שאלת עצמאות הדירקטור חזרה לשולחן בדרמה סביב פיטורי יו"ר רכבת ישראל
כך נחשף ב"תוכנית חיסכון" בערוץ 2 ■ דוח הוצאות של ועד עובדי הרכבת המודח מעלה: אדרעי שילמה את הקנס על ביזיון בית המשפט שהוטל עליה, בסך 10,000 שקל, מכספי הוועד
לפי הערכות תוכנית ההתייעלות תחסוך לרכבת ישראל עד כ-50 מיליון שקל בשנה ■ חובותיה של הרכבת לבנקים נאמדים בכ-350 מיליון שקל
בדיונים שנערכו בימים האחרונים בהשתתפות נציגי הרכבת, מע"צ ומשרדי האוצר והתחבורה, סוכם על הקמת מינהלת משותפת לקידום הפרויקט ועל חלוקת סמכויות ואחריות בין הרכבת למע"צ
דורש לבטל את החלטת ביה"ד הארצי, לפיה ההסתדרות הכללית תמשיך לייצג את עובדי הרכבת, למרות שמרבית העובדים עברו לארגון המתחרה כוח לעובדים
יוגב מגיב לראשונה על הדחתו מתפקיד יו"ר הרכבת: "אני לא יודע מאיפה זה בא" ■ על גילה אדרעי: "היא ישרה, אך יש לי ביקורת חריפה על סגנון ההתנהלות" ■ "יש עובדי תחזוקה שלוקחים מונית מצד אחד של המוסך לצד השני שלו"
דירקטורית ממשרד התחבורה הצביעה בעד הדחת אורי יוגב, בניגוד לחוות-דעת של יועמ"ש הרכבת, שסבר כי היא פסולה מלהשתתף בהצבעה
הדירקטוריון ביטל את החלטתו הקודמת למנות את אורי יוגב ליו"ר החברה, ובחר בדורון וייס ליו"ר פעיל של רכבת ישראל ■ שר התחבורה בירך על בחירתו של וייס
ביה"ד אישר את המשך הצעדים המשמעתיים נגד חלק מחברי ועד עובדי הרכבת ■ הנהלת הרכבת התחייבה להפסיק את ההתנכלויות כלפי חברי הוועד המודחים
כץ: "לרכבת נדרש יו"ר פעיל, בהיקף מלא, כדי שתוכל להשיג את יעדיה"
לפי דיווח שפורסם ב"מעריב", את החוב צברה הרכבת בשל רכישת מזוט וסולר והיא הייתה אמורה לפרוע אותו בחודש פברואר, אך לא עמדה בלוח הזמנים בשל עיכובים בהעברת הכספים ממשרד האוצר
אקי אלנר, שהעלה את הפוסט בפייסבוק: "כך היא מבלה בעבודה. צילמתי. פניתי להנהלת הרכבת. תשובה? נסחפתי"
התקלה אירעה בקטר הרכבת והנוסעים נתקעו בתוך הרכבת למעלה משעה
ביה"ד דחה את בקשת כוח לעובדים להיות הארגון היציג של עובדי הרכבת: "בנסיבות המקרה, ההסתדרות הכללית היא הארגון היציג של עובדי רכבת ישראל"
הקו החדש של הרכבת: במקום שהנסיעה תיארך שעה וחצי בממוצע, היא תימשך 55 דקות בלבד ■ שר התחבורה כץ: "הקו החדש יקרב את הפריפריה למרכז"
אמר היום יו"ר הסתדרות העובדים הכללית בוועדת ההסתדרות ■ על פיצול הוועדים ברכבת ישראל: "יש לנו 70% מהעובדים, נמשיך לייצג אותם נאמנה"
דירקטוריוןמטרומיכאל מייקסנרמירי רגבמשה שמעונימשרד האוצרמשרד התחבורהרשות החברות הממשלתיותתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה