הסטודנטים קיימו משמרות מחאה בסופרמרקטים: "אם לא יהיה שינוי במדיניות של תנובה, נמשיך בחרם" ■ קוראים לציבור "לא להתפתות למבצעים, להתאזר בסבלנות ולא לקנות תנובה!"
מכירות תנובה ירדו אתמול ב-5%, לעומת ירידה של 8% ביומיים שלפני כן ■ תנובה הרחיבה את המבצעים ומצליחה לבלום מעט את החרם ■ הסטודנטים נערכים להחרפת המחאה מחר
מילקי, שנחשב למוצג בלתי מנוצח ומוכר בכ-220 מיליון שקל בשנה, סופג כעת את הזעם על הזינוק במחירו ■ מתחילת השנה עלה מחיר המילקי ב-10%; תוך 4 שנים הוא זינק בכ-40%
תנובה הכריזה על מבצעים כדי לפגוע בחרם - אך הצרכנים לא מתפתים ■ מנתוני רשתות השיווק עולה כי מכירות תנובה החלו להיפגע ■ במקביל נרשמה עלייה במכירות שטראוס וטרה
אפקט המחאה נגמר? לפי נתוני סטורנקסט, בחודש יולי נרשמה ירידה במכירות מוצרי החלב, אך בחודש אוגוסט הפגיעה כבר כמעט שלא הורגשה, אף שרוב המחירים עלו
גיאוקרטוגרפיה: רשתות השיווק מעלות ווליום לקראת החג ■ הפרסומת להוט - המושקעת ביותר
לטענת התובע, תנובה ושטראוס היו צד להסדר כובל אסור והתנהלו באופן שהגביל את התחרות בשוק מוצרי החלב הישראלי
בין הפריטים במבצע לחגים: רביעיית מילקי ב-10 שקלים, שתי יחידות קוטג' ב-10 שקלים ■ גם בעיצומו של חרם הקוטג' המתינה שטראוס עד שתנובה תוריד מחירים - ורק אז יישרה קו
גיאוקרטוגרפיה: הצעירים וגילאי הביניים גילו אהדה לפרסומת של מילקי עם אקי אבני וסנדי בר, ואילו מבוגרים מעל גיל 55 העדיפו את הפרסומת של ביטוח ישיר בכיכובה של רוני דלומי
רוב הצרכנים לא קונים את המבצע של שתי המחלבות ומגיבים בפייסבוק: "עוד שבוע האריזות יתכווצו חזרה" ■ "תגדילו את האריזות ב-75% ונקנה" ■ "תנובה, גזלתם בית ישראלי"
בימים שבהם ההמונים דורשים לצדק חברתי, מצאו כמה חברות מסחריות פתרון יצירתי ■ רוב הצרכנים לא מבחינים בשינוי הגודל - ומשלמים תוספת של עשרות אחוזים ■ בדיקת "גלובס"
מינוי דירקטורים נעשה בדירוג לתקופה של 3 שנים, כדי למנוע השתלטות עוינת חברת הייעוץ המליצה לאשר מינוי עדי שטראוס למשך שנה
הרווח הנקי של שטראוס צנח ברבעון ב-50% ל-26 מיליון שקל ■ המכירות ברבעון עלו בכ-16% לרמה של 1.8 מיליארד שקל ■ המנכ"ל גדי לסין: "אנו רגישים למחאה וקשובים לצרכנים"
בשטראוס גילו בתדהמה כי הקלקה של 10 פעמים על אחת הדמויות בקמפיין האינטרנט למשקה הבוקר של דנונה גורמת לכך שהדמות מרימה את החולצה וחושפת את החזה שלה
בזמן שהעולם הדתי מתאבל על בתי המקדש, נעשים לא מעט שינויים בהרגלי הצריכה
בחלק מהמקרים מדובר בהנחה של כ-40% ■ תנובה: "חלק מהמבצעים הן ביוזמת הרשתות" ■ יצרן מזון גדול: "חודש יולי לא היה מזהיר" ■ מנהל סניף ברשת שיווק: "הצרכן היום קפדן ודרשן"
אסםדוחות כספייםהעלאת מחיריםאירועים ומינוייםחברות מזוןיוניליווריוקר המחיהסברהעופרה שטראוסשי באב"ד