המכירות עלו ב-4.3% ל-1.58 מיליארד שקל; המכירות האורגניות בנטרול השפעת השינוי בשערי החליפין ירדו ב-0.2% ■ מכירות תחום הקפה קטנו ב-5.1%; מכירות תחום המים עלו ב-13.5%
הפשרה הושגה במסגרת תביעה ייצוגית בה נטען כי מילקי מכיל ג'לטין המופק מעצמות בקר וכי שטראוס מטעה לקוחות כשהיא מציגה את המוצר ככשר ■ במסגרת הפשרה תספק שטראוס מבחר גדול של מוצרי חלב למוסדות דתיים שונים
תקים את "מיוזיקפה" - הופעות אינטימיות של אמנים ■ הכרטיסים להופעות יחולקו דרך אפליקציה ייעודית בפייסבוק
מקאן-אריקסון מוביל את דירוג משרדי הפרסום עם גידול של 20% ■ צמיחה חסרת תקדים של 68% ליהושע ושל 29% לבאומן ■ אדלר-חומסקי יורד ב-11% ■ שטראוס מובילה את דירוג המפרסמים ■ הענף המושקע ביותר: רשתות השיווק
כך עולה מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" ■ שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם במחצית הראשונה של 2010 גידול של 2.2% ■ תנובה איבדה בתקופה זו מכירות של כ-40 מיליון שקל, ואילו שטראוס איבדה מכירות של כ-60 מיליון שקל
נתח השוק של המתחרה, "גמדים" של שטראוס, ירד ב-5 החודשים הראשונים של השנה ל-54% ■ תנובה נסוגה מהחלטתה להשיק את מעדן "יופלה ZOOZ"
מקדונלד'ס לוקחת את עולם הדוגמנות ומתקשרת דרכו את המק רויאל עם 495 הקלוריות, באמצעות יהושע TBWA
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בנק דיסקונט זוכה לשיעורי הזכירות הגבוהים ביותר ב-8 החודשים האחרונים
דו"ח האו"ם בנושא עליית מחירי חומרי הגלם בעולם אינו מותיר הרבה מקום לאופטימיות ■ ואולם, תעשיינים וקמעונאים ישראלים לא מתרגשים: "באו"ם מנבאים שחורות, ולא תמיד הם צודקים"
מנכ"ל קבוצת שטראוס בכנס איגוד המזון: "בכל העולם מחפשים מנהלים ומנהלות מוכשרים, וחלק מעניין ההיצע והביקוש הוא התגמול. זה נחמד לשים כל הזמן את המשכורות בעיתון, כנראה שהרייטינג של השכר גבוה"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית השבוע עם השקעה של 1.1 מיליון דולר
במסגרת תפקידו יהיה אחראי בין היתר לבניית ולהובלת האסטרטגיה העסקית של שטראוס ושל החברות-בנות, לניהול תהליכי פיתוח עסקים ולבנייה ופיתוח החדשנות הטכנולוגית בקבוצה
הגידול המתמשך בנתח השוק של טרה בא בעיקר על חשבון נתח השוק של תנובה ■ בכירים בשוק: הגידול של טרה נובע ממבצעי מחיר אגרסיביים שמשמעותם הפסדים של מיליוני שקלים
סברה חונכת מפעל בארה"ב - ויו"ר פפסיקו פורסת את החזון למותג החומוס ("יגיע לאסיה ולאירופה") ומסבירה למה ענקית כמוה צריכה את שטראוס: "אנחנו יותר גדולים משטראוס במכירות, אבל ביכולות שלהם לייצר מזון טרי הם ענק"
משטראוס נמסר כי "באך מסיים את עבודתו בשטראוס קפה בהסכמה משותפת עם שטראוס" ■ את מקומו ימלא באופן זמני טוד מורגן, דירקטור בשטראוס קפה מזה כשנתיים
עלות החלוקה - יותר ממיליון שקל ■ המהלך הוא חלק מהשקת סדרת סלטים עם שומשום מלא ■ מישל בן-וייס, מנכ"ל חטיבת בריאות ואיכות חיים בשטראוס: "מי שמקבע את מלחמת המחירים בסלטים הם הקמעונאים"
אסםדוחות כספייםהעלאת מחיריםאירועים ומינוייםחברות מזוןיוניליווריוקר המחיהסברהעופרה שטראוסשי באב"ד