בעוד העולם ממשיך להתקדם בנחישות לעבר החזון של תחבורה חכמה, נקייה ואוטונומית - דווקא בישראל, שנחשבת לערש הטכנולוגיה של האוטו-טק, העניינים זזים בעצלתיים
נתוני בנק ישראל מצביעים על האטה בקצב צמיחת האשראי לרכישת רכב, זאת בעקבות הנחיות הממונה על הבנקים בשנה שעברה • לנתוני הריבית הממוצעת על הלוואות בבנקים
עפ"י הצעת חוק חדשה, יתאפשר לייבא עד 4 מוצרים במשלוח בודד במקום 4 מוצרים בשנה ■ יבואני חלפים: מדובר בהתרת יבוא מסחרי במסווה של יבוא אישי
הצונאמי הרגולטורי באירופה יגיע בקרוב גם אלינו ■ איך תשפיע מצוקת היצרנים על המחירים בשוק המוסדי והפרטי, מה יקרה לרכבי הפלאג-אין, ולמה ישראל לא ממהרת לשום מקום?
בענף הרכב מעריכים כי השוק אמנם מתקרר, אבל עיקר הירידה נובעת מתקלה במחשבי רשות המסים בינואר
דוח חדש שהוגש לוועדת הכלכלה: ההשקעה בפיתוח תחבורה ציבורית עומדת על 50% מהנדרש ■ הנזק בעקבות הגודש בכבישים יכפיל עצמו עד 2040
המחירונים לא רלוונטיים, המדינה מעודדת את בועת האשראי בשוק הרכב, ואיך תראה התעשייה בעתיד? ■ המייסד והבעלים של "קל אוטו", שמוליק קליין, בראיון מפתיע רגע לפני ההנפקה
נתוני המכירות נמוכים מינואר אשתקד, אך עדיין גבוהים מהציפיות ■ מקורות בענף: הממשלה איבדה שליטה על הגודש בכבישים
בועת אשראי חדשה: בהיעדר אפיקי השקעה אטרקטיביים לעודפי הנזילות, גילו המלווים את האפיק האטרקטיבי והבטוח יחסית של מימון כמעט מלא לרכב חדש ■ פרויקט מיוחד: עשור לריבית האפסית
ועידת Cars 2018, הוועידה השנתית לענף הרכב והתחבורה בישראל של איגוד לשכות המסחר בשיתוף "גלובס", התקיימה בסוף השבוע האחרון במלון מלכת שבא באילת ■ למרות מזג-האוויר הסוער, האירועים נערכו כמתוכנן
מנכ"ל החברה בכנס CARS 2018 באילת: פוינטר מפתחת פתרונות לניתוח ומסחור נתונים ממערכות מקושרות וחיישנים לרכב חכם
ועדיין, מעל 280 אלף כלי רכב חדשים, עלו בשנה שעברה על הכבישים הצפופים של ישראל
שיווק הרכב בישראל עדיין נאמן לקונספט של אולמות תצוגה מושקעים, אבל העלייה המואצת בכוחם של "מתווכי" רכבי ה-0 קילומטר והשיווק המקוון מציבים לענף אתגרים ■ גלגל חמישי
האתגר מיועד לסטודנטים מכל המוסדות אקדמיים בארץ, והוא יתקיים למשך חודש ■ הרעיון הזוכה יוצג בפני צוות בינלאומי בכיר של מרצדס בנץ
הרשות רומזת בדוח להחמרה משמעותית בדרישות הפליטה לקראת 2019 ולביטול הטבות המס על אבזור בטיחותי לא מקורי, כולל מובילאיי, בתוך כשנתיים
בשנה הבאה יתמודדו השחקנים בשוק הרכב עם גישה אקטיביסטית יותר של הרגולטור ביחס למיסוי הרכב, עלייה בפרופיל הציבורי של שוק ה"אפס קילומטרים" ושינויים מואצים בטעמי הלקוחות ■ ניתוח
המומלצותהשבוע בענף הרכביבוא רכבכלי רכבמיסוי רכבמכונית חשמליתמלחמת סחרמס קנייהרכב חדשרכב סיני