שביתת נהגי הרכבת: 12 מתוך 17 הנהגים שנמצאו כשירים לחזור לעבודה סירבו לעשות זאת ■ בעקבות סירובם, הנהלת רכבת ישראל הגישה לבית הדין בקשה לביזיון בית המשפט ■ למרות חסרונם לא נרשמו שיבושים בתנועת הרכבות
נתניהו יוצא לפגרה כשלפיד מתדרדר בידו האחת וחידוש המו"מ בידו השנייה
(עדכון) - ביה"ד לעבודה: אישור מחלה לנהגי הרכבת – רק ע"י רופא מטעם ההנהלה ■ נהגי הרכבת: "אנחנו מותשים" ■ צפו בשינויים בלו"ז הרכבות
עובדי הרכבת קיבלו 25% תוספת שכר, 40 אלף שקל מענק, 10 מיליון שקל תקציב רווחה והגנה מפיטורים עד 2030 ■ עכשיו הנהגים שובתים, למרות שהתחייבו ל"שקט תעשייתי" למשך 3.5 שנים
נהגי הרכבת מנסים להסביר את העומס הבלתי אפשרי בעבודה, לטענתם, שהביא ל"מחלה" שתקפה רבים מהם ומאיימת להשבית כ-80 נסיעות היום ■ "אנחנו בקריסת מערכות", אומר אחד ■ "סידורי העבודה - זה פשוט נורא", אומר אחר
41 נהגי קטרים ברכבת "חלו" במפתיע ■ הנהלת הרכבת גינתה את המהלך ושלחה רופאים לבתיהם ■ אם השביתה תימשך, צפויים שיבושים נוספים בתנועת הרכבות
ישראל כץ כתב סטטוס בפייסבוק בו הוא מגנה את יו"ר ההסתדרות: חתמת על שקט תעשייתי ברכבת. עכשיו, כשנהגי הקטרים נוקטים בעיצומים במסווה של 'מחלה מסתורית', לא שומעים אותך"
גורם המקורב לחקירת המשטרה: "תעשייה של מירמה וזיוף תלושי שכר של עובדי רכבת לצורך קבלת הלוואות בבנקים; מה שמדאיג זה הקלות בה אפשר לזייף תלושי שכר של עובדי רכבת ולעקוץ את הבנקים"
השופטת בדימוס בלנש קיי: וייס מציג עצמו כיו"ר הרכבת למרות שמועמדותו לתפקיד נפסלה
הסיפור של גילה אדרעי - נקמה, עדתיות ושוביניזם של הרכבת
השופט אסף הראל הטיל על הנהלת הרכבת תשלום שכר טרחה בסך 2,000 שקל לטובת אדרעי, והזכיר להנהלה כי היא רשאית לערער על החלטתו בפני בית הדין הארצי לעבודה בתוך 15 ימים
למרות הפרסום מראש, נוסעים רבים הופתעו כשהגיעו לתחנות הרכבת בין הרצליה לבנימינה וגילו שהקו המרכזי נסגר ל-4 ימים בשל עבודות ■ אגד מתגברת אוטובוסים
במהלך המבצע תהיינה סגורות תחנות הנוסעים הבאות: בית יהושע, נתניה, חדרה-מערב וקיסריה-פרדס חנה ■ קטע המסילה בין בנימינה והרצליה יהיה סגור לתנועת רכבות
נהגי רכבות הנוסעים אינם מאפשרים יציאה של הרכבות ממוסכי החברה בזמן ואינם דואגים למילוי דלק בקטרים, מהלך שמביא לעיכובים בלוחות הזמנים, ביטולי רכבות ופגיעה בשירות לנוסעים
מחכים לרכבת? בינתיים אפשר לעקוף את הפקקים בתשתית הקיימת
זאת לאחר שברעם פרסום מקורי הודיעה כי לא תמשיך לנהל את הפרסום ברכבת ישראל, ולאחר שני תהליכי "קול קורא" נוספים שפרסמה הרכבת
פרויקט המטרו של גוש דןמטרומיכאל מייקסנרמירי רגבמשה שמעונימשרד האוצרמשרד התחבורהרשות החברות הממשלתיותתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה