דירוקטוריון הרכבת החליט פה-אחד למנות את דורון וייס לתפקיד במקומו של אורי יוגב ■ וייס היה גם הבחירה המועדפת של שר התחבורה ישראל כץ
בחודשים ינואר עד מארס 2013 נסעו ברכבת ישראל מעל ל-10 מיליון נוסעים, לעומת כ-9.5 מיליון נוסעים בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של 7%
בשל עבודות של חברת החשמל ייסגרו נתיבי איילון ממחר ב-22:00 עד השעה 5:00 למחרת ■ שיבושים בתנועת הרכבות
איחורים בהגעת הרכבת? מה זה לעומת איחור בשנה, שנתיים ושלוש בסיום פרויקטים, ולעומת ליקויים בתכנון שבגללם שליש מהנוסעים יבלו בשעות הלחץ את הנסיעה בעמידה
משרד החקירות ניסן יעקובי התבקש לעקוב אחר עובדים שהובילו את המעבר מההסתדרות לארגון מתחרה ■ מסמכי משרד החקירות: "נתבקשנו להתמקם בבוקר בשני אתרים במתחם הדיזלים במטרה לבחון ולתעד את התארגנות העובדים"
ברכבת מעריכים כי "המגיפה המסתורית" שפקדה את נהגי הקטרים קשורה למעבר לסידור ממוחשב של משמרות העבודה של הנהגים ■ ההנהלה: הם נוהגים בפועל רק 3.8 שעות ביום במשמרת של 7 שעות
אורי יוגב, היו"ר היוצא של רכבת ישראל, בראיון בלעדי ל"גלובס": "אנשים שעובדים בכרמיאל יעבדו בזכרון ובנתניה, ואנשים שגרים בבית-שאן יעבדו במפרץ חיפה" ■ מה השאלה שגרמה לו להתחיל לגמגם?
החברות הבנות לנדל"ן ולמטענים לא החלו לפעול, לאחר שישראל כץ דחה הצעה למנות בשלב ראשון את מנהלי הרכבת כחברים בדירקטוריונים שלהן ■ משרד התחבורה: "השר הוא זה שיזם את השינוי המבני, ותמוה להאשימו"
האוצר נסוג בו מכוונתו להקפיא את העבודות על מסילות הרכבת עכו-כרמיאל ורכבת העמק, ובמקומה יידחה ביצועם של מספר פרוייקטים קטנים יחסית של הרחבות כבישים קיימים
האוצר עוצר מיזמי תחבורה שהשר מאמין בהם, למרות שאינם כלכליים
(עדכון) - שר התחבורה כינס הבוקר מפגש עיתונאים על רקע תוכנית הקיצוצים של האוצר ■ כץ הודיע שביקש להיפגש עם ראש הממשלה ויפנה למבקר המדינה בכדי לבדוק כיצד ירדו לטמיון מיליארדי השקלים שהושקעו בפרוייקטים השונים
אזרחי ישראל היו הכי מרוצים ב-2012 מצה"ל ומדואר ישראל ■ חלה הרעה בתדמית של הביטוח הלאומי, חברת החשמל, קופות-החולים ומשרדי הממשלה
בהתאם לממצאי החקירה הפסיקה רכבת ישראל את התקשרותה עם חברת הניקיון ש.ניר ושוקלת בנקיטת צעדים משפטיים כנגדה
כשנאמר לרה"מ שקיצור משך הנסיעה לשעתיים יוביל להתייקרות הפרויקט ל-30 מיליארד שקל, הוא ענה: "כשיגיע ל-100 מיליארד - תגידו לי" ■ השאלה הגדולה: למה המדינה צריכה לממן גם רכבת מהירה וגם נמל תעופה חדש שיתחרה בה?
כשהמצרים יורידו תעריפים בסואץ, יתמוטט המודל של הרכבת לאילת
הרכבת מסכמת את 2012: גידול של 16% בסך ההכנסות, 40 מיליון נוסעים בשנה (עלייה של 12%), השקעה של כ-3.3 מיליארד שקל בפיתוח (גידול של 11%), ו"שינויים בתרבות הניהולית"
בצלאל סמוטריץ'פרויקט המטרו של גוש דןמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנתיבי איילוןנת"עתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה