כמעט כל המפרסמים עצרו את הפרסום בטלוויזיה במבצע "צוק איתן" - אבל מה הציבור חושב? ■ סקר פאנלס עבור "גלובס" מגלה כי 88% מהציבור דווקא סבורים כי לגיטימי להמשיך לפרסם - במיוחד בקטגוריות שרלוונטיות בימים אלה
בכירים בענף המדיה והפרסום מעריכים כי אם לא יחול שינוי דרמטי במצב הלחימה הנוכחי, אחרי ט' באב יתחילו המפרסמים לחזור לאוויר
למרות ההפסדים, זכייניות הטלוויזיה לא הורידו את מחירי הפרסום ■ מצפות לפיצוי כספי מהמדינה לאחר שמבצע "צוק איתן" ייגמר
בעלי אופטיקה הלפרין מעיד כי בניגוד לרוב המפרסמים הוא המשיך לפרסם כרגיל ואף הגדיל את היקף התקציב ■ רענן סעד, המשנה למנכ"ל איי.די.איי שממשיכה אף היא לפרסם: "אנו סומכים על הזכיינים שלא יעלו ברייקים בימים קשים במיוחד"
אנשי הכספים בקשת מבקשים לעצור לאלתר את ההפקה, ואנשי התוכן בזכיינית מבקשים להמשיך אותה ■ אמנם הרייטינג גבוה, אך הקמפיינים בטלוויזיה נעצרו עקב המצב, כך שלא ניתן לממש את הרייטינג להכנסות, והתוכנית צוברת הפסדים
אחרי ירידה מסוימת בימים הראשונים של "צוק איתן", היקפי הפרסום בישראל צונחים, והענף משותק כמעט לחלוטין ■ המפרסמים לא מעלים קמפיינים, זכייני הטלוויזיה מיובשים, ומשרדי הפרסום וחברות המדיה נותרים חסרי עבודה
על-פי המלצות ועדת שחם, שאומצו ע"י הרשות השנייה, זכייניות הטלוויזיה אמורות להגביל את הכנסותיהן מחברות המדיה לרף של 25% לחברה ■ בניגוד לערוץ 10, זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת מסרבות לשתף פעולה עם ההנחיה
הערכות: היקף הפרסום בטלוויזיה ירד אמש בכ-30% יחסית לערב הקודם
מגיש תוכנית הלילה ישבץ במשדרים שלו תוכן העוסק בסייל של הרשת ■ בנוסף, הרשת תציב מכונות אוטומטיות עם כפכפים שיינתנו בחינם למי שיקיש קוד מסוים
רשת NBC, שתשדר ב-2015 את משחק הגמר של ליגת ה-NFL, מתכוונת לדרוש מחיר שיא עבור ספוט טלוויזיוני של חצי דקה
מסקנות ועדת שחם קבעו כי יש לקבוע רף מקסימלי שחברת מדיה יכולה להוות מהיקף ההכנסות של זכיינית טלוויזיה, כאשר הרף נקבע על 25%
הפרסומאים מבקשים למנות נציג מהענף לוועדה לבחינת הרגולציה בתקשורת ■ אחד הנושאים בהם תעסוק הוועדה הוא פתיחת הפרסום בכבלים ובלוויין
המנכ"לית החדשה של יו-טיוב, סוזן ווג'יטסקי, מנסה לנגוס בשוק הפרסום בטלוויזיה ■ בדרך לשם היא ממתגת את יוצרי התוכן המקורי באתר כ"כוכבים"
מפרסמים אמנם מתחילים להביע אמון בתחנה, אך אחוזי הצפייה עדיין נמוכים
ברשת NBC טוענים כי עמדו בציפיות הרייטינג לתחרויות בסוצ'י ■ את עיקר העניין משכו משחקי ההוקי קרח
אחרי הסערה והלחצים, יעקב שחם משוכנע ששוק הטלוויזיה עומד בפני עתיד טוב יותר ■ מי שעמד בראש הוועדה שנועדה לבחון את שוק הטלוויזיה המסחרית, בטוח שהגבלת רכש המדיה בזכייניות ל-25% תעשה טוב לכל הצדדים
9 מיליוןגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותהרשות השנייהערוץ 14פרסוםפרסומותרייטינג שטראוסתאגיד השידור "כאן"