פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 

עקב הפרות תוכן שיווקי: חלק מתוכניות הבישול יירדו מהאוויר

בדיקת מגזין "פירמה" מעלה כי למרות האיסור בחוק, תוכן שיווקי מציף את הערוצים המסחריים ואת הרדיו האזורי ■ הרשות השנייה: "ז'אנר תוכניות הבישול סובל מריבוי הפרות"

יובל אביבי, עמית דקל ולילך שחם-קציר 15.08.2011

מדד הפרסום לרבעון השני של 2011: סימנים של האטה

מהנתונים עולה כי הרייטינג הכללי ברבעון השני צנח ואיתו מחירי הפרסום, ואילו המשווקים עברו לשבת על הגדר לאור המחאות החברתיות והביאו את המפרסמים לגייס פחות עובדים

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2011

למרות הרייטינג החלש: אופרה ווינפרי לא מוותרת

רשת הכבלים של אופרה ווינפרי לא עמדה בתחזיות הרייטינג, אבל לקראת עונת הסתיו מקווים אנשי OWN שהמפרסמים ייתנו לה עוד הזדמנות

אדוורטייזינג אייג' 24.07.2011

רני רהב: "מעולם לא לקחתי שקל אחד מתוכן שיווקי"

ויכוח בפאנל "תוכן שיווקי מול הרגולציה" בוועידת תקשורת ונתח שוק ■ רהב למנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה: "אתם לא אוכפים את זה. יותר קל לתת קנס לחברות החדשות ולאיים"

רועי ברק 13.07.2011

זכייני ערוצים 2 ו-10 ידרשו פיקוח חיצוני על הפרסום ברשות השידור

עפ"י חוק רשות השידור החדש, מועצה חדשה תהיה אמונה על תשדירי השירות והחסויות בערוץ

לי-אור אברבך 24.05.2011
מקאן תל-אביב | לפני כולם

קמפיין סלקום עם שחר פאר עבר התאמה לאחר שכבר צולם

הקמפיין יועד במקור לקדם את שירות "סלקום דיירקט", אך בעקבות הסכסוך המסחרי בין סלקום לזכייניות נדחתה עלייתו לאוויר

ענת ביין-לובוביץ' 28.04.2011

ארה"ב: ההכנסות מפרסום ברשת עקפו את ההכנסות מפרסום בעיתון

PwC: ההכנסות מפרסום באינטרנט הגיעו ב-2010 ל-26 מיליארד דולר - עלייה של 15% לעומת 2009, בעוד שההכנסות מפרסום במדיה המודפסת נאמדות ב-22.8 מיליארד דולר

טל מויסה 14.04.2011

יוניון: ערוץ 10 התקפל; ערוץ 10: יוניון שלחה מכתב מטעה

בחודש האחרון הקטינה חברת המדיה יוניון את הנתח המסחרי לפרסום שהיא מקצה בערוץ 10, בעקבות סכסוך מסחרי ■ ביוניון טוענים כעת כי ערוץ 10 ביטל את "הדרישות המקוממות"

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2011

הליך הפרה נגד קשת: שידרה פרסומת עם ארז טל בזמן "האח הגדול"

הרשות השנייה אוסרת על שידור פרסומת בכיכוב מגיש התוכנית כדי לא ליצור טשטוש בין הזמן התוכניתי לפרסומות ■ קשת: "טעות שנבעה משינוי לוח השידורים עקב האירועים החדשותיים"

לי-אור אברבך 24.03.2011

"אמריקן איידול": בראש מצעד הסדרות המרוויחות מפרסום בארה"ב

לפי "פורבס", על כל חצי שעת פרסום קיבלה התוכנית של FOX כ-7.11 מיליון דולר ב-2010 ■ אחריה, בהפרש ניכר, מדורגות "שני גברים וחצי" של CBS ו"עקרות-בית נואשות" של ABC

לי-אור אברבך 20.03.2011

סלקום שבה לפרסם בטלוויזיה: תעלה קמפיין בקשת

חברת הסלולר הסכימה לשלם גם עבור נקודות הרייטינג של הצפייה הנדחית ■ מקיימת מגעים גם עם ערוץ 10 ורשת לסיום הסכסוך המסחרי

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2011

למרות הרגולציה: ערוצי הטלוויזיה לילדים בארה"ב מתחזקים

הערוצים ספגו מהלומה לאחר שהוטלה רגולציה על הפרסום לילדים, ובעיקר על קמפיינים של מזון ■ למרות זאת הביקוש לפרסום עדיין גבוה, והמפרסמים מכוונים את הפרסום אל ההורים

אדוורטייזינג אייג' 09.03.2011

ביטוח ישיר תפרסם ב"לילה כלכלי" ב-5 מיליון שקל

לפי ההסכם, שיהיה תקף לכל שנת 2011, בתוכנית בערוץ 10 תשובץ מדי ערב פרסומת של החברה במהלך ברייק פרסומת שלם

לי-אור אברבך 03.03.2011

הפרסומת הטובה ביותר בסופרבול 2011: קמפיין של פולקסווגן

גרין ביי פקרס אמנם ניצחו את המשחק, אבל הפרסומות של יצרניות הרכב בלטו יותר מכולן

יגאל שמיר 07.02.2011

הפרסומות בסופרבול 2011: הרבה רעש, מעט חדשנות

לא גילו את אמריקה: המפרסמים בסופרבול לא הצליחו להעלות את הרף של תעשיית הפרסום

אבישי צדיק ויורם לוי 07.02.2011

בועת הסופרבול בשיאה: 3 מיליון דולר ל-30 שניות פרסומת

דוריטוס, פפסי ואפילו ג'נרל מוטורס - כולן שלפו את פנקס הצ'קים ושילמו שיא של כל הזמנים עבור זמן אוויר באירוע הספורט של השנה ■ "בשנה הבאה - 5 מיליון לחצי דקה"

עומר רבין 06.02.2011

   121314151617181920212223242526   

   נמצאו 413 כתבות   |   עמוד 22 מתוך 26