פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 

בטלוויזיה חוגגים את הקיץ: עודף ביקוש העלה את מחירי הפרסום - למרות המיתון

בטלוויזיה המסחרית נהנים בשבועות האחרונים מעודפי ביקוש ■ בחברות המדיה מעריכים כי מחירי זמן האוויר לפרסום עלו בכ-5% יחסית לשנה שעברה ■ אבל לא כולם חוגגים: ערוץ 10, שסובל מירידה ברייטינג, מרוויח פחות

ענת ביין-לובוביץ' 11.06.2009

רצה לזהב: yes רכשה את "ברייק הזהב" בגמר "המירוץ למיליון" תמורת 150 אלף שקל

רשת משקיעה כ-400 אלף דולר בגמר של "המירוץ למיליון" - זאת לאחר שהשקיעה 5 מיליון דולר בעונה כולה ■ "ברייק הזהב" הוא הבוננזה של זכייני הטלוויזיה המסחרית, בעיקר בערבי הגמר של תוכניות הריאליטי

‎‎יעל גאוני‏ 07.06.2009

פסטיבל הטלוויזיה upfront בניו-יורק: ABC אופטימית לגבי הוצאות הפרסום

בכירים בתחום מעריכים כי המשווקים יוציאו אמנם כסף במהלך המו"מ עם רשתות הטלוויזיה, אך יעשו זאת בשלב מאוחר הרבה יותר מהרגיל - וכמובן ינסו לקצץ במחירים

אדוורטייזינג אייג' 24.05.2009

פרויקט מיקוד הרגולציה יצא לדרך: יותר פרסומות בפריים-טיים ויותר בידור מקורי

הזכייניות יוכלו לנייד כמות כפולה של פרסומות לפריים-טיים ■ פינות החסות בתוכניות ייספרו כזמן פרסום ■ הרשות תשאיר ל"שיקול-דעתן" של הזכייניות את כמות הקדימונים שישודרו

יעל גאוני 18.05.2009

הרפורמה בשוק הטלוויזיה: ההחלטה על פרסום בכבלים ובלוויין עשויה להידחות ל-2015

כך הוחלט בישיבת הממשלה בנושא חוק ההסדרים והתקציב ■ "החבילה הצרה", בה יוצעו חבילות ערוצים מצומצמות, עשויה להידחות ל-2013 ■ ההחלטה על "ברית המועצות" תוצא מחוק ההסדרים ותעבור לממשלה

יעל גאוני 13.05.2009

זכיינית ערוץ 2 רשת מבקשת להעלות את מחירי זמן האוויר לפרסום ב-10%

בחברות המדיה לא מתרגשים: "אף אחד לא מתייחס ברצינות למחירונים, עם הזכייניות זה תמיד עניין של מו"מ" ; רשת: "העלנו את המחיר דרסטית כי רמת הביקושים הולכת וגוברת"

ענת ביין-לובוביץ' 07.05.2009

התחזית העולמית של זניט: הוצאות הפרסום ברחבי העולם יצנחו ב-2009 ב-7%

קניינית המדיה צופה ירידה ניכרת בהוצאות על פרסום בעיתונות ועלייה מתונה בפרסום באינטרנט ; המדינות הצפויות להתכווצות ניכרת בשוק הפרסום שלהן: רוסיה, אוקראינה, בריטניה וספרד

עמי ברנד 14.04.2009

תם הסכסוך המסחרי: פרוקטר&גמבל חזרה לפרסם בזכיינית ערוץ 2 רשת

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", בתחילת פברואר החל סכסוך מסחרי בין רשת לפרוקטר&גמבל בעניין התעריף לזמן האוויר שפרוקטר רוכשת

‎‎אורי רודריגז-גרסיא‏ 12.04.2009

ירידה בביקושים לזמן אוויר לפרסום בחג הפסח בהשוואה לשנים קודמות

להערכת בכירים בענף, בשלב זה יש ביקושים לכ-80%-90% מזמן הפרסום במסך - בניגוד לשנים קודמות בהן היתה תפוסה של למעלה מ-100% ; למרות המיתון - זכייניות ערוצים 2 ו-10 שומרות על מדיניות מחיר קשוחה

ענת ביין-לובוביץ' 12.03.2009

מיתון על המסך הקטן: קשת הפסידה בינואר-פברואר כ-9.5 מיליון שקל

ב-2008 כולה רשמה קשת הפסד של כ-15 מיליון שקל ; העלייה בפרסום לקראת פסח צפויה למתן את הפסדי הזכייניות ; קשת נחשבת לזכיינית המצליחה ביותר, ולכן סביר שההפסדים בערוץ 10 וברשת גבוהים יותר

יעל גאוני 09.03.2009

איגוד השיווק הישראלי מתנגד למיזוג בין רשת וערוץ 10: "ייצור דואופול שיפגע בתחרות"

לטענת האיגוד, המיזוג ייצור דואופול שיפגע בתחרות בטלוויזיה המסחרית ויגרום לעליית מחירי הפרסום בטלוויזיה ; אם יאושר המיזוג, באיגוד דורשים לפתוח מיידית את הטלוויזיה הרב-ערוצית לפרסום בכבלים ובלוויין

יעל גאוני 21.01.2009

היקף הפרסום בטלוויזיה ב-2008 זינק ב-9% ועקף לראשונה את העיתונות

היקף עוגת הפרסום הגיע ב-2008 ל-3.8 מיליארד שקל, עם גידול מינורי של 2.6% ; היקף הפרסום בעיתונות צנח ב-6% ; הפרסום באינטרנט זינק ב-19% ; העלייה בהיקפי הפרסום נבלמה ברבעון הרביעי בשל המשבר הכלכלי

אורי רודריגז-גרסיא 06.01.2009

בטלוויזיה, הדרום שווה פחות: ירידה של 20% בלבד בזמן האוויר לפרסום בטלוויזיה בימי הלחימה הראשונים

זאת בהשוואה ל-40% בימים הראשונים של מלחמת לבנון השנייה ; בכיר בענף: "כל עוד אין צילומים של ארונות קבורה רבים עטופים בדגל, ישתדלו בטלוויזיה לשמור על לוח שידורים כמעט רגיל"

אורי רודריגז-גרסיא 01.01.2009

מסימני המיתון? ביקושים נמוכים לזמן אוויר לפרסום בטלוויזיה המסחרית לקראת החגים

בענף מעריכים כי היקף ההוצאה לפרסום תצטמצם במחצית השנייה של 2008 בכ-8%-10% ; ורד ויזל-ברכה, מנכ"ל חברת המדיה מיוז: "השנה לא יהיה טרום-חג מסורתי במדיה, והווליום בפרסום יהיה חלש יותר"

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2008

   121314151617181920212223242526   

   נמצאו 414 כתבות   |   עמוד 26 מתוך 26