שוק החלב בישראל רשם מתחילת השנה צמיחה מרשימה של יותר מ-16%, אך זו נובעת לא מעלייה בצריכה אלא כתוצאה מהתייקרות המוצרים טרה, שהשקיעה את כל מרצה במותג מולר, יורדת בקטגוריות האחרות
ארז ויגודמן: "אנו רואים משבר פיננסי עמוק שמתורגם למשבר אמון ומלווה בירידת העושר של הצרכנים, בירידה ברמת החיים ובמיתון גלובלי"
קבוצת תנובה רשמה גידול בנתח השוק שלה מ-16.1% ל-16.9% פרט לאסם, כל הספקים רשמו עליה במכירות - אם כי בקרב חלק מהם שיעור הצמיחה היה נמוך משיעור צמיחת השוק
ביהמ"ש: "שטראוס גרמה לתובע נזק ראייתי בכך שאיבדה את החומוס המקולקל לכאורה ולא אפשרה לו להגיש חוות-דעת מטעמו, אשר יכול והיה בה כדי להבהיר באופן חד-משמעי את מצבו של החומוס וההשלכות מאכילתו"
בתביעה נטען כי סימון אחוזי השומן על אריזות דנונה עם פקאן או דגנים מצופי שוקולד מבטא אך ורק את אחוז השומן ביוגורט - ללא התוספת שטראוס טענה בתגובה כי נתון השומן על האריזה צויין בצמידות למילה "יוגורט"
בטווח הקרוב: מימוש נכסים במחירים שלא היו עולים על הדעת לפני חצי שנה או יותר
דובר הקבוצה בתגובה: "אסור לחברה להיות מעורבת בכספי ועד העובדים, שהינו גוף אוטונומי לחלוטין המייצג את האינטרסים של העובדים"
יופלה של תנובה נכשל בהתמודדות מול אקטימל של שטראוס במאבק על שוק המשקאות הפרו-ביוטיים קטגוריית המשקאות הפרו-ביוטיים בכללותה סובלת מירידה
ב-9 החודשים הראשונים של השנה הסתכמו מכירות דנונה ב-11.5 מיליארד אירו 4 המותגים המובילים של הקבוצה הם אקטיביה, אקטימל, דנונינו וויטליניה
פודטק מייצרת תחליפי בשר מסויה בתוך כך - חגית אדלר, שניהלה את השיווק, המחקר והפיתוח בתשלובת החלב של תנובה, עוברת לאסם ותשמש שם כמנכ"לית חטיבת הקפה והמאפה
בשבוע שעבר הגישה שטראוס תביעה בסך 3.64 מיליון שקל נגד החברה, שסיפקה כוח-אדם למפעל שטראוס בשדרות, בטענה כי גבתה ממנה מיליוני שקלים שלא כדין באמצעות זיוף סדרתי של דו"חות שעות עבודה
מדובר בחברה בת של שטראוס גרופ בשטראוס לא מעוניינים לשנות את מבנה האחזקות בחברה עמדתה של שטראוס עשויה להעיב כעת על שיתוף-הפעולה המקצועי בין שטראוס לדנונה
תובעת 3.6 מיליון שקל מחברת "ל.מ. עולם של כוח-אדם", ממנה הזמינה כוח-אדם למפעל בשדרות
שטראוס: "אנחנו מעלים את מה שהמתחרים העלו לפני חודשיים-שלושה" מבדיקת סל המוצרים הבסיסי עולה כי בספטמבר חלה ירידה של 1.8% במחיר לצרכן עליות המחיר של שטראוס סוכמו כבר עם שופרסל ורבוע כחול
למרות שהצרכנים הישראלים התרגלו לצפות למעט - חברות רבות הצליחו השנה לאכזב אותם, ובחלק מהמקרים אף לגרום להם נזק קבלו את החברות שהבטיחו ולא קיימו, שפגעו באמון הצרכנים ושהחליטו החלטות מקוממות
מנכ"ל אסם צופה שהמשבר הכלכלי יביא לסדר עולמי חדש, אך לדעתו מי שעוסק במזון יהיה פחות חשוף למשבר בראיון ל"גלובס" הוא מנסה לנמק את הפער שפתחה מולו שטראוס - ומפרגן לרמי לוי: "הוא גאון שיווקי"
דוחות כספייםהעלאת מחיריםאירועים ומינוייםחברות מזוןיוניליווריוקר המחיהעליתעופרה שטראוסשוקולדשי באב"ד