קניות באינטרנט

כתבות אחרונות

 
איור: Shutterstock

ירידה מפתיעה ברכישות אונליין ערב ראש השנה

ראש השנה בפתח, אבל בכמות ההזמנות באונליין נרשם באוגוסט קיטון של 6% לעומת יולי ושל 5% לעומת אוגוסט אשתקד - כך עולה ממדד גלובס ושופ אנליטיקס • גם לפי נתוני שב"א, הבוחנים את ההוצאה הכספית בכרטיסי אשראי, נרשמה ירידה • בין הסיבות: יוקר המחיה והחופש הגדול

גלית חתן 14.09.2023
איור: גיל ג'יבלי

המכירות המקוונות בעולם בירידה. האם חודשי הקניות של סוף השנה יראו שינוי?

המכירות המקוונות בארה"ב רשמו ירידה לראשונה מאז שנת 2014 - כך עולה מדוח סיילספורס לרבעון השני של השנה • בכל העולם צרכנים מושפעים מחוסר הוודאות הכלכלית, אך אתרי איקומרס שינהלו נכון את הנחות ומבצעי נובמבר ודצמבר עשויים להטות את הכף

שירה ספיר 10.09.2023
עגלה נטושה באתר קניות / איור: גיל ג'יבלי

5 אסטרטגיות להתמודדות עם עגלות נטושות באתרי מסחר אלקטרוני

שני שלישים מהגולשים בעולם שמתחילים תהליך רכישה באונליין מוותרים ומפסיקים באמצע - מה שמביא להפסד פוטנציאלי של כ־18 מיליארד דולר בשנה • כדי להתמודד עם אחד האתגרים הבולטים של מותגים כיום, צריך קודם כל לזהות את נקודת הנטישה

דוד גפן 03.09.2023
קניות אונליין / אילוסטרציה: Shutterstock

המחירים עולים, ההרגלים נשארים: גידול של 7% ברכישות האונליין ביולי

כמות ההזמנות בדיגיטל עולה זה החודש השלישי ברציפות, ומיוחסת בעיקר לחופשות הקיץ ולשוק החזרה ללימודים • במקביל, אתרי המרקטפלייס של עלי אקספרס ואמזון רושמים התחזקות על רקע יוקר המחיה • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ

גלית חתן 21.08.2023
ענפי האופנה, התיירות והבילוי רושמים עלייה בביקושים / צילום: Shutterstock

הקיץ מנצח את יוקר המחיה: ענפי האופנה, התיירות והבילוי רושמים עלייה בביקושים

בחודש יוני נרשם גידול שני ברציפות בכמות ההזמנות בדיגיטל, מה שעשוי להצביע על כך שעליות המחירים עדיין לא מתבטאות בשינויים בהתנהגות הצרכנית • מרבית הרכישות הן באתרי תיירות ואופנה, ונרשם ביקוש גבוה להטבות בבתי קולנוע • דירוג אתרי האונליין המצליחים

גלית חתן 27.07.2023
הוולט מרקט בנווה צדק / צילום: שי עזרי, Wolt ישראל

אפקט וולט מרקט? משלוחי הסופר המהירים עלו פי 5 בשנה

מבדיקת שופ אנליטיקס עבור גלובס עולה כי הישראלים מאמינים בקוויק קומרס ואינם נרתעים מדמי המשלוח • סל סופרמרקט ממוצע בוולט: 120 שקל

שירה ספיר 11.07.2023
רכב משלוחים שופרסל אונליין / צילום: בר לביא

שוק האונליין צפוי לגדול ב־25% תוך חמש שנים. האם הקמעונאים ערוכים לכך?

האיקומרס רשם גידול של 46% בחמש השנים האחרונות, שבחלקו בא על חשבון רכישות בחנויות הקמעונאיות המסורתיות • בעוד שבתחום ההסעדה ובמוצרים שאינם מזון מדובר כבר בשליש מנתח השוק, הסופרמרקטים "תקועים" על כ־10% בלבד

תמיר בן שחר 05.07.2023
ניצן מקל / צילום: eBay

הישראלי הבכיר באיביי: "ה־AI מאפשרת למוכרים להפיק הרבה יותר בפחות זמן"

ניצן מקל, שמכהן כראש תחום הבינה המלאכותית בענקית הסחר המקוון איביי, מאמין כי הרשתות החברתיות משפיעות על המגמות השיווקיות יותר מהנהוג לחשוב • בראיון לגלובס הוא מסביר מה למד מהן, ולמה עתיד האיקומרס טמון בחוויות התנסות מוקדמת ובמכירה מותאמת אישית

