המכירות ברבעון הראשון צמחו ב-11.5% והסתכמו בכ-1.7 מיליארד שקל ■ הצמיחה האורגנית בנטרול השפעת השינוי בשערי החליפין הסתכמה ב-2.9%
"להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות, קמפיין "הבורר" של HOT והבתים של תנובה מובילים את הימורי המפרסמים לטקס קקטוס הזהב 2010 ■ מי ייקח את הגרנד קקטוס? סמנכ"לים ומנכ"לים מפרגנים לקולגות
HOT ממשיכה את סדרת הקמפיינים בכיכובם של אנשי "הבורר" ומובילה את טבלת המותגים המושקעים השבועית
ב-4 החודשים הראשונים השנה תנובה מאבדת נתחי שוק גם בגבינה לבנה, בקוטג' ובחלב, לטובת שטראוס וטרה
גיאוקרטוגרפיה: הקרב על שבועות מציב בראש הדירוג את דוד וגוליית של ענף החלב ■ הבתים הקריאטיביים של תנובה עדיין הזכורים ביותר, אבל מנשה נוי והשיר "ארץ זבת חלב וחלב" של טרה הם האהובים ביותר
מעולם לא היתה עדנה כזו לצרכנים בשוק החלב: מבצעים, מבצעים ועוד פעם מבצעי מחיר אגרסיביים, עשרות מיליוני שקלים לפרסום ומתחרה קטן אחד (טרה) שגרם לסחרור חסר תקדים ■ מי ימצמץ ראשון?
יו"ר קבוצת שטראוס: "כאשר קושרים את שכר המנהל לשכר המינימום בארגון, שמים את כל הנושא הטעון של פער בין עניים לעשירים על שכר המנהלים, וזה בפירוש לא הוגן ולא נכון" ■ "הילדים שלי לומדים מגיל 4-5 מה המשמעות של להיות בעל מניות"
שטראוס השיקה לאחרונה את אפליקציית iShavuot - במסגרתה ניתן להוריד מתכונים מיוחדים לשבועות, לקבל טיפים לעיצוב השולחן לחג ועוד
מצטרפת לעליות מחירים של מוצרי חברות אחרות בתחום ■ בין המוצרים שיתייקרו - גבינה צהובה, קוטג', מעדני טום וג'רי, יוגורט מולר ועוד
ערוץ 10 השקיע 1.5 מיליון שקל במכירת משקפי תלת-מימד לציבור במחיר סמלי
זאת עקב הסכם בין תנובה לרבוע כחול, לפיו מדפי החלב יסודרו לפי ספקים ולא לפי קטגוריות ■ בחצי מהסניפים תהיה תנובה הספק הראשון על המקרר בכיוון תנועת הצרכן, ובחצי השני תהיה זו שטראוס ■ טרה צפויה להיפגע
תנובה, שטראוס וטרה חושפות את האסטרטגיה שלהן לקראת שבועות ■ בתקופת החג מכר מוצרי החלב רושם עלייה כוללת של קרוב ל-50%
מחצית מהבשר בארץ מקורו ביבוא מארגנטינה, שעצרה את היצוא ■ מתחילת השנה ירדו מחירי האורז, הקמח, הסוכר, התירס והטחינה - והם לא צפויים להתייקר
עד כה החזיקה יוניליוור העולמית ב-51% מגלידת שטראוס, ועם השלמת העסקה היא תחזיק ב-90% מהמניות
עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום, קטגוריות הביגוד והדיור רשמו את הצמיחה המשמעותית בהיקפן - 103% ו-200% בהתאמה ■ המפרסמת הגדולה היא סופר-פארם עם הוצאה של כ-26.5 מיליון שקל
סטורנקסט: למרות המבצעים, תנובה מאבדת נתחי שוק לטובת שטראוס ■ טרה שומרת על נתחי השוק שכבשה
אסםדוחות כספייםהעלאת מחיריםאירועים ומינוייםחברות מזוןיוניליווריוקר המחיהסברהעופרה שטראוסשי באב"ד