בשלב הראשון הגיעו 24 כלי רכב משלושה דגמים שישובצו בצי ההשכרה של החברה ■ במקביל נערכת קבוצת "שלמה" להקמת אולם תצוגה ראשי בבוקרשט
כפי שאמר ביום שני האחרון בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס", שר התקשורת העניק היום את הרישיון השני להפעלת שירותים סלולאריים (MNVO) על תשתית קיימת ■ טלקום 365 של המשביר לצרכן קיבלה רישיון בחודש שעבר
מקורבתו חוה זמיר תמונה למנכ"לית החברה ■ תחום פעילותה של אוברסיז, במתכונתה החדשה, יהיה רכישה, השבחה ומכירה של נכסי נדל"ן, בעיקר במערב אירופה, וכן רכישה של חברות נדל"ן
החשדות: ניפוח חשבונאי לשווי נכסים בחו"ל של דלק נדל"ן מקבוצת תשובה ■ נעצר ושוחרר פעמיים בתנאי ערובה ■ בזמן הזה רכש עם שלמה שמלצר את השליטה בחברה הבורסאית גאון נכסים וממשיך לשמש יועץ לדלק נדל"ן
צו הפיקוח שנחתם ע"י ישראל כץ מאפשר לייבא לישראל כלי רכב המיוצרים ע"י אותו יצרן, באמצעות יותר מיבואן אחד ■ בענף מעריכים כי שלמה Sixt קיבל רישיון יבוא גם למותגים עממיים ולא יתמקד בשוק היוקרה בלבד
"בתקופה הכי קשה של המשבר, הקדמנו תשלום של 80 מיליון שקל. זה נתן שקט לבעלי האג"ח, וגם עזר לתדמית שלנו בשוק" ■ על כניסה אפשרית לתחום היבוא המקביל של כלי רכב, אומר גלילי: "אנחנו לא פוסלים את האפשרות"
מה פשרו של שכר היועצים הגבוה שמקבל מנכ"ל אשר נטש חברה בצרות צרורות?
השניים יקבלו לידיהם שלד בורסאי עם כ-40 מיליון שקל בקופה ■ רוז'נסקי כיהן בעבר כמנכ"ל דלק נדל"ן והוכתר כשכיר העשיר במשק ■ רוז'נסקי ל"גלובס": "עכשיו הזמן לעשות, לא לדבר"
98% מהעסקים בישראל הם עסקים משפחתיים, אבל אם לא יודעים לנהל אותם נכון - מדובר בעסק ביש ■ ד"ר אורניה יפה-ינאי וד"ר תמר מלוא מחברת "ע.מ.י עסקים משפחתיים" מסבירות איך עושים זאת נכון
אקספון היא אחת מחברות השיחות הבינלאומיות הקטנות בשוק, ויש לה נתח שוק של כמה אחוזים בודדים ■ החברה מיצבה את עצמה כמזוהה עם המגזר החרדי בשל מחיריה הזולים
על הקשיים במו"מ בעקבות התנגדותו של גד זאבי דווח ב"גלובס" כבר לפני חודש ■ מטיס קפיטל: נמשיך לפעול למכירת יפנאוטו ■ שמלצר הוא הבעלים של קבוצת הליסינג וההשכרה הגדולה במדינה, שלמה SIXT
זאבי, המחזיק ב-50% ממניות יפנאוטו, מאיים להפעיל את זכות הסירוב למניעת העסקה ■ נציגו של שמלצר: "שלמה 'חם' על העסקה, הוא לא יוותר"
הרכישה - מידי מטיס קפיטל ■ ההצעה כפופה לבדיקת נאותות של הרוכשת ולזכות סירוב ראשונה של גד זאבי ■ שמלצר סירב להגיב על הידיעה
כדי לשכנע את זאבי להיפרד מהתואר "יבואן" יצטרכו הרוכשים לשלם יותר מהערך הריאלי
הערכות: שמלצר יצטרך להזרים 3-5 מיליון דולר כדי להמשיך ולהפעיל את המפעל
לדברי התובעים, הרכב נרכש במחיר הקרוב למחיר המחירון ומבלי שנערכה בדיקה במכון לפני הקנייה, וזאת משום שסמכו על המוניטין והאמינות של קבוצת שלמה Sixt ועל דבריהם שהרכב במצב מצוין ותמיד טופל בזמן
אביב לויאייל גוראפיניטי פרטנרסבתיה עופרג'ארד קושנרדוד עזריאליהנפקה ראשונית לציבורסמי קצבעמירם ברקתשלמה ביטוח