בהסדר עלולים בעלי המניות למצוא עצמם בלי כסף ובלי חברה, שתישאר בידי האחים
"אלף משפחות ייצאו לירושלים או לכל מקום אחר כדי להיאבק. חסימת כבישים? הכל אפשרי. אנחנו ועד אחראי מאוד, אבל אם נהיה עם הגב לקיר - נסיר את הכפפות"
יו"ר איגוד המשתמשים בהובלה ימית, גד שפר, המייצג את היבואנים והיצואנים: " הנזק באבדן העוגן של צים, יהיה גדול בהרבה מהסיוע שיוזרם כדי לחלץ אותה מהמשבר"
הרשות תחייב את החברות לפרסם, בין היתר, מדוע בחרו ללכת לפתרון של הסדר חוב, אילו הצעות הן שיגרו לנושים ומדוע הן סבורות כי הצעותיהן עדיפות לנושים על פני האפשרויות האחרות העומדות בפניהם
על פי הערכות האג"ח יסחר ברמה של 35 אגורות בלבד
הסדר החוב בצים - תמונת מצב: יש הבנות עם חלק מהנושים, בחברה מעריכים שהסיכוי להסכם "סביר" ■ מיהם נושי צים, באיזה שלב נמצא הסדר החוב ובאיזה תרחיש עלולה החברה לישראל לאבד את השליטה בצים?
יחימוביץ' בגלי צה"ל: "המדינה ידעה לנהל את צים טוב יותר מעצמה" ■ אלי גולדשמידט, סמנכ"ל החברה לישראל: "אם אכן יסוכם פיתרון באסיפה באוקטובר, צים תוכל להמשיך ולפעול כפי שהיא כיום"
סך ההתחייבויות של צים למשפחת עופר עומד על 464 מיליון דולר ■ "ההשקעה בצים חיונית להמשך פעילותה כ'עסק חי'" ■ תכנס ישיבה מיוחדת ל-14 באוקטובר ■ מנכ"ל צים: נפעל בשקיפות מלאה ■ ניר גלעד: "החברה נמצאת בתהליכים מתקדמים לקראת הסדר עם בעלי החוב של צים ברחבי העולם"
סמנכ"ל המחקר בלידר בפאנל האנליסטים בכנס CFO: "הבושה נעלמה וגם חברות שיכולות לשלם ירצו הסדרים" ■ יובל בן זאב: צים ואפריקה נשענו על אשראי זול, עד שהתהפך הגלגל והתחילו הבעיות"
יש להיזהר ממנגנונים שיקשו להגיע להסדרי הבראה המלווים בהשקעה של בעלי השליטה
מו"מ מתנהל בימים אלה לפרישה של עשרות עובדים חברת הספנות ■ "העיקרון שלנו הוא שהכל יהיה בהסכמה, ולא פיטורים כפויים"
החברה מעולם לא גייסה הון במניות או באג"ח לפני שבועיים הכריזה כי מצבה "משביע רצון"
איגוד קציני הים פנה לשרי האוצר והתחבורה כדי לבדוק כיצד בכוונת החברה לישראל למלא את התחייבותה, כך שלא תהיה כל פגיעה בצי הישראלי במסגרת תוכנית ההבראה המתגבשת בחברה
ענת לוין מוטרדת מסוגיית הסדר החוב בצים ומודאגת מהסדרי החוב הבאים במשק ■ היא לא חושבת שלגופים המוסדיים נחיתות במתן אשראי מול הבנקים ומשוכנעת ש"תשואות הן לא הכל" ■ ולאור "הזדמנויות הנדל"ן בחו"ל", לוין מצהירה: "אנו בוחנים איך להשקיע בחו"ל ואיך לנהל את הנדל"ן שם"
שקשוקה או לא שקשוקה, צים בסכנת טביעה, ומשפחת עופר משלמת ביוקר ■ עדני סימקין, לשעבר מספר 2 בחברת הספנות והיום המתחרה הגדול ביותר שלה, כבר מחכה לה בסיבוב ■ "עד שנת 2012 צפוי צי האוניות לגדול בכ-42% - ומכאן אפשר להבין את גודל הבעיה"
משפחת עופר הכניסה את צים לברוך, והיא זו שצריכה לחלץ אותה ממנו
אלי גליקמןדוחות כספייםחות'יםיבואישראל במלחמהישראליות בוול סטריטספינותעידן עופרתובלה ימיתתימן