שירה ספיר 27.06.2023
קניות באינטרנט / צילום: Shutterstock, Natee Photo

ההייטק אומנם חווה משבר, אך יש בו ענפים שעדיין משגשגים

הסטארט־אפ ניישן פועל במשך שנים לפי תבנית קבועה, אבל תעשיות מוכוונות רווחיות, כמו האי־קומרס, עשויות להיות מקור סיפור ההצלחה הבא

שירלי אמסטרדם 20.06.2023
אתרי האיקומרס מנסים למשוך צרכנים / אילוסטרציה: Shutterstock

מרחיבים קטגוריות ומעמיקים מבצעים: כך מנסים אתרי האיקומרס למשוך קונים

בחודש מאי נרשם גידול של 3% בכמות ההזמנות בדיגיטל לעומת אפריל • הזמנה ממוצעת בעלי אקספרס, האתר הפופולרי ביותר בקרב ישראלים, עומדת על 49 שקל • לשם השוואה, ב־KSP מדובר בכ־400 שקל, באמזון - כ־200 שקל • הדירוג החודשי של אתרי האונליין בארץ

גלית חתן 08.06.2023
הצרכנים נכנסים יותר לאתרים, אבל רוכשים פחות / צילום: Shutterstock

השנה הקשה של האיקומרס: הצרכנים נכנסים יותר לאתרים, אבל רוכשים פחות

דוח של חברת סיילפורס מצביע על ירידה של 7% במחיר סל הקנייה הממוצע באתרי אונליין בעולם • יוקר המחיה הגלובלי מוביל לכך שהמחיר חשוב הרבה יותר ממהירות המשלוח, עלות המאמצים לייצר תנועה חדשה לאתרים גבוהה מתמיד, וכך גם ההשקעה בחוויית הלקוח

שירה ספיר 06.06.2023
ליאור פוזין, מנכ''ל Auto-DS / צילום: שלומי יוסף

המערכת שמלמדת סוחרי אינטרנט מה כדאי למכור ואיך, בלי להחזיק בסחורה

חברת התוכנה AutoDS פועלת בתחום הצומח של הדרופ שיפינג, בזירות מסחר כמו איביי, שופיפיי ופייסבוק • עם מכירות של 150 מיליון דולר בשנה, לאחרונה רכשו המייסדים את המתחרים

שירה ספיר 01.06.2023
רמי לוי סניף בני ברק / צילום: איל יצהר

פעמיים רמי לוי: מככב בהטבות מועדוני הצרכנות ומתחזק במכירות האונליין

מועדוני הצרכנות המובילים בישראל מציעים שוברי הנחה לרשת רמי לוי, מה שמסייע למיצובה כשחקנית האונליין השנייה בגודלה בענף קמעונאות המזון • בסך הכללי, החודש החולף מתאפיין בקיטון של כ־5% בכמות ההזמנות בדיגיטל לעומת קודמו • הדירוג החודשי של אתרי האונליין

גלית חתן 16.05.2023
קניות באינטרנט / צילום: Shutterstock, Natee Photo

אפקט פסח: גידול של 15% ברכישות האונליין בחודש מרץ לעומת פברואר

אתרי האופנה, המזון, המתנות והטיפוח רשמו מכירות גבוהות מהרגיל • החל מהחודש אנו בודקים גם את ההטבות של מועדוני הצרכנות הגדולים. הרשת המובילה: מקדונלד'ס • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ

גלית חתן 16.04.2023
ממוצע ההוצאות היומי בעסקאות אונליין עמד במרץ השנה על 767 מיליון שקל / צילום: Shutterstock

חודש מרץ שבר שיאים: הישראלים הוציאו יותר מ-41 מיליארד שקל בכרטיסי אשראי

עפ"י נתוני חברת שב"א, מנהלת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי, חודש מרץ 2023 ניפץ את כל שיאי ההוצאות בכרטיסי אשראי • ההוצאה היומית הממוצעת גדלה במרץ השנה ביותר מ-125 מיליון שקל לעומת מרץ 2022 • עוד עולה כי במרץ נרשמו גם עליות משמעותיות הן בהוצאות בעסקאות פיזיות בבתי העסק והן בעסקאות האונליין

שירה ספיר 09.04.2023
קניות ברשת / צילום: Shutterstock, Natee Photo

הישראלים מסתערים על כרטיסי האשראי: זינוק של 19% בהוצאות לעומת ערב פסח אשתקד

לפי נתוני חברת שב"א, בין השעות 8:00-14:00 הוציאו הישראלים סכום של 823.65 מיליון שקל • מדובר בזינוק של 19% בהוצאות בכרטיסי אשראי לעומת ערב פסח אשתקד • בשנה שעברה בשעות אלו נרשמו הוצאות בכרטיסי אשראי בסכום כולל של 692.72 מיליון שקל • ומה הייתה הדקה העמוסה ביותר היום?

שירה ספיר 05.04.2023

   123456789101112131415   

   נמצאו 1031 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 65