בדיקת מגזין "פירמה" מעלה כי למרות האיסור בחוק, תוכן שיווקי מציף את הערוצים המסחריים ואת הרדיו האזורי ■ הרשות השנייה: "ז'אנר תוכניות הבישול סובל מריבוי הפרות"
מהנתונים עולה כי הרייטינג הכללי ברבעון השני צנח ואיתו מחירי הפרסום, ואילו המשווקים עברו לשבת על הגדר לאור המחאות החברתיות והביאו את המפרסמים לגייס פחות עובדים
רשת הכבלים של אופרה ווינפרי לא עמדה בתחזיות הרייטינג, אבל לקראת עונת הסתיו מקווים אנשי OWN שהמפרסמים ייתנו לה עוד הזדמנות
ויכוח בפאנל "תוכן שיווקי מול הרגולציה" בוועידת תקשורת ונתח שוק ■ רהב למנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה: "אתם לא אוכפים את זה. יותר קל לתת קנס לחברות החדשות ולאיים"
עפ"י חוק רשות השידור החדש, מועצה חדשה תהיה אמונה על תשדירי השירות והחסויות בערוץ
הקמפיין יועד במקור לקדם את שירות "סלקום דיירקט", אך בעקבות הסכסוך המסחרי בין סלקום לזכייניות נדחתה עלייתו לאוויר
PwC: ההכנסות מפרסום באינטרנט הגיעו ב-2010 ל-26 מיליארד דולר - עלייה של 15% לעומת 2009, בעוד שההכנסות מפרסום במדיה המודפסת נאמדות ב-22.8 מיליארד דולר
בחודש האחרון הקטינה חברת המדיה יוניון את הנתח המסחרי לפרסום שהיא מקצה בערוץ 10, בעקבות סכסוך מסחרי ■ ביוניון טוענים כעת כי ערוץ 10 ביטל את "הדרישות המקוממות"
הרשות השנייה אוסרת על שידור פרסומת בכיכוב מגיש התוכנית כדי לא ליצור טשטוש בין הזמן התוכניתי לפרסומות ■ קשת: "טעות שנבעה משינוי לוח השידורים עקב האירועים החדשותיים"
לפי "פורבס", על כל חצי שעת פרסום קיבלה התוכנית של FOX כ-7.11 מיליון דולר ב-2010 ■ אחריה, בהפרש ניכר, מדורגות "שני גברים וחצי" של CBS ו"עקרות-בית נואשות" של ABC
חברת הסלולר הסכימה לשלם גם עבור נקודות הרייטינג של הצפייה הנדחית ■ מקיימת מגעים גם עם ערוץ 10 ורשת לסיום הסכסוך המסחרי
הערוצים ספגו מהלומה לאחר שהוטלה רגולציה על הפרסום לילדים, ובעיקר על קמפיינים של מזון ■ למרות זאת הביקוש לפרסום עדיין גבוה, והמפרסמים מכוונים את הפרסום אל ההורים
לפי ההסכם, שיהיה תקף לכל שנת 2011, בתוכנית בערוץ 10 תשובץ מדי ערב פרסומת של החברה במהלך ברייק פרסומת שלם
גרין ביי פקרס אמנם ניצחו את המשחק, אבל הפרסומות של יצרניות הרכב בלטו יותר מכולן
לא גילו את אמריקה: המפרסמים בסופרבול לא הצליחו להעלות את הרף של תעשיית הפרסום
דוריטוס, פפסי ואפילו ג'נרל מוטורס - כולן שלפו את פנקס הצ'קים ושילמו שיא של כל הזמנים עבור זמן אוויר באירוע הספורט של השנה ■ "בשנה הבאה - 5 מיליון לחצי דקה"
9 מיליוןFREE TVבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרטנרפרסוםפרסומות