הפריחה היצירתית בתחום טכנולוגיות האוטו-טק הישראליות ממשיכה להיות מוקד העניין של משקיעים גלובליים עם אינטרסים שונים, אבל לא רק
ניתוח הנתונים מדגיש את השליטה הקוריאנית, אך גם מגלה שהשוק כולו הולך אחורה ■ האטה נקודתית או שינוי כיוון? ■ ומה עשה סגן יו"ר יונדאי מוטורס בישראל?
מדובר בירידה של 15% לעומת אשתקד ■ מלבד חג הפסח שהאט את הפעילות במשק, בענף מעריכים כי ההאטה נובעת מהגודש בשוק המשומשות
מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עולה כי בשנה שעברה נעו בכבישי ישראל למעלה מ-3.2 מיליון כלי רכב ■ שליש מכלי הרכב שנמכרו בישראל הם מתוצרת יפנית
מי במקום הראשון בדירוג רכישות חברות הליסינג? מי צפויה לעשות צעד שיווקי אסטרטגי של ריכוז כל אולמות התצוגה של מותגי הרכב שהיא מייבאת? ועוד פרטים חבויים ומעניינים
המשקל הגדל והולך של רכבי ה"אפס קילומטרים" בשוק הרכב הישראלי
את מסירות כלי הרכב ברבעון הראשון של 2017 הובילו יונדאי וקיה ■ פתיחה חזקה מאד גם לדגמים ההיברידיים החדשים שנחתו בארץ לאחרונה
עסקת מובילאיי כמשל: תפקיד המפתח של היבואנים במהפכת האוטו-טק
לפי נתונים שפרסם בנק ישראל בשבוע שעבר, 30% מרכישות הרכב החדש מבוצעות באשראי - אבל יש מי שטוענים שזה רק קצה הקרחון
מס הרכב הוא המס של מעמד הביניים - אבל דווקא אותו אין כוונה להפחית
הכלכלן הראשי באוצר: ענף יבוא הרכב הוא מהרווחיים בענף המסחר - יש מקום לתחרות ■ בהשוואה לשנים 2003-2006 מדובר בגידול ריאלי של 72% ברווחי יבואניות הרכב
בעקבות זאת תתאפשר כנראה הגדלת רכיב המשכנתא מהשווי הכולל של הדירה מעבר לרף שקבע המפקח על הבנקים ■ מה הריבית על הלוואות?
נתוני ינואר-פברואר מצביעים על עלייה דו-ספרתית במכירות ועל יותר מ-70 אלף מסירות, אבל בשטח התמונה מורכבת יותר ■ כמה כלי רכב עלו בפועל על הכביש?
המדינה נוהגת בענף הרכב כמו שיכור הצמוד לבקבוקו
מדוע התחזקות השקל לא השפיעה על מחירי הרכב הרשמיים, כיצד קרה שמקבלי הרכב הצמוד מסבסדים את הרוכשים הפרטיים, ואיך כל זה משפיע על נתוני הצמיחה במשק?
המומלצותהשבוע בענף הרכביבוא רכבכלי רכבמיסוי רכבמכונית חשמליתמלחמת סחרמס קנייהרכב חדשרכב סיני