מנתוני קבוצת יפעת עולה כי הגופים שהובילו את ההוצאה על פרסום בשנה האחרונה הם ביט של בנק הפועלים עם 6.82 מיליון שקל ואתר יד2 עם 6.8 מיליון שקל
בשנת 2020 הסתכם שוק האופנה הישראלי ב-23 מיליארד שקל, והוא עתיד לצמוח עוד יותר • עם זאת, התחזקות הרכישה באונליין וההתנהגות הצרכנית של דורות ה-Z וה-Y מובילות לירידה בפדיון של החנויות הפיזיות • שחקנים שלא ישנו כיוון ייסגרו - או ישנו ייעוד
ענקית הקמעונאות מציעה ללקוחות הישראלים משלוח בחינם בקנייה מ-65 דולר • עם זאת, לא מדובר בכל מגוון המוצרים באתר
אמזון נהנתה משיטפון של קונים מאז שהחלה המגפה, אולם אנליסטים צופים כי הצמיחה תאט כעת כשהכלכלות בעולם נפתחו מחדש • ההכנסות הסתכמו בכ-113 מיליארד דולר, פחות מהתחזית • המניה יורדת במסחר המאוחר ביותר מ-5%
תוך זמן קצר הפכה חברת SHEIN הסינית לאתר מכירות האופנה הגדול בעולם • גם בארץ היא שחקנית חזקה, יותר מטרמינל X, אסוס ונקסט ביחד • הפתרון הוא לא ביטול הפטור ממע"מ, אלא גיבוש תוכנית נאמנות שמעודדת רכישה באתרים כחול-לבן
הרכישות שלנו באינטרנט משפיעות גם על חברות התעופה: נתוני eMarketer מייחסים גידול עולמי של 27.6% בהיקף הקניות באונליין בטווח של שנה, מה שמתורגם לעלייה בהכנסות מהטסת מטען • בכיר בענף התעופה: "הביקוש להטסת מטען הוא אדיר, והמחירים בהתאם"
חברת המלצות התוכן טאבולה הודיעה על רכישת חברת האי-קומרס קונקסיטי תמורת סכום עתק של 800 מיליון דולר, בין הרכישות הגדולות ביותר שביצעו חברות ישראליות • קונקסיטי, עם לקוחות כמו eBay, תהפוך לזרוע המסחר המקוון של טאבולה
בכל העולם מבינים שעיקרון השוויון לא יכול לסבול אפליה כזו של המגזר העסקי המקומי וכבר פועלים כדי לתקן את הטעות הזו • הגיע הזמן שגם אנחנו נלך בכיוון הזה
מערכת המס צריכה להתאים עצמה למציאות המשתנה, אך יוקר המחיה עדיין כאן, ולכן חייבים להיערך לשינוי הנדרש ולעשותו בזהירות
אסף הנעמן הלל, בן 50, נשוי פלוס שלוש, מתגורר בפרדסיה • בעלים ומנכ"ל משותף של נסיקה עצמאית, חברה המלווה עסקים בתחום השיווק והפרסום באינטרנט • מעסיק 5-7 עובדים • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז
מנתוני שב"א עולה כי סך ההוצאות בחודש יוני בכרטיסי אשראי עמדו על 34.7 מיליארד שקל, גידול של 18.3% לעומת יוני 2020 • היקף משיכות המזומן בחודש שעבר הגיע לסכום כולל של 5.444 מיליארד שקל, 400 מיליון יותר מאשר במאי • ההוצאות בעסקאות אונליין זינקו ביותר מ-25%
תשכחו משעתיים ביום: להיות מוכר באתרים כמו אמזון זו עבודה שדורשת השקעה, מחקר מקיף ומתמיד ובעיקר המון סבלנות • איך עושים זאת נכון?
החברה השלישית בגודלה בעולם הפכה לכזו בזכות פעילות האונליין שלה, אבל היום היא נעה בין קונספטים, מודלים וטכנולוגיות • לאמזון חשובה קודם כל חוויית הלקוח, ובדיוק בגלל זה אין לה בעיה להשיק קונספט חדש של חנויות, ובמקביל להתחרות בו עם קונספט אחר
היקף ההזמנות של חבילות מחו"ל בחציון הראשון של 2021 זינק ב-32% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, עם יותר מ-25 מיליון חבילות שהוזמנו • הפריפריה ממשיכה להוביל בהזמנת חבילות ביחס לגודל האוכלוסייה, ותל אביב מובילה מבחינת כמות החבילות, עם כמעט 2 מיליון מהן
למרות הצורך המטורף בשירותי משלוחים מתקדמים בעקבות משבר הקורונה, רשתות השיווק בישראל לא מצליחות להדביק את הפער אל מול הענקיות מעבר לים
הפטור ממע"מ על רכישות של עד 75 דולר באתרים מחו"ל נולד עם המחאה החברתית של קיץ 2011. האם הוא עדיין נחוץ בישראל? • והאם שר האוצר אביגדור ליברמן ילך בדרכם של משה כחלון וישראל כ"ץ לפניו וישאירו על כנו, או דווקא יחליט על ביטול? • האזינו
עלי אקספרסSHEINאמזוןכרטיסי אשראימועדוני צרכנותמסחר מקווןקמעונאותקניותשופ אנליטיקסשופרסל