שנת הקורונה לימדה את מותגי הקמעונאות המובילים את חשיבות ההשקעה באונליין • סופר־פארם, המובילה בקטגוריה, ו-KSP השכילו לנצל זאת - וגם הענקיות הבינלאומיות נהנו מכך שהישראלים קנו יותר • מדד המותגים
35% מהקמעונאים בארה"ב כבר מאפשרים ללקוחותיהם לנווט בתוך החנויות ולמצוא מוצרים בעזרת אפליקציה - כך עולה ממחקר שערכה פירמת BDO על הטמעת טכנולוגיות מתקדמות בתחום המסחר • ועוד: מצנח הזהב, חדשות טובות • אירועים ומינויים
הרשת מעריכה כי העמקת פעילותה באזור המרכז תביא לחציית רף מכירות שנתי של 3 מיליארד שקל • תפתח עד סוף שנת 2023 כ-50 סניפים שכונתיים תחת הפורמט "ויקטורי CITY" • המנכ"ל אייל רביד: "נתחרה בסניפים העירוניים של שחקנים כמו שופרסל אקספרס וטיב טעם"
טיב טעם תוריד מחירים של כ-1,000 מוצרים ותשווה אותם לרמת המחירים של שופרסל דיל • המנכ"ל חגי שלום: "המהלך של הורדת מחירים מוכיח את עצמו בצורה מובהקת, וטיב טעם סיכמה את 2020 עם הזינוק הגדול ביותר במחזורים"
החברה השלישית בגודלה בעולם הפכה לכזו בזכות פעילות האונליין שלה, אבל היום היא נעה בין קונספטים, מודלים וטכנולוגיות • לאמזון חשובה קודם כל חוויית הלקוח, ובדיוק בגלל זה אין לה בעיה להשיק קונספט חדש של חנויות, ובמקביל להתחרות בו עם קונספט אחר
אמזון ויריבות כגון וולמארט וטרגט יוצרות "פסטיבל הנחות" ללקוחות לאורך הקיץ • עד כמה "פריים דיי" היה גדול השנה, ולמה הוא הוקדם מלכתחילה?
בית ההשקעות מור נוסף רכש מניות של מקס סטוק בכ-30 מיליון שקל נוספים • מרבית המניות נרכשו מריק נוימן בהנחה, עקב צורך שלו להשלמת העסקה במהרה משיקולי מס כתושב חוזר
זאב הודיע לדירקטוריון החברה כי יפרוש בתום הקדנציה הנוכחית ו"יקבל על עצמו אתגר ניהולי חדש בתחום הקמעונאות"
שופרסל שאפה לשבור את הדואופול של מטרנה וסימיליאק בענף, אולם נוכחה לגלות כי הציבור הישראלי לא בשל להיפרד מהמותגים המובילים בקטגוריה • שופרסל: "מהלך זה הוביל להורדת מחירים בכלל הקטגוריה"
במסגרת המהלך, קוויק תוכל תלקט מוצרים מ-12 סניפי שוק העיר הפרוסים באזור המרכז, ירושלים ודרום הארץ
למרות יציבות בשורת המכירות הציגו שש רשתות המזון הציבוריות ברבעון הראשון קפיצה משמעותית ברווח המצרפי לכ-300 מיליון שקל • ווליו בייס: "אם לא תשתנה תמונת התחרות בענף, התייקרות מחירי המזון צפויה 'להתגלגל' אל הצרכן"
מעז יצא מתוק: הסכסוך שהוביל את שלום חגי לכס מנכ"ל רשת המזון, הוביל למהפך בתוצאותיה העסקיות וגם בביצועי המניה, שמשקפת לה כבר שווי של כ-900 מיליון שקל
מרכז מזון יהודה הוקם בכרמיאל כעסק משפחתי לפני יותר מ-30 שנה • בשנת 2020 הוא כבר גלגל 40 מיליון שקל • עכשיו הסניף עובר לידיים של פרשמרקט, שתנסה להזניק בו את המכירות למ"ר
לאחר שהשלימה את רכישת השליטה ברשת המזון בהשקעה של כ-200 מיליון שקל, צפויה אמ"צ לפעול לשיקומה • נחום ביתן, הבעלים היוצא, ימשיך לשמש כאחראי על הסחר ברשת, ולאחר שדאג לעצמו לתגמול שנתי של 5.5 מיליון שקל, יבטיח לו שיפור בתוצאות הרשת גם אקזיט מלא בתוך בזמן קצר
דיפלומט הודיעה כי בשל התייקרות משמעותית של ההובלה הימית בשנה האחרונה, היא מעדכנת את המחירון של חיתולי פמפרס לקמעונאיות • בשלב זה החברה לא הודיעה על התייקרות של מוצרים נוספים
המכירות במגזר הקמעונאי הסתכמו בקרוב ל-1.5 מיליארד שקל, ירידה קלה בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה • החברה תחלק דיבידנד בהיקף של 40 מיליון שקל
דוחות כספייםרשות התחרותהסדר כובלהעלאת מחיריםיוסי אמירקרפוררמי לוירשתות שיווקשופרסלשלומי אמיר