האוצר עוצר מיזמי תחבורה שהשר מאמין בהם, למרות שאינם כלכליים
(עדכון) - שר התחבורה כינס הבוקר מפגש עיתונאים על רקע תוכנית הקיצוצים של האוצר ■ כץ הודיע שביקש להיפגש עם ראש הממשלה ויפנה למבקר המדינה בכדי לבדוק כיצד ירדו לטמיון מיליארדי השקלים שהושקעו בפרוייקטים השונים
אזרחי ישראל היו הכי מרוצים ב-2012 מצה"ל ומדואר ישראל ■ חלה הרעה בתדמית של הביטוח הלאומי, חברת החשמל, קופות-החולים ומשרדי הממשלה
בהתאם לממצאי החקירה הפסיקה רכבת ישראל את התקשרותה עם חברת הניקיון ש.ניר ושוקלת בנקיטת צעדים משפטיים כנגדה
כשנאמר לרה"מ שקיצור משך הנסיעה לשעתיים יוביל להתייקרות הפרויקט ל-30 מיליארד שקל, הוא ענה: "כשיגיע ל-100 מיליארד - תגידו לי" ■ השאלה הגדולה: למה המדינה צריכה לממן גם רכבת מהירה וגם נמל תעופה חדש שיתחרה בה?
כשהמצרים יורידו תעריפים בסואץ, יתמוטט המודל של הרכבת לאילת
הרכבת מסכמת את 2012: גידול של 16% בסך ההכנסות, 40 מיליון נוסעים בשנה (עלייה של 12%), השקעה של כ-3.3 מיליארד שקל בפיתוח (גידול של 11%), ו"שינויים בתרבות הניהולית"
עיכובים קלים בקו החוף לכיוון צפון ודרום לאחר שהלילה ב-3:00 גבר התאבד סמוך לקיבוץ החותרים ■ צוותי ההצלה וזק"א התעכבו בסיום העבודה בשל החשיכה
תנאי המכרז החדשים שפרסמה הרכבת הוקלו משמעותית לעומת המכרז הקודם שנערך לפני שנתיים, שבו זכתה חברת ברעם פרסום מקורי
בסה"כ עלה מספר המשתמשים ברכבת ב-22% בחודש החולף, בהשוואה לדצמבר 2011 ■ בקו נתניה-ת"א נרשם גידול של 29% ובקו חיפה-ת"א גידול של 16%
מצלמת נתיבי איילון תיעדה מול תחנת עזריאלי רכבת שעושה את דרכה בין המים הגועשים באיילון ■ קו נתניה-רחובות בוטל ואין תנועה בין תחנת ת"א ההגנה לת"א מרכז
(עדכון) - ארקיע מעתיקה טיסות משדה דב לנתב"ג ■ שבעה בני אדם שנלכדו בהצפות באזור תחנת הרכבת בהרצליה חולצו על ידי צוותי הכבאות המקומיים ■ תחנות הרכבת בהרצליה ובבאר יעקב הוצפו ונסגרו
נוסעים שיגיעו לתחנת וולפסון של הרכבת עלולים להיתקל בשער נעול גם בשעות הפעילות ■ דוברת הרכבת: "זה קורה רק בתחנות הקטנות, שבהן ישנו רק מאבטח אחד"
ההשקעה תתקיים במכרז ל-12 קטרים ו-162 קרונות יד שנייה
זאת אחרי שנתיים בלבד ■ עפ"י החוזה, החברה יכולה הייתה להחזיק בזיכיון הפרסום ברכבת עד 10 שנים ■ ברכבת שוקלים אם לצאת למכרז חדש
מסילת הרכבת מת"א הגיעה למרחק של 400 מטרים משדרות ■ באוצר מתנגדים באופן מסורתי לרכבות פריפריאליות במקומות שבהם ממילא לא קיימים גודשי תנועה ■ מבחינת האוצר, נסיעה של שעה משדרות לת"א היא זמן סביר
דירקטוריוןמטרומיכאל מייקסנרמירי רגבמשה שמעונימשרד האוצרמשרד התחבורהרשות החברות הממשלתיותתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה