פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 

5 חודשים לסופרבול: 90% מהפרסומות כבר נמכרו

רשת CBS, שתשדר את המשחק, הודיעה על קצב מכירת פרסום מצוין ■ מחיר ספוט ממוצע של 30 שניות: 3.7-3.8 מיליון דולר

מערכת גלובספורט 09.09.2012

"הגבלת עמלות הפרסום תביא לסגירת משרדים ולפיטורים"

הצעת החוק לשקיפות והגבלת כוחן של חברות המדיה נופלת על ענף הפרסום בתקופה שבה עוגת הפרסום מצטמקת ■ איך מרוויחים היום כסף שלא באמצעות עמלות היתר, והאם הכנסת תצליח לטרוף את הקלפים של משרדי הפרסום?

ענת ביין-לובוביץ' 07.08.2012

"תעשיית הפרסום הולכת לצוק תלול - וזה רק יחמיר"

מכתב ששלחה קשת לחברות המדיה - בו התריעה כי אם לא יעמדו ביעדים היא תקצץ להן בעמלות - הוא אינדיקציה למה שרוחש ומבעבע מתחת לפני השטח בענף, שבו הכסף שנכנס למשרדי הפרסום ולחברות המדיה רק הולך ונשחק

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2012
חברות מדיה | לפני כולם

קשת מאיימת על חברות המדיה: נקצץ לכן בעמלות

זאת אם לא יעמדו במכסות הפרסום ■ העמלות הן חלק מההסכמים השנתיים בין חברות המדיה לגופי השידור ■ היקפי הפרסום בשוק ירדו בחצי השנה האחרונה

ענת ביין-לובוביץ' 26.07.2012

עולה לאוויר: טוויטר מעלה קמפיין טלוויזיה ראשון בתולדותיה

הפרסומת שודרה במהלך שידורי מירוץ המכוניות Nascar ברשת TNT ■ מטרת הקמפיין היא לקדם מוצר חדש שמיועד למפרסמים: עמודי hashtag

אדוורטייזינג אייג' 12.06.2012

CBS מכרה כבר יותר מ-50% מזמן האוויר בסופרבול 2013

עלות ספוט של 30 שניות בבסופרבול 2013 צפויה לעמוד על 3.7 מיליון דולר ■ ג'נרל מוטורוס החליטה השנה לא לפרסם במשחק

אדוורטייזינג אייג' 04.06.2012

מאבק ב"היפה והחנון": רשת תשדר ראיון עם בר רפאלי בלי פרסומות

במסגרת קרב הרייטינג מול ערוץ 10, זכיינית ערוץ 2 רשת תוותר מחר לגמרי על פרסומות בין 21:00 ל-22:10 ■ המשמעות: אובדן של 650-850 אלף שקל

רועי ברק 23.05.2012

הערוץ הערבי: מפרסמים התחייבו לפרסם בהיקף של 1.5 מיליון שקל

כך טוען מוסא חסדייה, אחד מבעלי המניות של הערוץ הערבי החדש "הלא טי.וי"

לי-אור אברבך 21.03.2012

בכיר בענף הפרסום: "ערוץ 10 הולך ומאבד רלוונטיות"

חוסר הוודאות ביחס לעתידו, לוח השידורים החלש, ההתמודדות עם המפרסמים והפרסומאים ובעיקר מול התוכניות החזקות בערוץ 2, מעמידים את ערוץ 10 במצב קשה ■ מצד שני, ישנם אנשי מדיה שסבורים כי מוקדם עדיין להספיד את הערוץ

ענת ביין-לובוביץ' 06.03.2012
הרשות השנייה | לפני כולם

האם יו"ר חדשות 10 ייאלץ לעזוב את תפקידו?

יורם שכטר עשוי לעזוב את תפקידו, זאת לאור הודעת יועמ"ש הרשות השנייה כי חברת היל"ת שבראשה הוא עומד לא תוכל לפרסם כלל בטלוויזיה המסחרית

לי-אור אברבך 26.01.2012

תוך 3 שנים: תקציב הפרסום של גוגל זינק ביותר מ-1,000%

ב-9 החודשים הראשונים של 2011 השקיעה ענקית החיפוש גוגל כ-137 מיליון דולר בפרסום בארה"ב, מתוכם 38% בפרסום בטלוויזיה

רועי גולדנברג 03.01.2012
מינוי בכירים | לפני כולם

סולי אברמוב תהיה אחראית על הפרסום ברשות השידור

אברמוב שימשה בעבר כסמנכ"לית המסחר והשיווק בערוץ 10, כמשנה למנכ"ל סחר ושיווק ב"מעריב" וכמנכ"לית שפ"א

רועי ברק 15.12.2011

לא מספקים את הסחורה

משרדי הפרסום ואנשי התקשורת מאשימים את כל העולם ואשתו במשבר שנחת עליהם

גבריאל אסולין 14.12.2011

ניתוח מיוחד: מה גרם למשבר בשוק הטלוויזיה המסחרית?

שוק הטלוויזיה המסחרית חווה את המשבר החמור ביותר מאז קומו: הפרסום בשפל, והפקות מתבטלות ונדחות ■ איך זה קרה, ומה יוציא את הזכייניות מהתסבוכת?

לי-אור אברבך 02.12.2011

סופרבול 2012: 3.5 מיליון דולר לספוט פרסום של 30 שניות

זו עלייה משמעותית לעומת השנה שעברה, אז שילמו המפרסמות 3 מיליון דולר לספוט

אדוורטייזינג אייג' 28.11.2011

"סגירת ערוץ 10 תגרום לפגיעה קשה בענף הפרסום"

לדברי יו"ר איגוד חברות הפרסום, מודי כידון, סגירת ערוץ 10 תביא לעלייה דרמטית במחירי הספוטים בטלוויזיה ולכיווץ השוק - דבר שישפיע על מאות עובדים

ענת ביין-לובוביץ' 14.11.2011

   91011121314151617181920212223   

   נמצאו 360 כתבות   |   עמוד 17 מתוך 23