עובדי הרכבת ממשיכים במחאה על צעדי ההנהלה ■ הנהלת הרכבת: "אנו בטוחים כי ראשי ההסתדרות יפעלו לעצור את מפגן הבריונות"
(עדכון) - לא עומדים בעומס - או מנצלים הזדמנות לתוספות? במסגרת העיצומים - "ללא פגיעה בנוסעים" - מכונאים וחשמלאים לא ילוו את הרכבות
נראה כי היחסים בין משרדי הפרסום ראובני-פרידן ורכבת ישראל עלו על שרטון ■ בקרוב תפרסם הרכבת מכרז פרסום חדש
ממוצאי שבת ה-14 ביוני תגדיל רכבת ישראל ב-12% את מספר הרכבות הפעילות ■ לצפייה בלו"ז החדש - לחצו כאן
"אני פה כדי להוכיח ששווה לנסוע ברכבת במקום ברכב פרטי" ■ "הפעלנו משרד חקירות נגד ועד העובדים כדי למנוע את השיבוש בפעולת הנוסעים במסגרת עיצומי העובדים" ■ "הייתי ממשיך בצעדים כאלה, המנהלים ברכבת ישראל לא מפחדים"
נסיעה חינם הייתה ועודנה הפנטזיה של עובדי הרכבת בכל מאבק ארגוני
על-פי הערכות, האופציה להארכת ההתקשרות עם משרד הפרסום ראובני-פרידן לא תמומש, וזאת בשל משבר ביחסים בין הצדדים
הפסדי החברות הממשלתיות זינקו ב-2013 פי 8, אך עלות ההעסקה של עובד בחברה ממשלתית היא פי 2.2 משאר העובדים במשק
ועדת הכספים אישרה תוספת תקציבית לרכבת ישראל ■ מנכ"ל משרד התחבורה ומנכ"ל הרכבת טענו בישיבה כי חל שינוי מגמה חיובי ברכבת ישראל, החל מצמצום חברי ההנהלה, שיפור השירות לאזרח ושיפור ניכר ברמת הדיוק
17% נסעו יותר ברכבת במארס - 4.2 מיליון נוסעים ■ בגט טקסי ישראל רשומים כיום 3,500 נהגים בקירוב, כמעט חמישית מכל המוניות רשומות בישראל, והחברה שואפת להשתלט על כל שוק התחבורה הציבורית האישי
המנהרות, באורך 4.6 ק"מ, נכרו על ידי שותפות של דניה סיבוס וחברת התשתיות הסינית CCECC שחפרה גם את מנהרות הכרמל ■ ההיקף הכספי של עבודות הכרייה נאמד ב-700 מיליון שקל
הרכבת החשמלית תאפשר יכולות משופרות בתחום המהירות, קיבולת המושבים ובטיחות הנסיעה
מדד התחבורה: כמה נסעו ברכבת, כמה באיילון, כמה לקחו גטקסי
אנשי השנה בנדל"ן 2014 ■ בזמן שהממשלה מדברת הרבה ועושה מעט, רכבת ישראל הופכת מקום כמו קרית גת לשכונה קורצת במרחק חצי שעה מת"א וגם חתמה על הסכם ענק מול המדינה, להקמת 7 מיליון מ"ר בשטחי התחנות
הסכם הענק של הרכבת לגבי אדמותיה צריך להתחשב גם בנוסעים
בצלאל סמוטריץ'פרויקט המטרו של גוש דןמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנתיבי איילוןנת"עתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה