לאחר ששופרסל סירבה להזמין את מוצרי טרה בהתאם למחירם העדכני, המותג הודיע כי מוצרי החלב שאינם בפיקוח לא יסופקו לרשת • בכיר בשוק הקמעונאות: "לטרה יש מחירון אחיד לכל הלקוחות. למה בשופרסל אישרו את העלאת המחירים במותג הפרטי?" • בשופרסל אומרים: טרה היא זו שחסמה את האפשרות להזמין
יוניליוור הודיעה על העלאת מחירים של עד 20% החל מ־1 בנובמבר, ובכך היא מצטרפת לדיפלומט • בין המוצרים שיתייקרו: חטיפים, שוקולדים ומוצרי טיפוח
סקר של חברת CofaceBdi בקרב כ-130 מכולות וסופרמרקטים ברחבי הארץ, לא כולל הרשתות הגדולות, מראה כי כמחצית מהעונים לא ימשיכו לשווק את מוצרי יוניליוור לאחר ההתייקרות הצפויה בנובמבר • וגם: קרן הישג לתמיכה בחיילים בודדים תעניק כ-230 מלגות בשווי כולל של כ-9.5 מיליון שקל • אירועים ומינויים
השנה של מנכ"ל ובעלי רשת קמעונאות המזון ויקטורי, אייל רביד, הייתה מורכבת: הוא איבד את אביו, בילה במשרדי רשות התחרות אבל גם פתח תת־רשת חדשה ונלחם נגד העלאות המחירים • בראיון לגלובס הוא מספר מדוע הוא לא מאמין במותג הפרטי, ועל מה הוא מצטער השנה
שופרסל משיקה סניף חדש לאיסוף עצמי של הזמנות אונליין בעיר אילת • הצעד של קמעונאית המזון מגיע לא במקרה בתקופת החגים, כאשר ישראלים רבים נופשים בעיר הדרומית ומנצלים את הפטור ממע"מ לקניות שונות
שלוש עסקאות משמעותיות נחתמו בישראל בחודשים האחרונים בתחום המשקפיים ע"י לוקסוטיקה, קבוצת פוקס וסופר־פארם • איך הן עשויות לשנות את מאזן הכוחות בענף, ממה מוטרדים השחקנים הקיימים, והאם הכסף הגדול נמצא במשקפי הראייה
מתחם חדש של מותג נוטלה ייפתח השבוע בקניון עופר בפתח תקווה, ובהמשך ייפתח גם סניף נוסף בקריון בקריית ביאליק • "זהו מותג בינלאומי שעובד בארץ בפעילות סיטונאית, וזוהי דריסת הרגל הראשונה שלו בתחום הקמעונאות, ואנחנו מברכים על כך", אומר עומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר
עופר ברק משוכנע שפיצח את הקוד: הוא נפרד כמעט מכל הזכיינים שעבדו איתו, שילש את גודל הסניפים והגדיל את מחזור המכירות ל־300 מיליון שקל בשנה • בראיון לגלובס הוא מסביר למה רמי לוי והראל ויזל לא יוכלו להביא בשורה לשוק הסטוקים, מדבר על הספקים שמסרבים למכור לו, מספר על הצעות רכישה ולא פוסל הנפקה
רגע לפני ראש השנה, יוניליוור הודיעה כי תעלה מחירים במגוון רחב של מוצרים כבר בנובמבר • לגלובס נודע כי ביממה האחרונה ביקשה יוניליוור להיפגש עם חלק מרשתות המזון, ככל הנראה במטרה להגיע להסכמות • סמנכ"ל הסחר של טיב טעם: "נגמרו הימים שספק יכול לשלוח מחירון, והקמעונאים עוברים לדום ומצדיעים" • וגם: איך תגיב ההסתדרות?
מחירי הקרקע הגבוהים וחוסר היכולת לפעול בימי שבתון לא מאפשרים למרכזי המסחר העירוניים לתת מענה מלא למשקי הבית בישראל • כדי להתמודד עם הצרכים העכשוויים והעתידיים בשוק זה נדרשת תוכנית חדשה, שתאזן בין הרצוי תכנונית לבין האפשרי כלכלית היום
התופעה שבה יצרניות המזון מקטינות אריזות מוצרים, אבל המחיר נשאר זהה ולעתים אף עולה, הובילה למחאת צרכנים בעולם - ומגיעה כעת גם לארץ • רואים זאת למשל באריזות הקורנפלקס בסופר, שקטנו בחלק מהמקרים • מה אפשר לעשות ומה אומרים היצרנים? • האזינו
תאגיד המזון הבינלאומי עדיין לא חשף את שיעור ההתייקרות הצפוי, אך מחירי הקרמבו יעלו כבר ב-1 באוקטובר הקרוב • העלאת המחירים לא תפסח על מרבית מוצרי יוניליוור
קבוצת האופנה 911 קיבלה את הזיכיון הישראלי ותפתח במהלך 2023 שתי חנויות במיקומים מרכזיים בתל אביב • מותג הלייפסטייל פרימיום Alo Yoga נודע בזכות העיצובים החדשניים, הבדים המזוהים שאותם הוא מפתח והעובדה שהוא ידידותי לסביבה
התופעה שבה יצרניות המזון מקטינות אריזות מוצרים, אבל המחיר נשאר זהה ולעתים אף עולה, הובילה למחאת צרכנים בעולם - ומגיעה כעת גם לארץ • החוק הישראלי אומנם קובע חובת דיווח על גבי האריזה במשך חצי שנה, אבל פעמים רבות הישראלים פשוט לא שמים לב לנזק הכלכלי שנגרם להם
להתאבדותו של גוסטבו ארנל קדמה שרשרת אירועים שהכניסה לסחרור את רשת "בד בת' אנד ביונד" • עמיתיו מספרים כי "הוא עבד 18 שעות ביממה והוצף במיילים ממשקיעים ובאיומי תביעה" • הפרשה שמסעירה את וול סטריט
קשה להוריד מחירי מותגים, אך הניסיון של דקטלון מראה שכניסת מותגים פרטיים יכולה להטיב רבות עם הצרכן הישראלי
דוחות כספייםרשות התחרותהסדר כובלהעלאת מחיריםיוסי אמירקרפוררמי לוירשתות שיווקשופרסלשלומי אמיר