פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 

לראשונה: חברה ישראלית - סודה סטרים - תפרסם בסופרבול

הספוטים למשחק הגמר של ליגת הפוטבול נמכרים ב-3.7 מיליון דולר ל-30 שניות

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2012

ירידה של 30% בהיקפי הפרסום בטלוויזיה בסופ"ש האחרון

עקב הרייטינג הגבוה, הפגיעה בהכנסות של זכייניות הטלוויזיה נמוכה יחסית

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2012

טוויטר מהדקת את הקשרים עם משרדי הפרסום

החברה גייסה לשורותיה את מאט דרלה, אשר ישמש כאחראי על הפרסום בחברה

אדוורטייזינג אייג' 23.10.2012

"סאנדיי נייט פוטבול" - השידור הכי יקר למפרסמים בארה"ב

ספוט של 30 שניות בתוכנית של רשת NBC נמכר עבור 545 אלף דולר; הדיח מהפסגה את "אמריקן איידול" אחרי 5 שנים

מערכת גלובספורט 23.10.2012
בזק | לפני כולם

בזק תהיה נותנת החסות המרכזית של "The Voice"

בזק תשקיע בתוכנית כ-2 מיליון שקל, בדומה להשקעתה בעונה הראשונה ■ הפורמט המצליח של זכיינית ערוץ 2 רשת צפוי לשוב לאוויר לפני סוף השנה

לי-אור אברבך 11.10.2012

5 חודשים לסופרבול: 90% מהפרסומות כבר נמכרו

רשת CBS, שתשדר את המשחק, הודיעה על קצב מכירת פרסום מצוין ■ מחיר ספוט ממוצע של 30 שניות: 3.7-3.8 מיליון דולר

מערכת גלובספורט 09.09.2012

"הגבלת עמלות הפרסום תביא לסגירת משרדים ולפיטורים"

הצעת החוק לשקיפות והגבלת כוחן של חברות המדיה נופלת על ענף הפרסום בתקופה שבה עוגת הפרסום מצטמקת ■ איך מרוויחים היום כסף שלא באמצעות עמלות היתר, והאם הכנסת תצליח לטרוף את הקלפים של משרדי הפרסום?

ענת ביין-לובוביץ' 07.08.2012

"תעשיית הפרסום הולכת לצוק תלול - וזה רק יחמיר"

מכתב ששלחה קשת לחברות המדיה - בו התריעה כי אם לא יעמדו ביעדים היא תקצץ להן בעמלות - הוא אינדיקציה למה שרוחש ומבעבע מתחת לפני השטח בענף, שבו הכסף שנכנס למשרדי הפרסום ולחברות המדיה רק הולך ונשחק

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2012
חברות מדיה | לפני כולם

קשת מאיימת על חברות המדיה: נקצץ לכן בעמלות

זאת אם לא יעמדו במכסות הפרסום ■ העמלות הן חלק מההסכמים השנתיים בין חברות המדיה לגופי השידור ■ היקפי הפרסום בשוק ירדו בחצי השנה האחרונה

ענת ביין-לובוביץ' 26.07.2012

עולה לאוויר: טוויטר מעלה קמפיין טלוויזיה ראשון בתולדותיה

הפרסומת שודרה במהלך שידורי מירוץ המכוניות Nascar ברשת TNT ■ מטרת הקמפיין היא לקדם מוצר חדש שמיועד למפרסמים: עמודי hashtag

אדוורטייזינג אייג' 12.06.2012

CBS מכרה כבר יותר מ-50% מזמן האוויר בסופרבול 2013

עלות ספוט של 30 שניות בבסופרבול 2013 צפויה לעמוד על 3.7 מיליון דולר ■ ג'נרל מוטורוס החליטה השנה לא לפרסם במשחק

אדוורטייזינג אייג' 04.06.2012

מאבק ב"היפה והחנון": רשת תשדר ראיון עם בר רפאלי בלי פרסומות

במסגרת קרב הרייטינג מול ערוץ 10, זכיינית ערוץ 2 רשת תוותר מחר לגמרי על פרסומות בין 21:00 ל-22:10 ■ המשמעות: אובדן של 650-850 אלף שקל

רועי ברק 23.05.2012

הערוץ הערבי: מפרסמים התחייבו לפרסם בהיקף של 1.5 מיליון שקל

כך טוען מוסא חסדייה, אחד מבעלי המניות של הערוץ הערבי החדש "הלא טי.וי"

לי-אור אברבך 21.03.2012

בכיר בענף הפרסום: "ערוץ 10 הולך ומאבד רלוונטיות"

חוסר הוודאות ביחס לעתידו, לוח השידורים החלש, ההתמודדות עם המפרסמים והפרסומאים ובעיקר מול התוכניות החזקות בערוץ 2, מעמידים את ערוץ 10 במצב קשה ■ מצד שני, ישנם אנשי מדיה שסבורים כי מוקדם עדיין להספיד את הערוץ

ענת ביין-לובוביץ' 06.03.2012
הרשות השנייה | לפני כולם

האם יו"ר חדשות 10 ייאלץ לעזוב את תפקידו?

יורם שכטר עשוי לעזוב את תפקידו, זאת לאור הודעת יועמ"ש הרשות השנייה כי חברת היל"ת שבראשה הוא עומד לא תוכל לפרסם כלל בטלוויזיה המסחרית

לי-אור אברבך 26.01.2012

תוך 3 שנים: תקציב הפרסום של גוגל זינק ביותר מ-1,000%

ב-9 החודשים הראשונים של 2011 השקיעה ענקית החיפוש גוגל כ-137 מיליון דולר בפרסום בארה"ב, מתוכם 38% בפרסום בטלוויזיה

רועי גולדנברג 03.01.2012

   121314151617181920212223242526   

   נמצאו 413 כתבות   |   עמוד 20 מתוך 26