המטוס המוסב עומד בכל הדרישות והתקנים המחמירים של רשויות התעופה האזרחיות, האמריקאית והישראלית, ונחשב חסכוני לתפעול ■ המטוס המוסב שייך לחברת EuroAtlantic מפורטוגל
כך מאיים וועד עובדי רשות שדות התעופה שכינס בצהריים אסיפות מחאה בנושא ■ יו"ר הוועד, פנחס עידן: "אנחנו לא מוכנים לקבל את הכפשת הפקחים. הם עשו את כל מה שהיו צריכים לעשות"
השימוע נערך במסגרת הנחיית בג"ץ למדינה לסיים את עבודת המטה בנושא, לאחר שארקיע וישראייר עתרו נגד ההחלטה לאפשר לאל-על להפעיל טיסות לאילת
הכוונה היא למספר הטיסות הסדירות לישראל וממנה של חברות התעופה הזרות ■ אחד הגורמים לגידול הצפוי הוא האישורים שניתנו ל-6 חברות תעופה זרות שלא הפעילו עד כה טיסות סדירות לארץ
קייב הפכה בשנים האחרונות ליעד פופולרי, בין היתר בשל קרבתה לאומן, מקום קברו של רבי נחמן מברדסלב וקברי צדיקים אחרים, אותם פוקדים מדי שנה אלפי חסידים ומאמינים
ממליצה לשר התחבורה שלא לאשר לאל-על לטוס יותר מפעמיים ביום בקו נתב"ג-אילת - ורק 5 ימים בשבוע ■ בנוסף מומלץ כי אל-על לא תורשה לקבל כאמצעי תשלום עבור טיסה לאילת נקודות של מועדון הנוסע המתמיד
כזכור, ארקיע וישראייר עתרו לבג"ץ לאחר ששר התחבורה ישראל כץ התיר לאל-על להפעיל טיסות מנתב"ג לאילת
עתרה לבג"ץ נגד החלטת שר התחבורה ישראל כץ להתיר לאל-על להפעיל טיסות מנתב"ג לאילת ■ עתירתה של ארקיע מצטרפת לעתירה שהגישה שלשום ישראייר נגד אותה החלטה
לדברי ישראייר, הסוגיה של הוספת מוביל נקוב לאילת לא נבחנה בצורה יסודית ועל-פי הנדרש בחוק, ועל כן החלטתו של שר התחבורה ישראל כץ פסולה
כזכור, לאחרונה הודיע שר התחבורה ישראל כץ כי אל-על תקבל אישור להפעלת קו טיסות פנים-ארצי נתב"ג-אילת ■ למרות שהקו טרם נחנך רשמית, אל-על הזמינה מחר את כלי התקשורת להצטרף לטיסה
שר התחבורה ישראל כץ: "מינוי אל-על כמוביל נקוב שלישי לאילת יביא לירידה במחירי הטיסה ויסייע לממש את פוטנציאל הביקוש בקו" ■ עו"ד דרור שטרום: ההחלטה אינה חוקית ■ ארקיע וישראייר: נפנה למבקר המדינה
(עדכון) - רש"ת תובעת מעיריית הרצליה לאפשר לה לגזום עצים באזור שדה-התעופה ■ ה-FAA הוריד בסוף 2008 את דירוג בטיחות הטיסה של ישראל מקטגוריה 1 לקטגוריה 2 על רקע ליקויים בטיחותיים
אל-על טענה בעתירתה כי אין להגדיל את תדירות הטיסות של bmi בקו מלונדון לת"א מבלי שיוסדרו תחילה אישורי הנחיתה וההמראה של אל-על בהית'רו ■ בדיון שנערך היום הצהירה המדינה כי תנסה לסייע לאל-על בפתרון הבעיה
אל-על לא תוכל להפעיל טיסות פנים-ארציות משדה-דב ומנתב"ג לאילת הנימוק: אין כרגע מקום למנות מובילים נוספים בתעופה הפנים-ארצית
טוענת כי לרשויות התעופה בישראל אסור לאשר לחברת BMI להגדיל את תדירות הטיסות בקו מבלי שיוסדרו תחילה אישורי הנחיתה וההמראה בשדה-התעופה הית'רו בלונדון, כמתחייב מהסכמי התעופה בין ישראל לבריטניה
ארקיעבדיקת קורונהחברות תעופהטיסותכרטיסי טיסהנגיף הקורונהנתב"געמק יזרעאלרשות שדות התעופהשדה תעופה