פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 
יוסי ורשבסקי, אבי ניר / צילומים: גיא קרן, רונן אקרמן
פרטנר | בלעדי

קשת ורשת: "להכיר בזכותנו לתשלום מכל ספקי התכנים"

קשת ורשת פנו למשרד התקשורת, לרשות השנייה ולמשרד האוצר בבקשה לפעול לשינוי החוק, בטענה כי שוק התקשורת משתנה והשתנה באופן דרמטי, ולכן יש להתאים את החקיקה לשינויים שהתרחשו • הפנייה - בעקבות הכרזת פרטנר על התחלת שיווק של פרסומות מותאמות אישית באפליקציית הטלוויזיה שלה

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2019
סופר פארם / צילום: שאטרסטוק

המאבק על עליית מחירי הפרסום: מה יש לפרטנר ולסופר־פארם נגד רשת 13

מנתונים שהגיעו לידי "גלובס" עולה כי מאז עלה לאוויר הערוץ הממוזג רשת 13, הממוצע היומי של קשת בפריים-טיים הוא 33.4 דקות פרסום, לעומת 22.4 דקות לרשת • הסיבה: קשת מחזיקה נתח משמעותי יותר בעוגת הרייטינג, ובנוסף עליית המחירים ברשת גבוהה יותר באופן יחסי למחירים בעבר

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2019

יוסי ורשבסקי: "יידרשו עוד זמן רב והשקעות-עתק עד שהחברה הממוזגת תגיע לאיזון"

מנכ"ל רשת 13 פנה לממונה על ההגבלים מיכל הלפרין ולשר התקשורת איוב קרא, לאחר שאיגודי השיווק והפרסום דרשו מהממונה להתערב בעניין עליית מחירי הפרסום בטלוויזיה • דוחה על הסף את הרמז כאילו העלאת מחירי הפרסום של רשת, בסמוך להעלאת מחירי הפרסום של קשת, אינה מקרית

ענת ביין-לובוביץ' 24.01.2019
חברות מדיה | בלעדי

יוניברסל מקאן תרכוש את הפרסום בטלוויזיה לענבר-מרחב

בכך, שיתוף-הפעולה בין משרד הפרסום ענבר-מרחב לקבוצת מקאן עובר לפסים גלויים

ענת ביין-לובוביץ' 24.01.2019
הרשות השנייה לוגו

נערכת לבג"ץ: הרשות השנייה תקיים שימוע על הגבלת רכש המדיה בערוצים המסחריים

ל"גלובס" נודע כי הרשות השנייה מתעתדת לקיים כבר השבוע שימוע בנושא הגבלת רכש המדיה בטלוויזיה המסחרית ולאפשר לגורמים המעוניינים בכך להציג את עמדתם - זאת לקראת דיון הצפוי להתנהל בבג"ץ באמצע פברואר

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2019
מיזוג רשת וערוץ 10/ צילומים שלומי יוסף גיא כושי  אביב חופי תמר מצפי וShutterstock

איגודי השיווק והפרסום לרגולטורים: רסנו העלאות המחיר של הערוצים המסחריים

איגודי השיווק והפרסום קוראים לפעול לריסון העלייה במחירי הפרסום בטלוויזיה בקשת ורשת בו-זמנית • "מתברר ששני הערוצים המסחריים, קשת 12 ורשת 13, עשו שימוש נמהר במיזוג והודיעו למשווקים ולפרסומאים, באופן חד-צדדי וכמעט בו-זמנית, על העלאת מחירים משמעותית של עשרות אחוזים במחירי הפרסום בטלוויזיה"

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2019
מיכל הלפרין/ צילום:יוסי זמיר

איגודי השיווק והפרסום לממונה על ההגבלים: קשת 12 ורשת 13 הן דואופול

שתי רשתות השידור, קשת 12 ורשת 13, הודיעו על עליית מחירי הפרסום בטלוויזיה בעשרות אחוזים מיד עם המיזוג • לפני כמה שבועות נחשף ב"גלובס" כי עוד טרם המיזוג הודיעה קשת על כוונתה להעלות את המחירים ב-10%-15%

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2019
האח הגדול VIP / צילום: מיכה לובטון
האח הגדול | בלעדי

אחרי קשת: גם רשת מעלה את מחירי הפרסום בעד 15%

במקביל, גם מחירי החסויות על מזג-האוויר עולים ב-25%, ומחירי החסויות בתוכנית "האח הגדול" עלו אף הם ב-25%

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2019
תלמה בירו /צילום: תמר מצפי

הניתוח הצליח, החולה מת: פיצול ערוץ 2 לא הוביל להגדלת הפרסום בטלוויזיה

נתוני עוגת הפרסום לשנת 2018 מאששים את מה שהשוק כבר יודע: הניסוי היקר של שלושה ערוצים כשל כישלון חרוץ • המרוויחה העיקרית מהמצב היא קשת, שבמונחים של נתח שוק רושמת הצלחה למעלה מהמשוער, ושבזכותה הכנסות המדיה כולה מפרסום לא קטנו • גם השנה, הענף המקומי סבל מהמעבר לפרסום בגוגל ובפייסבוק

ענת ביין-לובוביץ' 08.01.2019
צביקה נטר / צילום: איל יצהר

אינוביד גייסה 30 מיליון דולר; "היתרון שיש לנו על גוגל רק יגדל"

החברה הישראלית, שמפתחת פלטפורמת פרסום בווידאו, השלימה את סבב הגיוס השישי שלה • אינוביד מתכוונת לשכור כ-70 עובדים נוספים, מתוכם כ-30 למשרד הפיתוח בישראל

יסמין יבלונקו 07.01.2019
חברות מדיה | בלעדי

לאחר רכישת חברת החדשות: קשת תעלה את מחירי הפרסום החל מחודש ינואר

חברות המדיה התבשרו על ייקור זמן הפרסום בחדשות וצמצום משמעותי בבונוסים • ל"גלובס" נודע כי ההתייקרות תגיע לכ-15% - תלוי בתמהיל המדיה של המפרסם

ענת ביין-לובוביץ' 17.12.2018

לקראת המיזוג: קשת מייקרת את הפרסום של חסויות מזג-האוויר

בקשת טוענים כי המחיר לנקודת רייטינג נשמר, אך בחברות המדיה טוענים כי המחירון החדש משקף עלייה משמעותית ומחזיר את מחיר החסויות לימים של טרום פיצול ערוץ 2

ענת ביין-לובוביץ' 10.12.2018
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר

מיכל הלפרין חושפת: מי חונק את ערוצי הטלוויזיה

המסמך שהוציאה לאחרונה הממונה על ההגבלים העסקיים, שבו נימקה את התנגדותה למיזוג בין שתי חברות רכש מדיה, כולל כמה קביעות חשובות בנוגע לזרימת הכסף בשוק הטלוויזיה, חושף את העיוותים בשוק הזה ויכול להיות אחד הנימוקים החזקים לאישור המיזוג בין רשת וערוץ 10 • פרשנות

אלי ציפורי 05.08.2018
יוסי ורשבסקי/ צילום: תמר מצפי

"מיזוג רשת-ערוץ 10 - בשורה רעה למשרדי פרסום וחברות מדיה"

בכיר בשוק: "אם המיזוג יאושר - קשת תהפוך למונופול באופן מיידי" • בכיר אחר: "יהיה גרוע יותר ממה שהיה לפני פיצול ערוץ 2"

ענת ביין-לובוביץ' 13.06.2018
אורי נצר. עוד לא ברור מי ישלם עבור המערכת / צילום: תמר מצפי

זכיינית הפרסום של תאגיד השידור מעלה את המחירים

כמעט שנה לאחר שזכתה במכרז לשיווק חבילות הפרסום של תאגיד השידור הציבורי, ולאחר שתקלה לא איפשרה לה לשבץ פרסומות במשך 3 חודשים - ל"גלובס" נודע כי חברת טרגט ספיריט תעלה את המחירים כבר עם סיום המונדיאל בחודש יולי

ענת ביין-לובוביץ' 12.06.2018
יין / צילום: שאטרסטוק

אם שותים, כן מפרסמים: עולם היין גילה את עולם הפרסום

תעשיית היין כבשה את ברייק הפרסומות, וההוצאה לפרסום הוכפלה לעומת אשתקד והגיעה לכ-22 מיליון שקל • מנכ"לי יקבים ופרסומאים מסבירים איך מוצאים דרכים לפרסם מוצר שאסור להציג בקמפיין

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2018

   67891011121314151617181920   

   נמצאו 448 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 28