על-פי החשד, מאז השלמת רכישת הרשת ע"י שטראוס העביר מנהל התפעול גולן עיני למייסד הרשת רוני רוזנבלום מידע עסקי ומסחרי רב על החברה, וכתוצאה מכך הפסידה "קופי טו גו" מכרזים בשווי 15 מיליון שקל
במתחם שנפתח בדיזנגוף סנטר למשך כשבועיים מציעה הקבוצה בר קפה טורקי, קוראות בקפה, קיר תערוכה, חנות קפה טחון טרי וחנויות עם מגוון מוצרים משלימים המהלך ילווה בקמפיין באמצעות באומן-בר-ריבנאי
הקיצוץ של מנכ"ל ויו"ר קבוצת שטראוס נאמד ב-18.2 אלף שקל בחודש חברי ההנהלה הבכירה ומועצת המנהלים יקצצו בשנה הקרובה 10% משכרם ההפרשות הסוציאליות ושאר תנאי ההעסקה יישארו ללא שינוי
כיהן עד לאחרונה כנשיא פפסיקו מזון באזור מרכז ומזרח אירופה מינויו של באך, שעיקר ניסיונו בחברות בינלאומיות, תואם את אסטרטגיית ההתפתחות הבינלאומית של שטראוס
איך מצליחים לשמור על ערכי המותג הבינלאומי ועדיין להתאימו לשוק המקומי? בכירים ביוניליוור, שטראוס וברגר קינג הגיעו לתובנות לגבי הטעם הישראלי: חריף עדיף, הגודל כן קובע, והטעמים הפשוטים תמיד מנצחים
החברות הכחישו את קיומו של ההסדר וטענו כי המחירים שגבו היו הוגנים וסבירים בדיון המקדמי ציינה השופטת כי אין בסיס לכאורי לתביעה, וכי גם אם קיימת עילת תביעה - אין לכאורה בסיס לנזק
שוק המזון והמשקאות המבורקד רשם ב-2008 צמיחה כספית של 14.4% תנובה הובילה את הצמיחה בשוק, כמו גם בשוק החלב - ואילו שטראוס איבדה נתחי שוק בשני השווקים בשוק הנון-פוד נרשמה צמיחה מינורית בלבד
בדיקה בשירות הלקוחות של 10 מחברות המזון הגדולות מפתיעה לטובה: הנציגים אדיבים, הבירור מהיר ומקצועי והפיצוי נדיב חבל רק שלא כולן מאפשרות פנייה לשירות הלקוחות דרך אתר האינטרנט שלהן
משיקה מארז לבן קטיפתי במארז של 6 יחידות, ותפתח בסדרת מבצעים בנקודות המכירה שטראוס פעלה עד כה עם לבן תחת המותג יטבתה, ולמעשה מדובר במותג שיתחרה במותג אחר שלה באותה קטגוריה
בתום 2008 שטראוס עדיין המפרסמת הגדולה בישראל, ואילו אסם ותנובה קיצצו את תקציבי הפרסום שלהן רבוע כחול, לאומי, פרוקטר ואלקטרה הגדילו תקציבי פרסום, ואילו חברות הסלולר עברו ליותר פרסום מתחת לקו
האנליסט צחי אברהם מעניק למניית קבוצת שטראוס מחיר יעד של 39 שקל - גבוה ב-8.3% משער הפתיחה השפעות המאקרו בישראל ובעולם והחדירה של מולר הן בין הסיבות להורדה
שמש החליף את ירון דור שכיהן כסמנכ"ל השיווק ברשת, ונאלץ לסיים את תפקידו לדברי שמש, הוא בוחן בימים אלה מספר יוזמות פרטיות בשוק, ולפי שעה אין בכוונתו להשתלב בקבוצה קמעונאית אחרת
החלה בעבודת מיתוג בינלאומי חדש לקפה וכן במהלך איחוד מותגים שוק הקפה העולמי מגלגל 75 מיליאד דולר בשנה
שוק החלב בישראל רשם מתחילת השנה צמיחה מרשימה של יותר מ-16%, אך זו נובעת לא מעלייה בצריכה אלא כתוצאה מהתייקרות המוצרים טרה, שהשקיעה את כל מרצה במותג מולר, יורדת בקטגוריות האחרות
ארז ויגודמן: "אנו רואים משבר פיננסי עמוק שמתורגם למשבר אמון ומלווה בירידת העושר של הצרכנים, בירידה ברמת החיים ובמיתון גלובלי"
קבוצת תנובה רשמה גידול בנתח השוק שלה מ-16.1% ל-16.9% פרט לאסם, כל הספקים רשמו עליה במכירות - אם כי בקרב חלק מהם שיעור הצמיחה היה נמוך משיעור צמיחת השוק
אסםדוחות כספייםהעלאת מחיריםאירועים ומינוייםחברות מזוןיוניליווריוקר המחיהסברהעופרה שטראוסשי באב"ד