יוסי לובטון: "הצעת החוק של ח"כ כרמל שאמה הזויה. אולי צריך שעון שיגיד לכולם מתי נגמרת הכהונה של חברי הכנסת..." ■ אייל חומסקי: "זה יביא להתמוטטות של זכיינים" ■ אילון זרמון: "מדובר בהצעת חוק פופוליסטית"
ח"כ כרמל שאמה יזם הצעת חוק שלפיה בזמן הפרסומות בטלוויזיה יופיע שעון שימנה את הזמן עד סיומן ■ אמר בתגובה לדברי אילון זרמון בגלי צה"ל: "נשקול את דברי הפרסומאים, אבל קודם כל מה שחשוב זה הצרכנים"
"אם יותר הפרסום בכבלים ובלוויין ללא הורדת הוצאות בערוצים המסחריים - יש סבירות גבוהה להפסקת פעילותו של ערוץ מסחרי" ■ עוד ממסקנות הדו"ח: להסדיר מחדש את עמלות הפרסום ■ הכנסות הטלוויזיה המסחרית יקטנו בכ-10%
יותר ויותר תקציבים מופנים לשיווק ישיר ולקידום מכירות על חשבון הפרסום המסורתי
זאת תמורת 200 אלף שקל ■ ישלב סרטון מיוחד עם מודי בר-און לסיכום הפעילויות השיווקיות של הקיץ
כמה זכויות פרסום קיבלה נטקס עבור מכירת 25% מהמניות לזכיינית ערוץ 2 קשת?
הסקר, שנערך בהזמנת פסטיבל הטלוויזיה הבינלאומי באדינבורו, מגלה כי 64% מצופי הטלוויזיה סבורים כי הטלוויזיה נמנית עם 3 אמצעי הפרסום בעלי ההשפעה הרבה ביותר
הקמפיין ללוח האינטרנטי WIN WIN עלה באופן בלעדי בזכיינית ערוץ 2 רשת ■ גורמים המקורבים לעסקה: "לא מדובר בשינוי האסטרטגיה הפרסומית של 'ידיעות אחרונות' אלא בעסקת ברטר עם רשת"
האסטרטגיה החדשה של CBS - לקבוע את מחירי החבילות בסמוך למועד המשחק - תשתלם אם יחול שיפור בכלכלה עד השנה הבאה ■ אם הרשת תנקוב במחיר כיום, היא עשויה לחבל ביכולתה לדרוש יותר כסף בהמשך
רשות השידור הפסיקה את החוזה עם אינפומושן, שמצידה טוענת כי הרשות הציגה בפניה מצגי-שווא
בטלוויזיה המסחרית נהנים בשבועות האחרונים מעודפי ביקוש ■ בחברות המדיה מעריכים כי מחירי זמן האוויר לפרסום עלו בכ-5% יחסית לשנה שעברה ■ אבל לא כולם חוגגים: ערוץ 10, שסובל מירידה ברייטינג, מרוויח פחות
רשת משקיעה כ-400 אלף דולר בגמר של "המירוץ למיליון" - זאת לאחר שהשקיעה 5 מיליון דולר בעונה כולה ■ "ברייק הזהב" הוא הבוננזה של זכייני הטלוויזיה המסחרית, בעיקר בערבי הגמר של תוכניות הריאליטי
בכירים בתחום מעריכים כי המשווקים יוציאו אמנם כסף במהלך המו"מ עם רשתות הטלוויזיה, אך יעשו זאת בשלב מאוחר הרבה יותר מהרגיל - וכמובן ינסו לקצץ במחירים
הזכייניות יוכלו לנייד כמות כפולה של פרסומות לפריים-טיים ■ פינות החסות בתוכניות ייספרו כזמן פרסום ■ הרשות תשאיר ל"שיקול-דעתן" של הזכייניות את כמות הקדימונים שישודרו
כך הוחלט בישיבת הממשלה בנושא חוק ההסדרים והתקציב ■ "החבילה הצרה", בה יוצעו חבילות ערוצים מצומצמות, עשויה להידחות ל-2013 ■ ההחלטה על "ברית המועצות" תוצא מחוק ההסדרים ותעבור לממשלה
בחברות המדיה לא מתרגשים: "אף אחד לא מתייחס ברצינות למחירונים, עם הזכייניות זה תמיד עניין של מו"מ" רשת: "העלנו את המחיר דרסטית כי רמת הביקושים הולכת וגוברת"
9 מיליוןבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותהרשות השנייהערוץ 14פרסוםפרסומותשטראוסתאגיד השידור "כאן"