 20 / צילום: ערוץ 20
התקשורת | ניתוח

"ישראל היום" וערוץ 20 רוצים להתעצם. מה צריך כדי שזה יצליח?

אומנם ערוץ 20 ו"ישראל היום" לא נמצאים באותו המקום מבחינת השפעה על המדיה, אך יש להם גם הרבה במשותף • מדוע השקעות העתק והצעדים האסטרטגיים האחרונים לא בהכרח מספיקים, ומה נדרש לעשות כדי להתגבר על הנחיתות מול המתחרים?

ענת ביין-לובוביץ' 25.01.2021
הרשות השנייה לוגו
בלעדי

הרשות השנייה מקפיאה את המגבלה על רכישת זמן פרסום בטלוויזיה

לאחר שימוע ציבורי, חוות-דעת של רשות התחרות ותוצאות מחקר של חברת הייעוץ דלויט, החליטה הרשות להסיר את המגבלה • עפ"י המחקר, "לאור שינויים שחלו בשוק הפרסום, כלי ההתערבות הנוכחי לא נותן מענה לחוסר האיזון"

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2021
מיכה קאופמן - מנכ"ל חברת פייבר (Fiverr) / צילום: אמיר מאירי

פייבר תפרסם בסופרבול: "לא יכולים לחכות להראות לכולם מה שיצרנו"

כחלק מחיזוק המותג, הפלטפורמה המקשרת בין פרילאנסרים ללקוחות תפרסם באירוע הספורט הגדול ביותר בארה"ב, גמר ליגת הפוטבול

שירי חביב-ולדהורן 13.01.2021
קמפיין של ישראל קטורזה לחברת פרשקובסקי. הפרסום בנדל"ן נעשה בשלושה גלים / צילום: גבע טלמור

הצניחה שלפני העלייה? ירידה של 40% בהוצאה על פרסום נדל"ן

משבר הקורונה הקטין את הפעילות בתחום הפרסום בכמה קטגוריות, אולם פרסום הנדל"ן ירד עוד יותר מענפים אחרים • הפרסומאי רמי יהודיחה: "נראה התאוששות כבר ברבעון הראשון של השנה"

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 359 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 23