17% נסעו יותר ברכבת במארס - 4.2 מיליון נוסעים ■ בגט טקסי ישראל רשומים כיום 3,500 נהגים בקירוב, כמעט חמישית מכל המוניות רשומות בישראל, והחברה שואפת להשתלט על כל שוק התחבורה הציבורית האישי
המנהרות, באורך 4.6 ק"מ, נכרו על ידי שותפות של דניה סיבוס וחברת התשתיות הסינית CCECC שחפרה גם את מנהרות הכרמל ■ ההיקף הכספי של עבודות הכרייה נאמד ב-700 מיליון שקל
הרכבת החשמלית תאפשר יכולות משופרות בתחום המהירות, קיבולת המושבים ובטיחות הנסיעה
מדד התחבורה: כמה נסעו ברכבת, כמה באיילון, כמה לקחו גטקסי
אנשי השנה בנדל"ן 2014 ■ בזמן שהממשלה מדברת הרבה ועושה מעט, רכבת ישראל הופכת מקום כמו קרית גת לשכונה קורצת במרחק חצי שעה מת"א וגם חתמה על הסכם ענק מול המדינה, להקמת 7 מיליון מ"ר בשטחי התחנות
הסכם הענק של הרכבת לגבי אדמותיה צריך להתחשב גם בנוסעים
יצחק קויפמן קיבל את נציגות חברת CNR בישראל ■ בין היתר מתמודדת החברה על אספקת 70 קטרים במיליארד שקל לרכבת ישראל ■ מקויפמן נמסר כי הוא "הפסיק כל פעילות פוליטית לפני חמש שנים"
על-פי ההסכם, רכבת ישראל תורשה לפתח מסחר, תעסוקה ואף מגורים בהיקפים שונים, בהתאם לגודל התחנות
בעוד שהשימוש באמצעי התחבורה האחרים עלה וירד במשך שבעת החודשים שבהם אנו אוספים את הנתונים, נתוני החונים ונוסעים בשאטל רשמו עלייה לאורך כל התקופה
עיקר הגידול מיוחס לפתיחת קווים חדשים כמו הקו לראשל"צ מערב והכפלת מסילת הרכבת לבאר שבע וקליטת קרונות וקטרים נוספים
נסיעת הרכבת הפרברית האחרונה מת"א לדרום אמש נגמרה בתקרית לא נעימה: לטענת נוסעים, חלק מהדלתות לא נפתחו בתחנת רחובות, והם פספסו את התחנה ■ הנוסעים דרשו פיתרון תחבורתי בשל השעה המאוחרת וחסמו את הדלתות
גורלם של מיליוני מ"ר ברחבי הארץ ייקבע בעסקת נדל"ן מהגדולות בתולדות המדינה ■ שר התחבורה: "ההסכם לא נועד רק לרכבת, הפיתוח ישתמש בכוח אדם מקומי ויתמרץ עסקים מקומיים ולא רק רשתות ותאגידים גלובליים"
בדוברות הרכבת מיהרו להסביר כי לא מדובר בתקלה עקב הגשם, אלא ב"תקלה טכנית שגרתית" המתרחשת מדי פעם בקו לירושלים
בעקבות פניית "גלובס" אוחדו הישיבות ל"ישיבת מליאה ארוכה" ■ התשלום לדח"צ: 1,500 שקל לישיבה
דירקטוריוןמטרומיכאל מייקסנרמירי רגבמשה שמעונימשרד האוצרמשרד התחבורהרשות החברות הממשלתיותתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה