על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של מרכנתיל דיסקונט עמד אשתקד על כ-1.6 מיליון דולר
לוינברגר הועברו 10% מהמניות והוא יופקד על הניהול המקצועי השוטף של משרד הפרסום
בשנתיים האחרונות עמד התקציב על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון
וגם: משרד הפרסום לעומק התודעה יטפל בתקציב של המכללה האקדמית נתניה
באומן-בר ושטרית מדיה גרופ הגישו הצעות למכרז, אף שכלל דרישות לא שגרתיות
טופל עד כה בענבר-מרחב ■ ב-2010 פרסמה האוניברסיטה בהיקף ריאלי של כמיליון דולר
מדובר בתקציב נפרד מתקציב המותג הסלולרי החדש שאותו בונה החברה, לו יוקצה תקציב משמעותי ■ בין היתר נערכו פגישות עם שמעוני-פינקלשטיין-ברקי ושטרית מדיה גרופ
היקף התקציב יעמוד על כ-2 מיליון שקל ■ התקציב טופל עד לאחרונה בידי שטרית מדיה גרופ
"להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות, קמפיין "הבורר" של HOT והבתים של תנובה מובילים את הימורי המפרסמים לטקס קקטוס הזהב 2010 ■ מי ייקח את הגרנד קקטוס? סמנכ"לים ומנכ"לים מפרגנים לקולגות
יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ■ המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה ■ שטרית מדיה גרופ נכנס לטבלה בסערה
שטרית מדיה גרופ יטפל בהשקה המחודשת של המותג הובר ובתקציבי מותגים נוספים שהעבירה חברת האם ברימאג לישפאר ■ צביקה שמעוני, מנכ"ל ישפאר: "אנו מצפים להותיר חותם עמוק בשוק"
מקאן-אריקסון מדורג שני, יהושע TBWA - שלישי ■ מפתיעה גדולה בדירוג: רות שטרית, אשתו של ח"כ מאיר שטרית, שמשרדה שטרית מדיה גרופ הראה צמיחה יוצאת דופן והגיע למקום השביעי ■ לדירוג המלא
רגע לפני חשיפת התוצאות של משרד הפרסום של השנה, אנשי ענף הפרסום כתבו בעמוד הפייסבוק של "גלובס" את ההערכות שלהם לגבי התוצאות ■ כל התגובות, ההימורים וההערות על התחרות והענף
בעיני רבים בענף הפרסום רות שטרית, מי שעומדת בראש שטרית מדיה-גרופ, היא נטע זר. אחת, שלמרות שנות הפעילות הרבות שלה, רבים מתקשים להבין אותה
היבואנית, חברת א.ג.ד.ת, מתעתדת להשקיע כ-3.5 מיליון שקל בהחדרת המותג, שיופנו לקמפיין הכולל טלוויזיה, רדיו ושילוט חוצות ■ חלק משמעותי נוסף בהשקה יהיה אירועים ופעילויות יחסי ציבור
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שיטרית מדיה גרופ, יעלה למשך 3 שבועות בערוצים 2, 10 ו-9