שלמור אבנון עמיחי

כתבות אחרונות

 

"ישראל מתייבשת" - הפרסומת האהובה ביותר בשנת 2009

מסיכום דירוג האהובות והזכורות של גיאוקרטוגרפיה עולה כי גם הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר ■ אדלר מוביל הזכורות ומקאן את האהובות ■ בנטרול גודל המשרד מנצח גליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2010

סוף פרשת יונייטד: שלמור רכשו את המניות שבידי ראובני-פרידן

הצדדים משכו את התביעות ההדדיות שלהם ■ חברת המדיה יונייטד לא תיסגר ותמשיך לפעול כחברה "רדומה" לצד יוניון - חברת המדיה שהקים אורן יוניוב

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2010

דוברת קוקה-קולה ארה"ב: הדימיון לפרסומת של יוטבתה - "מקרי בהחלט"

בהתייחסות ראשונה לסוגיית "העתקת" הפרסומת של קוקה-קולה לסופרבול מקמפיין ישן של יוטבתה, הוסיפה הדוברת כי הבחירה באותו שיר היא "צירוף מקרים מעניין" ■ צפו בשני הסרטונים

אדוורטייזינג אייג' 14.02.2010

צפו והחליטו: האם הפרסומת של קוקה-קולה זהה לזו של יוטבתה?

הפרסומת של קוקה-קולה ששודרה בסופרבול מציגה צעיר המהלך בשנתו בדרך אל המשקה - בדומה לפרסומת הישראלית של שוקו יוטבתה בכיכובו של מיכאל הנגבי שהופקה ע"י שלמור-אבנון-עמיחי

שירות גלובס 09.02.2010

הפרסומות הקריאטיביות בסופרבול: אלמנט ההפתעה שולט

סניקרס השתמשה בהיפוך תפקידים, בירה באד לייט שיחקה על הטיקט הסביבתי בצורה מתוחכמת, והפרסומת לקוקה-קולה מעוררת זיכרונות בתעשייה בישראל ■ ניתוח מיוחד ל"גלובס"

יגאל שמיר 09.02.2010

שלמור-אבנון-עמיחי רוכש 25% ממשרד הפרסום מזאווי

מזאווי פרסומאים הוקם בנצרת ב-1994 ומתמחה בפרסום למגזר הערבי ■ למשרד ולשלמור-אבנון-עמיחי מספר לקוחות משותפים, שהגדול בהם הוא קבוצת שטראוס

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 08.02.2010

סמנכ"ל הלקוחות בקבוצת מקאן, עוברת לחברת המדיה מרקיורי

המעבר הוא ככל הנראה חלק מחיזוק השת"פ בין קבוצת מקאן לבין ראובני-פרידן בתחום המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2010

תקציב איי.די.איי עובר מיוניברסל מקאן ליוניון ולמדיה קום

מדובר בהישג טקטי לחברות המדיה של אדלר-חומסקי ושלמור-אבנון-עמיחי ■ איי.די.איי מחזיקה במותגים ביטוח ישיר, אישי ישיר ו-9 מיליון ■ ב-2009 עמד היקף הפרסום של הקבוצה על כ-10 מיליון דולר במחירים ריאליים

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 21.01.2010

הפרסומת המדוברת ברשת השבוע: ביטוח ישיר עם מתי כספי

Twisted Fly: כ-36% מהגולשים חשבו כי הפרסומת מבזה את כספי וכי הוא מבזה את עצמו בהופעה בפרסומת

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2010

דירוג משרדי הפרסום ב-2009: אדלר-חומסקי צמח ב-15%, עלייה של 2% למקאן שנותר בראש

יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ■ המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה ■ שטרית מדיה גרופ נכנס לטבלה בסערה

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2010

יורו ת"א, אדלר, ראובני, פוגל וגליקמן מתמודדים על תקציב הפרסום של נירלט

התקציב מטופל מאז 2005 במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי ■ נירלט פרסמה מתחילת 2009 בהיקף של כ-1.7 מיליון דולר, שהם כ-600 אלף דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 16.11.2009

4 פרסים לשלמור-אבנון-עמיחי בתחרות הפרסום Grand LIA

המשרד זכה בפרס Grand LIA עבור קמפיין הרדיו "הספק" שנעשה למען הוועד למלחמה באיידס ■ עבודה נוספת של המשרד באינטרנט, מחיקת הטוקבקים של קולגייט, זכתה בפסלון ארד בקטגוריית הדיגיטל

ענת ביין-לובוביץ' 08.11.2009

טעם טבע-אלטמן מפצלת את תקציב הפרסום שלה

תקציבי המותגים פרוטק, 2diet ופרוביוטיק פמינה בהיקף של כמיליון דולר עוברים לחברון-זלצמן, ותקציבי מגה גלופלקס, אלספה ו-HRroots ישארו בשלמור-אבנון-עמיחי

שירות גלובס 01.11.2009

הבורר פסק: שלמור-אבנון-עמיחי ישלם לראובני-פרידן פיצוי של 5.8 מיליון שקל

זאת על ההפסדים שנגרמו לו מפירוק יונייטד ■ בשלמור טענו כי הציעו לראובני לרכוש את חלקם ביונייטד ב-10 מיליון שקל, אך אודי פרידן אמר כי מעולם לא היתה הצעה כזו ■ בנוסף ישלם שלמור 700 אלף שקל שכ"ט לבורר

ענת ביין-לובוביץ' 28.10.2009

תקציב הפרסום של מיקרוסופט עובר ממקאן לאדלר-חומסקי

הטיפול בתקציב העולמי של מיקרוסופט עבר לסוכנות וונדרמן שאין לה ייצוג בישראל, וזו התקשרה לצורך הטיפול בתקציב עם LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי ■ היקף תקציב הפרסום של מיקרוסופט בישראל: כמיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2009

פעם שלישית מילקי: בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון של אדלר-חומסקי הגיעה למיקום גבוה בטבלה כבר בשבוע הראשון לשידורה ■ תמו החגים: עלייה בהשקעה לפרסום בטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2009

   123456789101112   

   נמצאו 182 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 12