ההוצאות בכרטיסי אשראי ביום הבחירות האחרון הוכפלו ביחס לבחירות לרשויות המקומיות ב־2018 • מועד הבחירות לפני חג הפסח ולאחר הסגרים הממושכים מרמזים כי המגמה צפויה להימשך
קבוצת הקניונים חתמה על הסכם עם חברת ספוטנגו, במסגרתו תפעיל עבורה לתקופה של שנה חנות פופ-אפ שתארח מותגים מתחלפים בשטח של 140 מ"ר בקניון גבעתיים • יו"ר ספוטנגו: "הסכם הפיילוט מהווה סנונית ראשונה לחדירת הפלטפורמה של ספונטגו לעולם הפופ-אפים בקניונים בישראל"
הפדיון מחנויות זהות ברשת ב-2020 גדל ב-13.5% • המנכ"ל והבעלים אייל רביד: "לויקטורי יש נזילות גבוהה ויציבות פיננסית המאפשרת המשך צמיחה אורגנית וכן באמצעות רכישות"
רשת קמעונאות המזון של חגי שלום גדלה בשנה החולפת הרבה מעבר לשיעור הצמיחה של השוק וסיכמה את 2020 עם גידול של 240% ברווח נקי לסך של 61 מיליון שקל • שלום: "סילקנו את כל הבורות השחורים של טיב טעם"
חנות הענק, ששטחה עומד על 900 מ"ר, נפתחה בנמל ת"א במקום חנות פקטורי 54 • קבוצת אירני, שקיבלה לידיה את הזיכיון ליבוא המותג מדלתא, מתכוונת לפתוח 10 חנויות נוספות בשלוש השנים הקרובות
רשת המוצרים המוזלים מקס סטוק מסכמת את 2020 עם זינוק של 36% בהכנסות ביחס ל-2019 ורווח נקי של 73 מיליון שקל – גידול של 23% • אייס הציגה גידול בהכנסות של 18% לסך של 672 מיליון שקל, כשהרווח הנקי שלה זינק ב-353% ל-33 מיליון שקל
מרכזי הקניות הפכו את יום הבחירות לחגיגה של מבצעים, והשנה, לאחר סגרי הקורונה, הרשתות והלקוחות צמאים מאי פעם • לאור אתגרי שנת הקורונה, מצד אחד עשויים להיות מבצעים עמוקים על עונות קודמות במחירי חיסול, ומצד שני על הסחורה החדשה יהיו מבצעים עמוקים פחות
מכירות שוק המזון והמשקאות הסתכמו בפברואר ב–3.3 מיליארד שקל, צמיחה של 8.4% ביחס לחודש המקביל אשתקד • ההערכה היא כי החל מהחודש הבא רשתות המזון יתקשו לשמור על קצב הצמיחה שליווה את שנת הקורונה, מגמה שתתחזק ככל שיוסרו המגבלות על המשק
החברה אישרה את חשיפת גלובס כי היא נכנסת לתחרות בתחום המוצרים לבית • בכוונתה להשקיע בשנה הקרובה 20-30 מיליון שקל ברשת החדשה • בתוך חמש שנים מתכוונת החברה להגיע לפריסה של 50-80 חנויות, שחלקן יוקמו בתוך חניות אופנה קיימות של הרשת
ג'ם טריק יוקסל, מנכ"ל יוניליוור ישראל, הגיע לכאן מטורקיה בדיוק חודש לפניהקורונה - ומיד נשאב לסערה המקומית והעולמית • בראיון ראשון ובלעדי הוא מבטיח שהחברה לא תעלה מחירים בקרוב, מספר איך הפסקנו לקנות דאודורנט, ומגלה האם יש סיכוי שהעובדים שלו יעברו לעבוד 4 ימים בשבוע
לגלובס נודע כי קבוצת האופנה הציבורית נערכת לפתוח רשת כלי בית • הקבוצה בניהולו של רון רוטר התמקדה עד היום באופנה, אביזרים וקוסמטיקה, וכעת היא נכנסת לתחום חדש לה לחלוטין • בכוונת קסטרו לפתוח בו-זמנית כעשר חנויות תחת המותג החדש
שופרסל מתחילה לייצר מותג פרטי לשוק המוסדי • שתי הקטגוריות הראשונות הן רטבים ותוספות כגון פתיתים ואורז • המהלך מתבצע באמצעות חברת אמיגה, ששופרסל רכשה בכ-18 מיליון שקל • שופרסל מציעה ללקוחות מערכת שיכולה לנתח עלויות, וכך לקדם את המותג הפרטי שלה
הרשת החדשה גודיז תשווק אביזרים שמיועדים לכל סוגי המכשירים, ולא רק למכשירי אפל • החנות הראשונה תיפתח בקניון הזהב
ההשוואה נעשתה לעומת השבוע של פורים ב-2019, כיוון שבשבוע המקביל ב-2020 כבר נרשמה ירידה בפעילות על רקע תחילת התפרצות מגפת הקורנה בישראל • לפי אותה השוואה, פדיונות המרכזים הפתוחים צמחו ב-93% • הובילו את הצמיחה ביג פאשן אשדוד, קניון עזריאלי מלחה וקניון עזריאלי בגבעתיים
מנכ"ל קבוצת פז, ניר שטרן: "רכישת סופר יודה מחזקת את הזרוע הקמעונאית של פז ומבססת את מעמדה כשחקנית הנוחות המובילה בישראל. הרכישה תהווה פלטפורמת צמיחה משמעותית עבורנו"
הקונספט של החנות הראשונה שנפתחה היום תחת השם "אמזון פרש" זהה לפורמט של החנויות ללא קופה שהיא מפעילה בארה"ב תחת השם "אמזון גו" • תהליך התשלום נעשה באופן בו הלקוחות יכולים לסרוק את הסלולר בכניסה ולקחת את המוצרים שהם בוחרים מהמדף; בהמשך, החשבונית מגיעה במייל
דוחות כספייםרשות התחרותהסדר כובלהעלאת מחיריםיוסי אמירקרפוררמי לוירשתות שיווקשופרסלשלומי אמיר