שתי רשתות מזון בריטיות גדולות הודיעו על הורדת מחירים מקיפה, למרות העליות במחירי המוצרים והשכר והאינפלציה הכללית במדינה, שצפויה לעבור את רף ה-7% בחודש הנוכחי
היקף העסקאות שחתמה החברה הישראלית נאמד בעשרות מיליוני דולרים • בנוסף חתמה החברה על הסכמים עם רשתות בארה"ב
הרשת פותחת ארבעה סניפים חדשים, מחדשת ארבעה סניפים קיימים ומשיקה סניף עודפים בנתניה
נתוני סטורנקסט מצביעים על ירידות בהיקף הכספי של מכירות מוצרי המזון בחודש מרץ • תחום השוקולדים והחטיפים התחזק
שליש מהגולשים בזירת המסחר המקוון הם למעשה בוטים ומשתמשים מזויפים, כך עולה מנתוני חברת הסייבר CHEQ • מה צריך לעורר את חשד בעלי העסקים, כדי שיצליחו למנוע אובדן הכנסות
לפי נתוני פלייסנס, הירידה נרשמת הן במספר המבקרים והן במשך זמן הביקור: "הפיגועים יכולים לייצר נזק כלכלי שאינו שונה מהקורונה" • בענף מרכזי הקניות מרגישים היטב את הירידה במספר המבקרים, אולם לא בהכרח מייחסים זאת לפיגועים
הקרקע שנמצאת סמוך לכניסה הדרומית לאשדוד, ליד תחנת הרכבת בעיר, היא בשטח כולל של כ-110 דונם בייעוד מסחר ותעסוקה • הערב דיווחה אלקטרה צריכה כי העלות ברוטו הממוצעת להתאמת חנות של יינות ביתן לסניף של ענקית הקמעונאות הצרפתית צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל
בשלב זה משלוחים מרשת הסופרים תקפים משלושה סניפים: בתל אביב, בהרצליה ובגני תקווה • הסכום המינימלי להזמנה עומד על 50 שקל, מחיר המשלוח נע בין 10 ל-16 שקל, וזמן המשלוח נע בין 30 ל-45 דקות
בדיקת גלובס מעלה: שיעור הרווח התפעולי של רשתות השיווק הבולטות בישראל יותר מהוכפל בשבע השנים האחרונות • ועדיין, מדובר ברווחיות נמוכה בחצי מזו שהציגו הספקיות הבולטות של הרשתות - חברות הפועלות בתחום של ייצור, שיווק והפצה של מוצרי צריכה ומזון
לפני כשנתיים בלבד רכשו קרן פנינסולה ופועלים אקוויטי מחצית ממניות רשת העיצוב ומוצרי הסטוק לבית • לא מן הנמנע כי שוויה פחת מאז בשל פגיעת הקורונה בעסקיה
הבוקר נחתם סופית ההסכם בין אלקטרה מוצרי צריכה וקארפור • ההסכם בתוקף לתקופה של 20 שנים, עם הארכה אוטומטית ל-20 שנים נוספות ואפשרות להארכה נוספת לאותו פרק זמן
סניפי הרשת, שלפי ההודעה יתפרשו על פני שטח של עד 400 מ"ר, צפויים להיפתח בנקודות מכירה שכונתיות בפריסה ארצית • השם של הרשת, Market 7 Express, מזכיר את שמה של 7-Eleven שצפויה לפתוח פה סניפים בנובמבר
נתוני סטורנקסט לחודש פברואר 2022 מראים ירידה נוספת בהיקף הכספי של מכירות המזון והמשקאות בישראל • שני התחומים בהם נרשמו הירידות המשמעותיות ביותר במכירות הם המשקאות והמוצרים לבית
לפי ההסכם שנחתם בין אמ"צ ויינות ביתן לבין קוויק, פעילות האונליין של החברות בתחום המזון והצריכה תמוזג לתוך חברה משותפת שתוחזק ע"י אמ"צ (51%) וקוויק (49%) • החברות יזרימו לשותפות החדשה הון ראשוני של 30 מיליון שקל • ביינות ביתן מאמינים שההסכם יוביל להגברת פעילות האונליין של הרשת, שכיום היא שולית
הרווח התפעולי של הרשת עלה אשתקד בכ-14% לכ-321 מיליון שקל, בהשוואה לכ-282 מיליון שקל בשנת 2020 • ההכנסות של רמי לוי הסתכמו ב-6.45 מיליארד שקל, לעומת 6.47 מיליארד שקל בשנת 2020
מאז שאביה הכריז עליה כיורשת, עשייתה של יפית אטיאס, סמנכ"לית השיווק של קבוצת רמי לוי, התרחבה מעבר להגדרת התפקיד הרשמית, והיא נחשבת למנהלת החזקה בקבוצה • בראיון לגלובס היא מספרת על החקירה ברשות התחרות, על המוטו שמוביל אותה ועל ציפיות השכר שלה: "אני באמת חושבת שמגיע לי יותר"
דוחות כספייםרשות התחרותהסדר כובלהעלאת מחיריםיוסי אמירקרפוררמי לוירשתות שיווקשופרסלשלומי אמיר