שטראוס

כתבות אחרונות

 

ריגול עסקי ב"קופי טו גו": המייסד ומנהל התפעול ברשת חשודים כי "עקצו" את שטראוס

על-פי החשד, מאז השלמת רכישת הרשת ע"י שטראוס העביר מנהל התפעול גולן עיני למייסד הרשת רוני רוזנבלום מידע עסקי ומסחרי רב על החברה, וכתוצאה מכך הפסידה "קופי טו גו" מכרזים בשווי 15 מיליון שקל

נועם שרביט 09.03.2009

שטראוס תשקיע 4.5 מיליון שקל בחנות הפופ-אפ "טורקי בסנטר"

במתחם שנפתח בדיזנגוף סנטר למשך כשבועיים מציעה הקבוצה בר קפה טורקי, קוראות בקפה, קיר תערוכה, חנות קפה טחון טרי וחנויות עם מגוון מוצרים משלימים ; המהלך ילווה בקמפיין באמצעות באומן-בר-ריבנאי

אילנית חיות 08.03.2009

ארז ויגודמן ועפרה שטראוס מקצצים 15% משכרם: ירוויחו 103 אלף שקל בחודש כל אחד

הקיצוץ של מנכ"ל ויו"ר קבוצת שטראוס נאמד ב-18.2 אלף שקל בחודש ; חברי ההנהלה הבכירה ומועצת המנהלים יקצצו בשנה הקרובה 10% משכרם ; ההפרשות הסוציאליות ושאר תנאי ההעסקה יישארו ללא שינוי

ארז וולברג 26.02.2009

דומיניק באך מונה למנכ"ל שטראוס קפה

כיהן עד לאחרונה כנשיא פפסיקו מזון באזור מרכז ומזרח אירופה ; מינויו של באך, שעיקר ניסיונו בחברות בינלאומיות, תואם את אסטרטגיית ההתפתחות הבינלאומית של שטראוס

אילנית חיות 11.02.2009

הגלובליזציה של הטעם: 4 מנכ"לים מסבירים איך מתאימים מוצרי מזון לטעם הישראלי

איך מצליחים לשמור על ערכי המותג הבינלאומי ועדיין להתאימו לשוק המקומי? בכירים ביוניליוור, שטראוס וברגר קינג הגיעו לתובנות לגבי הטעם הישראלי: חריף עדיף, הגודל כן קובע, והטעמים הפשוטים תמיד מנצחים

חגית אברון 08.02.2009

נמחקה תביעה ייצוגית נגד שטראוס, תנובה וטרה בטענה להסדר כובל בשוק החלב העמיד

החברות הכחישו את קיומו של ההסדר וטענו כי המחירים שגבו היו הוגנים וסבירים ; בדיון המקדמי ציינה השופטת כי אין בסיס לכאורי לתביעה, וכי גם אם קיימת עילת תביעה - אין לכאורה בסיס לנזק

יצחק דנון ונועם שרביט 01.02.2009

סיכום 2008 בשוק מוצרי הצריכה: תנובה, חוגלה וסנו עולות; שטראוס, קוקה-קולה ואסם יורדות

שוק המזון והמשקאות המבורקד רשם ב-2008 צמיחה כספית של 14.4% ; תנובה הובילה את הצמיחה בשוק, כמו גם בשוק החלב - ואילו שטראוס איבדה נתחי שוק בשני השווקים ; בשוק הנון-פוד נרשמה צמיחה מינורית בלבד

אילנית חיות 28.01.2009

בדיקת "גלובס": שירות הלקוחות של חברות המזון אדיב, מקצועי ומהיר - וגם הפיצוי נדיב

בדיקה בשירות הלקוחות של 10 מחברות המזון הגדולות מפתיעה לטובה: הנציגים אדיבים, הבירור מהיר ומקצועי והפיצוי נדיב ; חבל רק שלא כולן מאפשרות פנייה לשירות הלקוחות דרך אתר האינטרנט שלהן

אפרת אהרוני 28.01.2009

שטראוס מגיבה למיתון: מחזירה את הלבן למדף

משיקה מארז לבן קטיפתי במארז של 6 יחידות, ותפתח בסדרת מבצעים בנקודות המכירה ; שטראוס פעלה עד כה עם לבן תחת המותג יטבתה, ולמעשה מדובר במותג שיתחרה במותג אחר שלה באותה קטגוריה

אילנית חיות 25.01.2009

דירוג המפרסמים 2008: זינוק בהוצאות לפרסום של שטראוס, קוקה-קולה, סופר-פארם ויוניליוור

בתום 2008 שטראוס עדיין המפרסמת הגדולה בישראל, ואילו אסם ותנובה קיצצו את תקציבי הפרסום שלהן ; רבוע כחול, לאומי, פרוקטר ואלקטרה הגדילו תקציבי פרסום, ואילו חברות הסלולר עברו ליותר פרסום מתחת לקו

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2009

כלל פיננסים חותכים את מחיר היעד לשטראוס ב-13.3%: "טובה ככל שתהיה, ההנהלה נתקלה באוסף לחצים חיצוניים"

האנליסט צחי אברהם מעניק למניית קבוצת שטראוס מחיר יעד של 39 שקל - גבוה ב-8.3% משער הפתיחה ; השפעות המאקרו בישראל ובעולם והחדירה של מולר הן בין הסיבות להורדה

ארז וולברג 12.01.2009

אלון שמש, מנהל השיווק של שופרסל, מסיים את תפקידו לאחר שנה וחצי בלבד

שמש החליף את ירון דור שכיהן כסמנכ"ל השיווק ברשת, ונאלץ לסיים את תפקידו ; לדברי שמש, הוא בוחן בימים אלה מספר יוזמות פרטיות בשוק, ולפי שעה אין בכוונתו להשתלב בקבוצה קמעונאית אחרת

אילנית חיות 04.01.2009

קבוצת שטראוס רוצה להשיג את המקום השלישי בעולם מבין חברות הקפה

החלה בעבודת מיתוג בינלאומי חדש לקפה וכן במהלך איחוד מותגים ; שוק הקפה העולמי מגלגל 75 מיליאד דולר בשנה

אילנית חיות 22.12.2008

שוק החלב: תנובה שולטת בקטגוריות הבסיס, שטראוס מובילה ביוגורטים

שוק החלב בישראל רשם מתחילת השנה צמיחה מרשימה של יותר מ-16%, אך זו נובעת לא מעלייה בצריכה אלא כתוצאה מהתייקרות המוצרים ; טרה, שהשקיעה את כל מרצה במותג מולר, יורדת בקטגוריות האחרות

אילנית חיות 15.12.2008

מנכ"ל שטראוס: "יש עלייה עולמית בצריכת המזון מחוץ לבית, וגם אם המיתון מעכב אותה - היא תלך ותגדל"

ארז ויגודמן: "אנו רואים משבר פיננסי עמוק שמתורגם למשבר אמון ומלווה בירידת העושר של הצרכנים, בירידה ברמת החיים ובמיתון גלובלי"

אילנית חיות 12.12.2008

ירידה בכוחם היחסי של 10 הספקים הגדולים של רשתות השיווק

קבוצת תנובה רשמה גידול בנתח השוק שלה מ-16.1% ל-16.9% ; פרט לאסם, כל הספקים רשמו עליה במכירות - אם כי בקרב חלק מהם שיעור הצמיחה היה נמוך משיעור צמיחת השוק

אילנית חיות 10.12.2008

   464748495051525354555657585960   

   נמצאו 960 כתבות   |   עמוד 59 מתוך 60