מחקר שהתפרסם לאחרונה באתר MarketWatch מצא כי 40% מהמעסיקים בעולם השתמשו בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות על מנת לאתר פרטים על מועמדים פוטנציאליים
מארק צוקרברג, מייסד פייסבוק: "קיבלנו תגובות הנוגעות לשינויים ולמשמעויות שנובעות מהם. על בסיס המשובים הללו החלטנו לחזור לתנאי השימוש הקודמים שלנו, בזמן שנפתור את הסוגיות שאנשים העלו"
הרעיון הוא לרכז את כל הקישורים של הלקוח, כמו פליקר, פייסבוק, או מייספייס ולנהל אותם מהמכשיר הסלולרי
לכשיתגלה אצלנו הח"כ שאמנם לא היה גנרל בצבא אבל יש לו המון חברים בפייסבוק...
מייספייס שילשה את מספר החברים בה בשנה האחרונה LinkedIn היכתה את התחזיות שלה עצמה והגדילה את מספר החברים בה ב-25% יותר מהצפוי ברבעון האחרון של 2008
וגם: מתקשים לעדכן את כל הרשתות החברתיות בהן אתם רשומים, להעלות את כל התמונות שברשותכם ולהעלות פוסט חדש לבלוג שלכם? Pixelpipe מתיימר להקל במקצת על התסכול
וגם: בעזרת Whopper Sacrifice אתם יכולים לראות מי מבין החברים שלהם הוא חבר אמיתי, ומי יהיה מוכן להיפטר מכם תמורת נזיד עדשים
זאת במסגרת שיתוף-פעולה עם חברת סיסקו במסגרתה המוזיקאים הראשונים שיזכו לשילוב של הפלטפורמה באתר הבית שלהם יהיו הראפר שון פול והזמרת לורה איזיבור
אם קצב הגידול הנוכחי יימשך, עד סוף 2009 יהיו בפייסבוק קרוב ל-400 מיליון משתמשים
[חמ"ל גלובס למבצע "עופרת יצוקה"] הקונסוליה הישראלית בניו-יורק תערוך היום מסיבת עיתונאים בטוויטר במטרה לספק תשובות לכל השאלות שיעלו המשתמשים ולהציג לגולשי האינטרנט בעולם גם את הצד הישראלי
כך עולה מסקירה של חברת המחקר eMarketer על פי הערכות, ב-2008 יוציאו חברות בארה"ב 1.2 מיליארד דולר על פרסום ברשתות חברתיות, סכום שמשקף ירידה של 14% מהתחזית הקודמת
הודעת החברה על מינוי הופמן לתפקיד המנכ"ל, הפתיעה רבים לאור העובדה ש-LinkedIn נהנתה מהצלחה רבה מאז גיוס דן ניי למנכ"ל החברה בפברואר 2007
אלי סוויד, מנכ"ל החברה: "השוק מבין שחייבים ליצור מודל הכנסות יציב יותר עבור רשתות חברתיות, ואנחנו מציעים את הנוסחה הנכונה"
ניקלס סאואנדר, סגן נשיא נוקיה לשירותים ותוכנה: "מטרתנו היא לשנות את הדרך שבה אנו צורכים אינטרנט - ע"י כך שכל אחד יהיה מחובר כל הזמן ולכל דבר באמצעות מכשיר הסלולר, שיהפוך להיות העוזר האישי"
באמצעות תקשורת ישירה עם מעריצים באינטרנט, סלבריטאים רבים משנים את הכללים המסורתיים לטיפול באירועים אישיים שלהם, כולל טיפול בשערוריות שטופלו עד כה ע"י יחצ"נים מקצועיים
ויקיפדיה, Flickr, YouTube ו-SlideShare, הם האתרים המובילים לפרסום מידע עסקי
אילון מאסקאפליקציותארה"בבייטדאנסדונלד טראמפטוויטרטיקטוקיחסי סין-ארה"בסיןפייסבוק